Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to jest 0.5 bar-a, podejrzewam że sprawdzał cisnienie VAG-iem i dlatego pisze ze 1.5 bar-a

nawet gdyby miał palnąć taką gafę...to tam siedzi AEB więc VAG ciśnienia nie pokaże :wink4:

Inkognito,

Czy 1,5 bar-a to nie za wiele jak na K04 ? ta turbina ma w ogóle szanse to utrzymać na seryjnym kolektorze ??

Może masz zadane ciśnienie na poziomie 1- max 1,2 bar-a i do tego odwrotnie wpięty n75 w dolot, przez to nie puszcza na WG, auto przeładowuje i wywala w awaryjny kastrując ją do 0,4 bara-a...

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ale najpierw pytanie gdzie masz wpiety przewód od ciśnienia dołądowania ?[br]Dopisany: 13 Październik 2011, 09:16_________________________________________________fu...ck nie zauwazłyłem że to AEB

:bag: :bag: :bag: :bag:

Opublikowano

i rozlatuja sie po 30 tkm :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

dwa razy mocniej przycisnie i wyjdzie zółty kolektor i strona goraca turbiny, proszę Cie....

powiedz to posiadaczom S2 i RS2 i uzytkownikom k24, k27 ,k26 i tym podobnych.... LOL

K24, K26 ma chłodzenie wodą.

Opublikowano

to jest 0.5 bar-a, podejrzewam że sprawdzał cisnienie VAG-iem i dlatego pisze ze 1.5 bar-a

nawet gdyby miał palnąć taką gafę...to tam siedzi AEB więc VAG ciśnienia nie pokaże :wink4:

Inkognito,

Czy 1,5 bar-a to nie za wiele jak na K04 ? ta turbina ma w ogóle szanse to utrzymać na seryjnym kolektorze ??

Może masz zadane ciśnienie na poziomie 1- max 1,2 bar-a i do tego odwrotnie wpięty n75 w dolot, przez to nie puszcza na WG, auto przeładowuje i wywala w awaryjny kastrując ją do 0,4 bara-a...

n75 na 100% dobrze wpięty ja chciał bym by turbo dmuchało około 1,4 bara w górnym momencie. wiesz jest dużo różnych spostrzeżeń jakie przez ostatnie kilka dni zaobserwowałem miedzy innymi tak:

na wpiętej ori przepływce auto dmucha na 1 biegu około 1bara a od drógiego biegu w zwysz max 0,8 bara i rozłącza turbo

kiedy jednak włożę przepływkę zamiennik na którym auto było strojone auto na wolnych obrotach chodzi nie równo za to na 1 i 2 biegu dmucha pięknie zapinam 3 doładowanie dochodzi do 1,5 bara czasem mniej i po chwili rozłącza mi doładowanie(tryb awaryjny)

na innym n75 jest tak samo

błąd na Vagu na zamienniku przepływki pojawia się że zbyt wielkie napięcie błąd sporadyczny, i uszkodzona pamięć rom

na ori przepływce tylko uszkodzona pamięć ram

mój wniosek biorę obie przepływki, kupuję n75 z rs2 i jadę stroić auto bo w tej chwili jest źle zrobiony program...

proszę o jakieś propozycje i rady.

Opublikowano

to jest 0.5 bar-a, podejrzewam że sprawdzał cisnienie VAG-iem i dlatego pisze ze 1.5 bar-a

nawet gdyby miał palnąć taką gafę...to tam siedzi AEB więc VAG ciśnienia nie pokaże :wink4:

Inkognito,

Czy 1,5 bar-a to nie za wiele jak na K04 ? ta turbina ma w ogóle szanse to utrzymać na seryjnym kolektorze ??

