Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tez sie wlasnie zastanawialem, ale troszke spora wydumka, no i nie wiadomo kto to robil tak naprawde, gwarancji brak na to, wole pewne k03s, tomciu, niedlugo sie zglosze z tym do ciebie tym bardziej ze przyszedl trup k03s ktorego kupilem, to muszla zimna bedzie juz na gotowo do zlozenia, nie wiem czy aktuatory w k03-029 i 073 byly te same

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To samo. Fajnie ze sie trafiła e"S"ka :banan:

Opublikowano

no, bedzie troche wydumki, bo strona goraca byla popekana przy wg wiec wysle ta z k03-029, wirnik w eSce byl delikatnie zagiety na jednej lopatce ale wyprostowalem go i praktycznie tego nie widac, wiec zimna muszla, talerzyk pod nią i wirnik, jesli się nada bedize z eSki, reszta z 029

---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:33 ----------

a i wazna sprawa, byc moze to wiadome, ale niewiedzialem ze sam slimak muszli zimnej k03s byl wiekszy a wiec i pojemniejszy niz ten z k03-029, wiec nawet jak tą drugą rozwierci się pod wirnik k03s o i tak bedzie ciut mniejsza niz fabryczna k03s

Opublikowano

To tez wiem :wink: i dlatego muszla jest tez roztaczana w srodku inaczej wirnik nie bedzie pasowac

Opublikowano

ale nie chodzi tylko o wirnik, ale i o "pojemnosc" calego zawijasa, myslalem ze sa takie same nie liczac tej tulejki na wirnik

Opublikowano

Wiem o tym, to tez jest Robione w muszli. Inaczej zmiana wirnika na wiekszy i roztoczenie dolotu niewiele daje.

Opublikowano
Wiem o tym, to tez jest Robione w muszli. Inaczej zmiana wirnika na wiekszy i roztoczenie dolotu niewiele daje.

czyli jesli Cie dobrze rozumiem to Twoja hybryda niczym nie rozni się od ori K03s ?;)

Opublikowano

Rozni sie stroną zimną ktora jest robiona na wzor K03S.

eSek jest bardzo mało i dlatego trzeba przerabiac zwykle muszle

Opublikowano

Dev to znaczy 1000 kosztuje jak wysle ci swoja turbine czy jak?

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

A jakąś większą hybryde jesteś w stanie zrobić która ogarnie bez większego problemu 250ps? Na chra od s3 225 np?która będzie p&p i bezpieczna?

Opublikowano

Jak wyslesz stare turbo to 900zl

---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ----------

A jakąś większą hybryde jesteś w stanie zrobić która ogarnie bez większego problemu 250ps? Na chra od s3 225 np?która będzie p&p i bezpieczna?

Nie robilem nic takiego i szczerze Ci powiem nie chce tego robic. Trudno przewidziec co z tego moze wyjsc

Opublikowano
Jak wyslesz stare turbo to 900zl

aha bez wysyłania starego ok 1 t zł? a powiedz oryginalny tip pasuje na ta turbinkę czy nie? trzeba zacząc zbierać kase:wink:

Opublikowano

to czego sie moge spodziewac po tej turbinie od Ciebie dev ? chodzi mi mniej więcej...

aktualnie pacjent APU quattro

- wielki fmic a orurowaniu 3`

- downpipe wydech

- tip

- jakis tam zaworek tiala ale to chyba bez znaczenia

- wtryski bex

- walbro 255 pompa

Opublikowano
Jak wyslesz stare turbo to 900zl

aha bez wysyłania starego ok 1 t zł? a powiedz oryginalny tip pasuje na ta turbinkę czy nie? trzeba zacząc zbierać kase:wink:

Calosc P&P

---------- Post dopisany at 14:46 ---------- Poprzedni post napisany at 14:43 ----------

to czego sie moge spodziewac po tej turbinie od Ciebie dev ? chodzi mi mniej więcej...

aktualnie pacjent APU quattro

- wielki fmic a orurowaniu 3`

- downpipe wydech

- tip

- jakis tam zaworek tiala ale to chyba bez znaczenia

- wtryski bex

- walbro 255 pompa

Na tej turbinie mam 237kM i 300Nm.

Niut slaby bo sprzeglo sliznelo sie podczas I stage i musielismy zdjac.

Pompa u mnie seria bo jest taka sama jak w S4

Wtryski 380 i fmic. Doladowanie 1.3 bara w peaku

---------- Post dopisany at 14:46 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ----------

to czego sie moge spodziewac po tej turbinie od Ciebie dev ? chodzi mi mniej więcej...

aktualnie pacjent APU quattro

- wielki fmic a orurowaniu 3`

- downpipe wydech

- tip

- jakis tam zaworek tiala ale to chyba bez znaczenia

- wtryski bex

- walbro 255 pompa

Na tej turbinie mam 237kM i 300Nm.

Niut slaby bo sprzeglo sliznelo sie podczas I stage i musielismy zdjac.

Pompa u mnie seria bo jest taka sama jak w S4

Wtryski 380 i fmic. Doladowanie 1.3 bara w peaku

Opublikowano

Jaki masz przepływ przy takiej mocy? W jakim zakresie masz peak i o ile osiąga więcej doładowania od zadanego w peaku? Może masz jakieś logi.

Pozdrawiam

Opublikowano

Zrobie logi jak wrzuce jednomase

Na przeplywce bylo 197.52 g/s

Opublikowano

Dev jest tu na forum gdzies Twoj watek gdzie wszystkie technikalia bym mogl znalezc?

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A jakie masz doładowanie przy 6k RPM?

Opublikowano
Dev jest tu na forum gdzies Twoj watek gdzie wszystkie technikalia bym mogl znalezc?

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Niestety nie ma nic takiego. Co potrzebujesz ?

---------- Post dopisany at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany at 18:49 ----------

A jakie masz doładowanie przy 6k RPM?

0.9 bara

Opublikowano

to ja mam identyczny peak, 1.2 do 1.3 bar, przy 6000rpm mam ok 0.7 bar czasem 0.8 :)

Peak na wskaźniku 1.4 ale to jest chwile w momencie szczytu na ułamek sekundy..tak to trzyma zadane 1.2

muszę się wyhamowac :)

wiem tyle że brakuję mi turbo fajnego, przepływy mam podobne jak u Ciebie może minimalnie mniejsze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...