Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do 200km k04 niepotrzebne ;)

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
14-stka

Dokładnie tak, do 200KM 14ka spokojnie wystarczy: Intercooler 550x140x65mm NOWY RDZEŃ od FMIC_PL (4174311765) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ----------

Do 200km k04 niepotrzebne ;)

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Pewnie, że nie... Kup K03s albo hybrydzię od Devastation lub z gregor10 pogadaj...

Opublikowano

Dzieki wielkie, a to turbo k03s w jakich cenach stoi ? Moze nie konieczne jest szukanie w angli, lub te hybrydki hm ? A ten fmic bedzie pasowal p&p ? Czy bd musial ciac zderzak czy pas ?

Pondroo :)

Opublikowano

14* powinna wejść gładko... Ponoć daje tyle co dwa smic-e np. Tak jak w bex-ie. Bez podciecia belki w zderzaku, to chyba zaden fmic nie wlezie... Ogolnie to wszystko bylo juz tu w temacie i w innych np. w dziale zrób to sam... Tylko musisz poczytać, przebrnąć przez to...

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

do 200koni to 14 starczy, ale ja 14 bym nie zakładał tylko 180mmx550x65 , 14 niewiele lepsza od serii tyle ze z przodu zamontowana to chlodzi lepiej, oczywiscie będzie lepsza niż seryjny SMIC, ale mimo wszystko zakladając FMIC polecam coś większego - koszta te same , a zapas w razie większych mocy większy.

do 200koni seryjna turbina k03-005 obrobi :)

k04/k03s to zakładamy powyżej 210koni :)

Opublikowano

Panowie co może być że czasy wtrysku rosną ładnie ale tylko do 6 tys rpm a potem spadają i pojawia sie stukowe. Pompa paliwa padła czy coś innego?

Opublikowano

a co mowi GTO na to?

Opublikowano

Moze regulator na listwie puszcza czy coś

Opublikowano

GTO jeszcze nie odpisał bo dopiero co zlogowałem auto. ogulnie po założeniu nawej ori sondy auto odzyskało moc ale te stukowe za duże pojawai sie. a może dlatego ze mało wachy miałem w baku?

Opublikowano

No może, ale dlatego ze było strojone gdy cos niedomagało? Teraz się zmieniły warunki i jest inaczej... Pamietaj, ze miales strojna fure w zimie, a teraz w dzień masz z 20C więcej....

Opublikowano

no może i tak. ostatnio wykryłem nieszczelnośc w odmie, wymieniłem przepływke i sonde i może dlatego takie klocki sie dzieją. jutro zaleje sosu do pełna i zobaczymy

Opublikowano

Panowie są jakies róznice pomiędzy uszczelkami pod miske ? Bo widze przedzial cenowy 20-60 i nie wiem która brac , do tego pójdzie jeszcze silikon.

Opublikowano

Ok dzieki wielkie za pomoc :) a jeszcze jedno pytanko , doloty do fmica musze dorabiac czy sa gdzies p&p ? Gregor to lepiej kupic takich rozmiarow jak ty piszesz czy ta 14 wystarczy ? Bo w sumie koszta te same podobne

Opublikowano

No napisał ze lepiej większy na zapaa

Opublikowano

Będzie różnica w wydajności między tą 14" i 18" czy to jedynie kwestia zapasu na przyszłość. I jak wygląda potem różnica w pojemności układu?

Opublikowano

jak chcesz to możesz załadować nawet 600x300x100 też będzie z zapasem

FMIC trzeba dobrać optymalnie do mocy, za mały spowoduje zbyt wysoką temperaturę w dolocie, za duży zwiększy laga bo przecież musi wypełnić się ciśnieniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...