Może masz zadane ciśnienie na poziomie 1- max 1,2 bar-a i do tego odwrotnie wpięty n75 w dolot, przez to nie puszcza na WG, auto przeładowuje i wywala w awaryjny kastrując ją do 0,4 bara-a...

n75 na 100% dobrze wpięty ja chciał bym by turbo dmuchało około 1,4 bara w górnym momencie. wiesz jest dużo różnych spostrzeżeń jakie przez ostatnie kilka dni zaobserwowałem miedzy innymi tak:

na wpiętej ori przepływce auto dmucha na 1 biegu około 1bara a od drógiego biegu w zwysz max 0,8 bara i rozłącza turbo

kiedy jednak włożę przepływkę zamiennik na którym auto było strojone auto na wolnych obrotach chodzi nie równo za to na 1 i 2 biegu dmucha pięknie zapinam 3 doładowanie dochodzi do 1,5 bara czasem mniej i po chwili rozłącza mi doładowanie(tryb awaryjny)

na innym n75 jest tak samo

błąd na Vagu na zamienniku przepływki pojawia się że zbyt wielkie napięcie błąd sporadyczny, i uszkodzona pamięć rom

na ori przepływce tylko uszkodzona pamięć ram

mój wniosek biorę obie przepływki, kupuję n75 z rs2 i jadę stroić auto bo w tej chwili jest źle zrobiony program...

proszę o jakieś propozycje i rady.

moim zdaniem to podmień sobie przepływkę od kogoś, oryginalną oczywiście, zamienniki to fajans.

I nie patrz na to co jest na 1 czy 2 biegu. Zrób logi na 3 od 1,5 do oporu, zobacz jak się zachowa przepływka i doładowanie no i oczywiście sonda.

Jeśli na 1 i 2 masz ok doładowanie, to tylko tak Ci się wydaje, te biegi znikają tak szybko że ciężko o złapanie wiarygodnego przeładowania.

Dopiero na 3 jest na tyle stabilnie żeby to ocenić.

A co do błędu o uszkodzeniu pamięci...to już chyba poważna sprawa, nie wiem czy źle zrobiony soft może to powodować...szczerze wątpię.

Opublikowano

czy pomógł by montaż MBC?? jak się to dokładnie wpina?? czy to zastępuje n75 czy wspomaga??[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 17:14_________________________________________________wpadł mi do głowy pomysł montażu MBC jak myślicie było by to sensowne?? oczywiście po montażu takiego czegoś sprawdził bym przepływkę i śmigał stroić auto co o Tym myślicie??

Opublikowano

czy pomógł by montaż MBC?? jak się to dokładnie wpina?? czy to zastępuje n75 czy wspomaga??[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 17:14_________________________________________________wpadł mi do głowy pomysł montażu MBC jak myślicie było by to sensowne?? oczywiście po montażu takiego czegoś sprawdził bym przepływkę i śmigał stroić auto co o Tym myślicie??

na MBC możesz podkręcić do 0,8 bara, ale bezpiecznie jest 0,7 , bo w przypadku jazdy na max doładowaniu 0,8 bara , na piątym biegu- wpadnie w tryb awaryjny...

poprawi się przyspieszenie-na MBC auta się nie stroi-to jest mechaniczne ulepszenie :wink4:

jeśli masz możliwość strojenia auta tzn program vs MBC- zdecydowanie polecam program :wink4:

na MBC nigdy nie osiągniesz tego samego, co programem :gwizdanie:

Opublikowano

czy pomógł by montaż MBC?? jak się to dokładnie wpina?? czy to zastępuje n75 czy wspomaga??[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 17:14_________________________________________________wpadł mi do głowy pomysł montażu MBC jak myślicie było by to sensowne?? oczywiście po montażu takiego czegoś sprawdził bym przepływkę i śmigał stroić auto co o Tym myślicie??

na MBC możesz podkręcić do 0,8 bara, ale bezpiecznie jest 0,7 , bo w przypadku jazdy na max doładowaniu 0,8 bara , na piątym biegu- wpadnie w tryb awaryjny...

poprawi się przyspieszenie-na MBC auta się nie stroi-to jest mechaniczne ulepszenie :wink4:

jeśli masz możliwość strojenia auta tzn program vs MBC- zdecydowanie polecam program :wink4:

na MBC nigdy nie osiągniesz tego samego, co programem :gwizdanie:

wszystko jasne czyli kupuje n75

Opublikowano

Jakie wtryski najlepiej wsadzić? siemensy i bosche 440cc? Chcę mieć zapas to celuje coś koło 250hp. I jeszcze się doczytałem, że ludzie wałki od ADRa zakładają? co to poprawia dokładnie?

