Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do 200km moze i starczy pytanie czy za rok nie wpadniesz na pomysl ze Ci malo, wlozysz hybryde i bedziesz sie meczyl...

tak gregor10 miales racje:) jak zwykle:P

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to moze dlatego nikt z forum na tym nie jezdzi? chetnie bym zobaczyl jakeis logi z tego fmica chinskiego, a raczej orurowania

Opublikowano

To jaki zestaw byście polecili żeby był lepszy niż ten turboworks, trzymał lepsze parametry a jednocześnie był rozwojowy.

Opublikowano

do 200km moze i starczy pytanie czy za rok nie wpadniesz na pomysl ze Ci malo, wlozysz hybryde i bedziesz sie meczyl...

tak gregor10 miales racje:) jak zwykle:P

ile kolego u ciebie kreski pokazały ?

Opublikowano

jeszcze kreski nic nie pokazaly, bo sie motalem z mechanika auta, teraz jest wstepnie chyba ogarniete i czekam za korekta...

obecnie mam wynik na przeplywce 200mg/s

Opublikowano

a jaką suszarkę masz ? hybryda , k03s ?

Opublikowano

hybryda

Opublikowano (edytowane)

to moze dlatego nikt z forum na tym nie jezdzi? chetnie bym zobaczyl jakeis logi z tego fmica chinskiego, a raczej orurowania

Moi klienci jeżdzą tylko na takim orurowaniu robionym przez nas customowo osiągając największe wyniki na k03rs i są na tym forum , nie jeden nie dwa :)

Polecam zapytać czy są zadowoleni ,

BTW U niektórych z tego forum wyrywaliśmy te 'chwasty' zwane 'fmic' i orurowaniem :)

prawda jest brutalna, do 200-215koni starczy byle jaki fmic , potem niekoniecznie. a lag to mit, grube orurowanie kosztuje i niestety nie ma nic plug and play

My natomiast robimy customowe orurowania FMIC na troszkę większe moce niz 220km i sprawdzają się świetnie.

Kwestia KNOW HOW.

Edytowane przez gregor10
Opublikowano

to tak jak u mnie będzie też właśnie planuje FMIC montować 23cmm i orurowanie dolotu 60mm lub 63 mm

Opublikowano

Podreczniki mowia ze powinno byc orurowanie o srednicy wylotu z turbo na odcinku turbo-ic i o srednicy przepustnicy na odcinku ic-przepustnica. U mnie sprawdza sie to idealnie. Przy 1.7b temperatura w dolocie jest o 10-15 stopni wyzsza od otoczenia

Opublikowano

seria przepustnica ma niecale 60 chyba?

Opublikowano

w BFB 63mm

Opublikowano

Zawsze 2.5cala w 1.8T

Opublikowano

u mnie w BEX przepustnica na zewnątrz ma 65mm a w środku 59mm

Opublikowano

to moze dlatego nikt z forum na tym nie jezdzi? chetnie bym zobaczyl jakeis logi z tego fmica chinskiego, a raczej orurowania

Moi klienci jeżdzą tylko na takim orurowaniu robionym przez nas customowo osiągając największe wyniki na k03rs i są na tym forum , nie jeden nie dwa :)

Polecam zapytać czy są zadowoleni ,

BTW U niektórych z tego forum wyrywaliśmy te 'chwasty' zwane 'fmic' i orurowaniem :)

prawda jest brutalna, do 200-215koni starczy byle jaki fmic , potem niekoniecznie. a lag to mit, grube orurowanie kosztuje i niestety nie ma nic plug and play

My natomiast robimy customowe orurowania FMIC na troszkę większe moce niz 220km i sprawdzają się świetnie.

Kwestia KNOW HOW.

Jestem zdecydowanie na tak :D
Opublikowano (edytowane)

gregor a ile u was trzeba wybulic na takie orurowanie pod dany fmic?

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

No właśnie, ile? :wink:

Opublikowano

jaka maxymalna wartosc moze osiagnac przeplywomierz w 1.8t bfb?

Opublikowano

Bedziesz musial miec duzo kasy zeby osiagnac tą wartość :polew: :polew: :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...