gregory Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 silne wzrosty momentu są największym obciążeniem dla układu napędowego. Ale dają wiele emocji Pakuje się jednomas z R5 i śmigasz i zapominasz że masz koło zamachowe
QRi Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 tym sie zajmie ewentualny nastepny wlasciciel i to dopiero jak uda mu sie zajechac obecne sprzeglo i nowy zamach
domjenick Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Pytanie: Czy wtryski 320cc o nr: 06A906031B podejdą do a4 B6 AVJ, wg etki te same wtryski siedzą w BEX-ie więc teoretycznie powinny pasować ale pewności nie mam, czy ktoś ma obeznanie? podejda-mam takie u siebie
Inkognito Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 czytam ten temat i tak się zastanawiam. Mam taki problem. Mam już turbo k04 wywalonego kata dolot i teraz myślę czy zmieniać wtryski i pompe paliwa czy zostawić tak i wgrac program co i ile dadzą mi wtryski i jaka moc mniej więcej mam teraz?
krzysiekml Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 1.8 ADR i turbo k04? czy w profilu coś nie tak?
Inkognito Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 1.8 ADR i turbo k04? czy w profilu coś nie tak? adr to był ale robiłem swap na AEB
domjenick Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Mam już turbo k04 wywalonego kata dolot i teraz myślę czy zmieniać wtryski i pompe paliwa czy zostawić tak i wgrac program co i ile dadzą mi wtryski i jaka moc mniej więcej mam teraz? mniej więcej teraz masz moc seryjną-150 koni,ale elastyka silnika na pewno się zmieniła,po programie na tym turbo,tipie i resztą seryjnych gratów,to może 190-200 wydusisz,ale wtryski przydały by się większe,no i cooler też większy-wtedy z 220 może i by wydusił
Inkognito Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Mam już turbo k04 wywalonego kata dolot i teraz myślę czy zmieniać wtryski i pompe paliwa czy zostawić tak i wgrac program co i ile dadzą mi wtryski i jaka moc mniej więcej mam teraz? mniej więcej teraz masz moc seryjną-150 koni,ale elastyka silnika na pewno się zmieniła,po programie na tym turbo,tipie i resztą seryjnych gratów,to może 190-200 wydusisz,ale wtryski przydały by się większe,no i cooler też większy-wtedy z 220 może i by wydusił cooler mam już większy niż seria. Hmm czyli wtryski dadzą mi jakies 20ps?
domjenick Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 cooler mam już większy niż seria. Hmm czyli wtryski dadzą mi jakies 20ps? jak większy? FMIC?a czy same wtryski dadzą 20 koni-tego nie powiedziałem wtryski dostarczają tylko paliwo,a seryjne ograniczają dostarczanie tego paliwa ,które jest potrzebne do generowania takiej mocy
Inkognito Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 cooler mam już większy niż seria. Hmm czyli wtryski dadzą mi jakies 20ps? jak większy? FMIC?a czy same wtryski dadzą 20 koni-tego nie powiedziałem wtryski dostarczają tylko paliwo,a seryjne ograniczają dostarczanie tego paliwa ,które jest potrzebne do generowania takiej mocy no fmica ale wymiarów nie pamiętam jest w moim wątku.
kkrawat Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Inkognito pakuj wtryski bez gadania i dopiero potem rób program - pompa paliwa ci wytrzyma do tego K04 i regulator a AEB też bo jest 4 bar. Ogarniety tuner ci to ładnie wystroi i będzie pan zadowolony 220KM i ponad 300Nm powinno być
Inkognito Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 a mógł bym was prosić o pomoc w poszukiwaniu odpowiednich wtrysków... Wiecie kiepsko się na tym znam...
kkrawat Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Gregory miał komplet wtrysków pasujących do AEB - odezwij sie do niego
Inkognito Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 czy od s4 b5 2.7 bt będą odpowiednie do mnie??
Dev Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 nappisz do Sid-a on ci doradzi w tym temacie
alik16 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam , czy ktos moglby mi napisac na pw jakie koszty musialbym poniesc zeby zmienic sobie intercooler na fmica? i kto w Lubleskim lub Mazowieckiem by mi to zrobil ? zakładajac ze wywale kata , zaloze sport filtr i fmica ale turbiny nie bede zmienial tylko program zmienie to uda sie przejsc ze 170 na 200 ?? a w jeszcze jedno pytanie w sofcie zmienia sie tylko doladowanie czy dawka paliwa sie tez zwieksza?? mowie tutaj o serii bez wiekszych wtryskow i wiekszego turbo ?? Dopiero zaczynam bawic sie w tym temacie , wiec wybaczcie brak mojej podstawowej wiedzy na ten temat..
Thom4s Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Ja polecam chłopaków ze http://sport-tig.blogspot.com/ Sam u nich robiłem i jestem bardzo zadowolony.
Buba Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam , czy ktos moglby mi napisac na pw jakie koszty musialbym poniesc zeby zmienic sobie intercooler na fmica? i kto w Lubleskim lub Mazowieckiem by mi to zrobil ? zakładajac ze wywale kata , zaloze sport filtr i fmica ale turbiny nie bede zmienial tylko program zmienie to uda sie przejsc ze 170 na 200 ?? a w jeszcze jedno pytanie w sofcie zmienia sie tylko doladowanie czy dawka paliwa sie tez zwieksza?? mowie tutaj o serii bez wiekszych wtryskow i wiekszego turbo ?? Dopiero zaczynam bawic sie w tym temacie , wiec wybaczcie brak mojej podstawowej wiedzy na ten temat.. zmienia sie bardzo duzo, poczytaj forum to zobaczysz
Inkognito Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 mam takie pytanie kupiłem wtryski bosch 440cc są one 3mm krótsze od ori i teraz pytanie czy będe musiał przerobić listwę??
Booster Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Wystarczy że podetniesz stopki mocujące listwe i będzie grało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się