Opublikowano

Jakie wtryski najlepiej wsadzić? siemensy i bosche 440cc? Chcę mieć zapas to celuje coś koło 250hp. I jeszcze się doczytałem, że ludzie wałki od ADRa zakładają? co to poprawia dokładnie?

Wałki od ADR-a poprawiają górną partię obrotów ale przy k03 jest to praktycznie niezauważalne i ma to sens tylko przy większych turbinach. Wystarczy przejrzeć ten wątek żeby to wiedzieć ale po co czytać... :gwizdanie:

Wałki ADR

Ssący 44.8

Wydech 46.25

Wałki AEB

Ssący 43

Wydech 45.2

Opublikowano

ma ktos info na temat kątów suwów pracy ADR vs.AEB ?????

Opublikowano

Mam obecnie setup taki

- DP

- FMIC

- Stożek

- TIP ( czekam aż dojdzie )

- DV 710N

Na sam koniec wystroje gada. Czy jest cień szansy na podejście choć trochę pod 300NM? Czy konieczna będzie wymiana turbawki i wtrysków?

Opublikowano

jakie turbo ????

Seria ????

Opublikowano

Mam obecnie setup taki

- DP

- FMIC

- Stożek

- TIP ( czekam aż dojdzie )

- DV 710N

Na sam koniec wystroje gada. Czy jest cień szansy na podejście choć trochę pod 300NM? Czy konieczna będzie wymiana turbawki i wtrysków?

U mnie wyszło 296Nm ale za to nowe seryjne sprzęgło wytrzymało miesiąc :rolleyes:

Opublikowano

Mam obecnie setup taki

- DP

- FMIC

- Stożek

- TIP ( czekam aż dojdzie )

- DV 710N

Na sam koniec wystroje gada. Czy jest cień szansy na podejście choć trochę pod 300NM? Czy konieczna będzie wymiana turbawki i wtrysków?

U mnie wyszło 296Nm ale za to nowe seryjne sprzęgło wytrzymało miesiąc :rolleyes:

jakie turbo ????

Seria ????

@devastation

Turbawka seria, ale w dobrym stanie - po 100 tkm tylko

@Pucek

Aha, czyli zaleca się mocniejsze sprzęgło? coś czytałem o wysyłaniu sprzęgła do jakiegoś jegomościa który je wzmacnia? Radziszewski? Dobre to wyjście?

Opublikowano

Radzikowski, ale na spieku nie będzie się jeździło za wygodnie

Opublikowano

Mabrothrax nie koniecznie, po prostu to zależy od stylu jazdy i programu, ale dla porównania, kolega ma ośkę, mocy parę koni więcej, mniej Nm bo tylko 280, nie ma kłopotów ze sprzęgłem, natomiast u mnie ori sascha nie wytrzymało tygodnia, nowe tej samej firmy padło po niecałych 2 miesiącach (raz strzeliłem ze sprzęgła + ciężkie koła bo 19''), dlatego też wyłożyłem pewną sumę gotówki i wysłałem stary docisk i tarczę do P. Radzikowskiego, nabił nową wzmacnianą tarczę i docisk został wzmocniony o 60% (profilaktycznie)

efekt? aż tak ciężko pedał sprzęgła nie chodzi, po prostu trzeba się przyzwyczaić :wink4:

Opublikowano

ja tez mam zmienione sprzeglo od Radzika w swoim AJL-u klei zaje...biscie

z kolei w AEB chodzi duzo lzej ale przy 187kM i 276Nm potrafi sie sliznac przy strzale ze sprzegla

wiec cos za cos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...