gelus Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 to zes zablysnal udzielajac takiej odpowiedzi, a potem sie dziwic ze temat gdzie ktos chce sie cos dowiedziec ma 278 stron...
marcindlug Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 To moze warto przeczytac te 278 stron?
gelus Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 powodzenia ;-) ja nie narzekam na brak czasu...
Imhotet Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 jaka maxymalna wartosc moze osiagnac przeplywomierz w 1.8t bfb? wydaje mi sie ze kolo 270 g/s ktoś gdzies to kiedys pisał..
Imhotet Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Jakie to były te wtryski z Saba co pasowały do ANB ? Ma ktos numery..? a może ktoś ma do pogonienia ?
krzysiekml Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 poszukaj na racingforum,ktoś wystawił ostatnio
pioteros Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 imho do anb beda pasic od volvo bo tam byly krotkie wtryski.... 0280155831 320stki, kupisz juz za ok 20zł/sztuka...
Imhotet Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) czekaj czekaj w ANB sa krótkie ? takie same jak w BEX, BFB ? patrząć na foty po numerach które podałes to jednak długie bynajmniej jak dla mnie takie 320 to na styk pod k03s raczej ? Edytowane 1 Lutego 2015 przez Imhotet
omzig Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Tak, w ANB są krótkie, a te co podał pioteros na bank podejdą bez przeróbki do AJLa i AEBa. Choć na każdej fotce wyglądają inaczej... Edytowane 1 Lutego 2015 przez omzig
sawul Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) 0280150431 od Saaba troszkę mocniejsze .lub 0280155830 pasują po lekkiej rzeżbie. Edytowane 1 Lutego 2015 przez sawul
MrTea Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Zainteresowałem się tematem wtrysków z Saaba, numer które będzie pasował do 1.8T ANB i nowszych to 0280156023 (kolor brązowy) Kilka słów od jednego z Tunerów z Naszego forum odnośnie owych wtrysków (mam nadzieje że Daron się nie obrazi ) "Wtryski mają numer 0280156023, wydajność różnie podają jedne strony 350 inne 380, a według mnie ich faktyczna wydajność jest na poziomie 365-375cc/3bar (tak wychodzi po kalibracji na korektach paliwowych bliskich 0%). Przykładowo przy 200-205HP na regulatorze 3barowym mają czasy 15-15.2ms/6000obr a więc przy ~19ms/6000 powinny starczyć do ~250HP - krótko mówiąc do K03s a nawet do hybryd K03s nie znajdziesz nic lepszego w tej cenie." Ja do swojego ANB jeszcze ich nie zamontowałem, oryginalnie wtryski z ANB mają przedłużenie w formie rurki, ale auto teraz śmiga na wtryskach od BEXa które są krótkie jak te z Saaba i nie ma żadnego problemu. Link do przykładowej aukcji z wtryskami od Saaba http://allegro.pl/listwa-wtryskowa-kpl-0280156023-saab-9-5-2-0bt-i5029605513.html
pioteros Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Te co podalem są dluzsze ciut ale pasują tak samo w gniazdo jak seryjne i są duzo tańsze od każdych innych, a dac 1cm podkładkę pod śruby listwy bez jej rzeźby to nie jest duży problem, wtryski czerwone Saaba 431 są długie i grube jak seryjne aeba i tam się nadają najlepiej ale są tez droższe z reguły, dlatego jak nie uda się znaleźć 023 krótkich to szukaj tych z Volvo brązowych 320 albo siwych 831 o wydajności 380ccm Ale te co podales linka cenę maja spoko i jest to dobra okazja Edytowane 1 Lutego 2015 przez pioteros
MrTea Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 ja na forum u nas kupiłem te wtryski od Saaba za 120zl .. tu cena podobna.. można trafić okazje tylko trzeba czasem poczekać
AB7 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Zainteresowałem się tematem wtrysków z Saaba, numer które będzie pasował do 1.8T ANB i nowszych to 0280156023 (kolor brązowy) rozumiem, że te wtryski które podałeś bedą również pasować P&P do BFB? Pytam, ponieważ te z Saaba (0280156023) mają 16 Ohm a te z BEXa (06A906031BA) mają 12 Ohm. Czy ECU w BFB poradzi sobie z tym? Edytowane 2 Lutego 2015 przez AB7
Łukasz13 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Sam jezdziłem chwile na tych wtryskach i wieksza opornośc nie robi problemów, trzeba tylko dobrze skalibrowac w sofcie...
MrcZk Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Witam Wszystkich kolega Imhotet pytal o wtryski w moim imieniu, Wlasnie chce zamowic wtryski od saaba 0280156023 czy opornosc wtryskow to jakas duza przeszkoda? chodzi o to ze auto ma byc do uzytku codziennego bez niepotrzebnych nerwow, Auto to a6 c5 1.8t ANB + LPG z modow na chwile obecna to DP kratka w nadkolu(o ile mozna to nazwac modem)bov hybryda properfekt i soft na 180hp/280Nm, Mozna powiedziec ze k03s juz czeka na wstawienie, fmic wpadnie pewnie na lato, i teraz pytanie czy po zalozeniu turbiny i wtryskow dojade spokojnie do tunera na program bez niepotrzebnych przygód.
omzig Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Co do oporności, to masz odpowiedź post wyżej. Ułóż sobie plan, żeby zmienić turbo i tego samego dnia jechać na soft. A i wtryski zamieniasz tuż przed strojeniem. P.S: Uzupełnij profil. Edytowane 2 Lutego 2015 przez omzig
MrTea Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 ... no i przed programem załóż FMICa i załóż normalny zawór DV Fmic pozwoli Ci przeskoczyć bariere 200-210ps i zapobiegnie temu aby auto w lato puchło od temperatury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się