Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 058 133 555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zamówiłem juz w serwisie SKODY takie uszczelnienie wtryskiwacza 15zł sztuka z dnia na dzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 To nie uszczelnienie tylko gniazdo uszczelnieniem jest oring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 wg katalogu uszczelnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 wg ETKI: wkład do zaworu wtryskowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Apropo TIP-a do 1.8T TIP Tipowi nie równy po lewej z allegro po prawej by gregor10.pl https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/11154644_833384546742536_5132309079524163069_o.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Dobrze ze moj obok nie lezy haha Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez krzysiekvtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 A jeszcze taka moja nowa zabawka - K03RS2- aby wejść w nowy poziom mocy dla hybrydowych setupów A4 1.8T Na fotkach K03RS2 vs ori Garret GT2860RS do innego projektu na kapkę większą moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 reduktor troche swiruje, wtryski przy male ale wraz jest duzo lepiej na lpg grzegorz;]http://vaglog.pl/log_212880.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 reduktor troche swiruje, wtryski przy male ale wraz jest duzo lepiej na lpg grzegorz;] http://vaglog.pl/log_212880.html po logach na lpg bedzie coś koło 200 jak masz dobrze zestrojone lpg K03RS2 zrobiła by w Twoim AEB robote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 K03s leży w szafie i się nie może doczekać może na wakacje cos się ruszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 K03s leży w szafie i się nie może doczekać może na wakacje cos się ruszy Panie tu nie ma co leżeć tylko trzeba się zbroić Grzesiu, puściłem Ci maila w sprawie FMICa Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarkus Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Apropo TIP-a do 1.8T TIP Tipowi nie równy po lewej z allegro po prawej by gregor10.pl https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/11154644_833384546742536_5132309079524163069_o.jpg Witam wiele takie cudo kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 ja jestem bardziej ciekaw jak to się przekłada na przepływ powietrza i osiągi:) po prostu zapytam... jaka różnica?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 z odpowiednim turbem na pewno jest roznicazwykly metalowy tip praktycznie nic nie daje oprocz tego ze moze nie zasysa sie, odpowiednio gruba rura bedzie tak samo dzialac, co z tego ze moze byc szerszy jak wlot do turbo jest takiej samej srednicy stozki itp nic nie dadza za bardzo w tym momencie dopoki muszla zimna nie jest obrobiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Panowie z innej beczki .. Przy bardzo dynamicznej jezdzie i zmianie biegów przy 6,500 - 7,000obr czuje zamulenie jakby spadał boost i turbo przez sekunde musiało ponownie się rozkręcić nie zależnie czy jade na PB czy LPG. Auto na pewno sprawne (wymienione n75, DV, świece, lambda, turbo hybryda) program robiony przez Gregora10 Logi też nie wykazują żadnych błędów. Do tej pory myślałem że tak musi być jednak natknąłem się na filmik jednego z tunerów - Coobcio, specjalizującego się min. w Saabach. Czy przypadłość o której pisze trapi też inne A4 1.8T czy coś może nie tak być u mnie - mechanicznego? Dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysAudi89 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Mam podobnie w swojej a4 przy zmianie biegow jest chwilowy mul i pozniej turbo juz normalnie pompuje. Zobaczymy czy tak samo bedzie po nowym strojeniu na nowym setupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tez to mam turbo łapie zadyszke ale uważam to za cos normalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 no wlasnie.. ale ciekawe czy można to jakoś zniwelować ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AB7 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 też tak mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się