Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to zes zablysnal udzielajac takiej odpowiedzi, a potem sie dziwic ze temat gdzie ktos chce sie cos dowiedziec ma 278 stron...

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To moze warto przeczytac te 278 stron? :)

Opublikowano

powodzenia ;-) ja nie narzekam na brak czasu...

Opublikowano

jaka maxymalna wartosc moze osiagnac przeplywomierz w 1.8t bfb?

wydaje mi sie ze kolo 270 g/s

ktoś gdzies to kiedys pisał..

Opublikowano

max wartość 230g/s dla MAF 461L

Opublikowano

dziekuje za konkretna odpowiedz:)

Opublikowano

Jakie to były te wtryski z Saba co pasowały do ANB ? Ma ktos numery..?

a może ktoś ma do pogonienia ?

Opublikowano

poszukaj na racingforum,ktoś wystawił ostatnio

Opublikowano

imho do anb beda pasic od volvo bo tam byly krotkie wtryski.... 0280155831 320stki, kupisz juz za ok 20zł/sztuka...

Opublikowano (edytowane)

czekaj czekaj w ANB sa krótkie ? takie same jak w BEX, BFB ?

patrząć na foty po numerach które podałes to jednak długie :P bynajmniej jak dla mnie :D

takie 320 to na styk pod k03s raczej ?

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano (edytowane)

Tak, w ANB są krótkie, a te co podał pioteros na bank podejdą bez przeróbki do AJLa i AEBa. Choć na każdej fotce wyglądają inaczej... :eusathink:

Edytowane przez omzig
Opublikowano (edytowane)

0280150431 od Saaba troszkę mocniejsze .lub 0280155830 pasują po lekkiej rzeżbie.

Edytowane przez sawul
Opublikowano

Zainteresowałem się tematem wtrysków z Saaba, numer które będzie pasował do 1.8T ANB i nowszych to 0280156023 (kolor brązowy)

Kilka słów od jednego z Tunerów z Naszego forum odnośnie owych wtrysków (mam nadzieje że Daron się nie obrazi )

"Wtryski mają numer 0280156023, wydajność różnie podają jedne strony 350 inne 380, a według mnie ich faktyczna wydajność jest na poziomie 365-375cc/3bar (tak wychodzi po kalibracji na korektach paliwowych bliskich 0%).
Przykładowo przy 200-205HP na regulatorze 3barowym mają czasy 15-15.2ms/6000obr a więc przy ~19ms/6000 powinny starczyć do ~250HP - krótko mówiąc do K03s a nawet do hybryd K03s nie znajdziesz nic lepszego w tej cenie."
Ja do swojego ANB jeszcze ich nie zamontowałem, oryginalnie wtryski z ANB mają przedłużenie w formie rurki, ale auto teraz śmiga na wtryskach od BEXa które są krótkie jak te z Saaba i nie ma żadnego problemu.

Link do przykładowej aukcji z wtryskami od Saaba

http://allegro.pl/listwa-wtryskowa-kpl-0280156023-saab-9-5-2-0bt-i5029605513.html

Opublikowano (edytowane)

Te co podalem są dluzsze ciut ale pasują tak samo w gniazdo jak seryjne i są duzo tańsze od każdych innych, a dac 1cm podkładkę pod śruby listwy bez jej rzeźby to nie jest duży problem, wtryski czerwone Saaba 431 są długie i grube jak seryjne aeba i tam się nadają najlepiej ale są tez droższe z reguły, dlatego jak nie uda się znaleźć 023 krótkich to szukaj tych z Volvo brązowych 320 albo siwych 831 o wydajności 380ccm

Ale te co podales linka cenę maja spoko i jest to dobra okazja

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

ja na forum u nas kupiłem te wtryski od Saaba za 120zl .. tu cena podobna.. można trafić okazje tylko trzeba czasem poczekać :)

Opublikowano (edytowane)

Zainteresowałem się tematem wtrysków z Saaba, numer które będzie pasował do 1.8T ANB i nowszych to 0280156023 (kolor brązowy)

rozumiem, że te wtryski które podałeś bedą również pasować P&P do BFB?

Pytam, ponieważ te z Saaba (0280156023) mają 16 Ohm a te z BEXa (06A906031BA) mają 12 Ohm.

Czy ECU w BFB poradzi sobie z tym?

Edytowane przez AB7
Opublikowano

Sam jezdziłem chwile na tych wtryskach i wieksza opornośc nie robi problemów, trzeba tylko dobrze skalibrowac w sofcie...

Opublikowano

Witam Wszystkich kolega Imhotet pytal o wtryski w moim imieniu, Wlasnie chce zamowic wtryski od saaba 0280156023 czy opornosc wtryskow to jakas duza przeszkoda? chodzi o to ze auto ma byc do uzytku codziennego bez niepotrzebnych nerwow, Auto to a6 c5 1.8t ANB + LPG z modow na chwile obecna to DP kratka w nadkolu(o ile mozna to nazwac modem)bov hybryda properfekt i soft na 180hp/280Nm, Mozna powiedziec ze k03s juz czeka na wstawienie, fmic wpadnie pewnie na lato, i teraz pytanie czy po zalozeniu turbiny i wtryskow dojade spokojnie do tunera na program bez niepotrzebnych przygód.

Opublikowano (edytowane)

Co do oporności, to masz odpowiedź post wyżej.

Ułóż sobie plan, żeby zmienić turbo i tego samego dnia jechać na soft.

A i wtryski zamieniasz tuż przed strojeniem.

P.S: Uzupełnij profil. :wink:

Edytowane przez omzig
Opublikowano

... no i przed programem załóż FMICa i załóż normalny zawór DV :)

Fmic pozwoli Ci przeskoczyć bariere 200-210ps i zapobiegnie temu aby auto w lato puchło od temperatury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...