barb123 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Moja ori ma 50mm średnicy. FWD może ma inna pompę.
marcindlug Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ja w fwd bez problemu zamontowalem walbro w ori kosz.
barb123 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ona ma mniejsza średnice niż seryjna. Włożyłeś to bezpośrednio? Czy masz jakiś patent na zwiększenie średnicy, żeby to sztywno w koszu siedziało?
marcindlug Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ona ma mniejsza średnice niż seryjna. Włożyłeś to bezpośrednio? Czy masz jakiś patent na zwiększenie średnicy, żeby to sztywno w koszu siedziało? Gdzies w internetach czytalem o montazu w ori koszu i tam zostal uzyty rekaw z neoprenu. Poszedlem ta droga i patent dziala
hopek03 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 panowie chciałem zapytać o trzy rzeczy związane z wirusem mam A4 B6 1.8 t BEX jak wiadomo siedzi tam K03s moje pytanka 1. czy robiąc wirus muszę zmienić zawór DV na jakiś mocniejszy np.Forge 007 ? czy mogę zostawić mój 2.czy aby wycisnąć co się da z tego turba musiałbym wymienić wtryski lub jakieś inne rzeczy czy seria podoła 3. czy po wirusie jadąc powiedzmy przez 500 kilometrów prędkościami pomiędzy 200 kmh a 220 kmh będzie szkodliwe wiadomo w Polsce to nie możliwe ale czasem jadę do rodziny do niemcowni i mam 95 procent autostrad bez ograniczeń to wtedy gniotę powiem , szczerze ten trzeci punkt to największy klin wiem wiem wiem zaraz będzie cały temat jest o tym ale żadnych konkretów a za bardzo nie jestem obeznany w turbo doładowanych silnikach zawsze były wolnossaki dzięki z góry za odpowiedzi
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 1. Mozna dac 007 2. Seria podola do 220kM 3. Lac dobry olej i dbac o chlodzenie turbo po zapier.....niu.
hopek03 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 można albo trzeba ? bo jeżeli mój wytrzyma to nie chce sobie robić zbędnych kosztów szczerze już szukałem takiego forge i nigdzie nie mogę namierzyć nawet myślałem nad zaworem od audi tt albo s3 ale nie wiem z jakim numerem one są po wymianie wtrysków da się więcej ugrać ? czy ta turbina nie da rady i wymiana wtrysków nie ma najmniejszego sensu
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Jak masz zdrowe DV to nie ma co sie martwic. Przy wtryskach 380ccm ugrasz z 20kM
hopek03 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ?
SebolA4 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ? http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/etapy-budowy-podnoszenia-mocy-1-8t-323143/ ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ---------- ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ? http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/etapy-budowy-podnoszenia-mocy-1-8t-323143/ Pompa wyrobi bez problemu przy serii K03s z której wyciśniesz maks ok.235 KM.
hopek03 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 ok wielkie dzięki za wyrozumiałość i konkretne odpowiedzi i jeszcze chce się upewnić wtryski z silnika BAM to wtryski 380 i mi podejdą p&p
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ? http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/etapy-budowy-podnoszenia-mocy-1-8t-323143/ ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ---------- ok dzięki za odpowiedz to chyba się skuszę na te wtryski a DV sobie odpuszczę no i ma się rozumieć że idzie DP zamiast kata a pompa seria da rade na tych wtryskach ? http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/etapy-budowy-podnoszenia-mocy-1-8t-323143/ Pompa wyrobi bez problemu przy serii K03s z której wyciśniesz maks ok.235 KM. Seba, ten sterownik od AEB ma wlutowana podstawke i kosc. Co tam siedzi ?
JUZIU Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Panowie, mam problem z kolektorem wydechowym tzn, wydmuc**je mi uszczelke kolektor-turbo. czy konieczne jest wygrznie go przed splanowaniem czy juz wygrzał sie i wystarczy splanowac? dodoam że jeżdze na nim jakies 15tys km i jest ze stali kotłowej
pioteros Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 moze masz naprezenie na wydechu, caly wydech ciagnie turbo w dol i sruby sie wyciagaja pod wplywem temp i naprezenia... ja tak mialem, pospawalem jeszcze raz wydech i jest lepiej ale jeszcze nie idealnie zobacz czy sruby łapią luz że je mozesz co pare dni dokręcać, jesli tak to jest jak wyzej napisalem, ale wtedy musisz uwazac bo pewnego dnia sruby zrobia papa i zostanie ci szpilka do wydlubania z turbiny
JUZIU Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 uszczelek już było dużo, z kutej miedzi, nierdzewki, ori, kevlar. Zadna uszczelka nie wytrzyam jak flansza jest krzywa pytanie czy musze wygrzewać teraz kolektor czy już nie i samo planowanie wystrczy, ale chyba lepiej jak wygrzeje go w wysokich temp to bede miał pewność ze już siie nie pokrzywi
slo Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Pytanie mam, jakie powinny być jałowe obroty 1.8T BEX ? Czy na zimnym i nagrzanym silniku obroty są takie same ?
Booster Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Panowie, mam problem z kolektorem wydechowym tzn, wydmuc**je mi uszczelke kolektor-turbo. czy konieczne jest wygrznie go przed splanowaniem czy juz wygrzał sie i wystarczy splanowac? dodoam że jeżdze na nim jakies 15tys km i jest ze stali kotłowej kolektor rurowy ze ścianką około 3mm należy wygrzać w piecu w temp 850-900C przez około 3-4 minuty, następnie schładzać go wraz z stygnięciem pieca, kolejnie splanować flansze i gotowe.
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Panowie, mam problem z kolektorem wydechowym tzn, wydmuc**je mi uszczelke kolektor-turbo. czy konieczne jest wygrznie go przed splanowaniem czy juz wygrzał sie i wystarczy splanowac? dodoam że jeżdze na nim jakies 15tys km i jest ze stali kotłowej Masz naprezenia na wydechu, cos jest zle spasowane
JUZIU Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Panowie, mam problem z kolektorem wydechowym tzn, wydmuc**je mi uszczelke kolektor-turbo. czy konieczne jest wygrznie go przed splanowaniem czy juz wygrzał sie i wystarczy splanowac? dodoam że jeżdze na nim jakies 15tys km i jest ze stali kotłowej kolektor rurowy ze ścianką około 3mm należy wygrzać w piecu w temp 850-900C przez około 3-4 minuty, następnie schładzać go wraz z stygnięciem pieca, kolejnie splanować flansze i gotowe. i o to chodziło:thumbup1:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się