Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

058 133 555

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zamówiłem juz w serwisie SKODY takie uszczelnienie wtryskiwacza 15zł sztuka z dnia na dzien.

Opublikowano

To nie uszczelnienie tylko gniazdo :) uszczelnieniem jest oring

Opublikowano

wg katalogu uszczelnienie.

Opublikowano

wg ETKI: wkład do zaworu wtryskowego

Opublikowano (edytowane)

Dobrze ze moj obok nie lezy haha

Edytowane przez krzysiekvtec
Opublikowano

A jeszcze taka moja nowa zabawka - K03RS2- aby wejść w nowy poziom mocy dla hybrydowych setupów A4 1.8T

Na fotkach K03RS2 vs ori Garret GT2860RS do innego projektu na kapkę większą moc ;)

080a00403261474.jpg

Opublikowano

reduktor troche swiruje, wtryski przy male ale wraz jest duzo lepiej na lpg grzegorz;]

http://vaglog.pl/log_212880.html

po logach na lpg bedzie coś koło 200 jak masz dobrze zestrojone lpg ;)

K03RS2 zrobiła by w Twoim AEB robote :)

Opublikowano

K03s leży w szafie i się nie może doczekać może na wakacje cos się ruszy

Opublikowano

K03s leży w szafie i się nie może doczekać może na wakacje cos się ruszy

Panie tu nie ma co leżeć tylko trzeba się zbroić :)

Grzesiu, puściłem Ci maila w sprawie FMICa :hi:

Pzdr.

Opublikowano

ja jestem bardziej ciekaw jak to się przekłada na przepływ powietrza i osiągi:) po prostu zapytam... jaka różnica??

Opublikowano

z odpowiednim turbem na pewno jest roznica

zwykly metalowy tip praktycznie nic nie daje oprocz tego ze moze nie zasysa sie, odpowiednio gruba rura bedzie tak samo dzialac, co z tego ze moze byc szerszy jak wlot do turbo jest takiej samej srednicy :) stozki itp nic nie dadza za bardzo w tym momencie dopoki muszla zimna nie jest obrobiona

Opublikowano

Panowie z innej beczki ..

Przy bardzo dynamicznej jezdzie i zmianie biegów przy 6,500 - 7,000obr czuje zamulenie jakby spadał boost i turbo przez sekunde musiało ponownie się rozkręcić nie zależnie czy jade na PB czy LPG.

Auto na pewno sprawne (wymienione n75, DV, świece, lambda, turbo hybryda) program robiony przez Gregora10

Logi też nie wykazują żadnych błędów.

Do tej pory myślałem że tak musi być jednak natknąłem się na filmik jednego z tunerów - Coobcio, specjalizującego się min. w Saabach.

Czy przypadłość o której pisze trapi też inne A4 1.8T czy coś może nie tak być u mnie - mechanicznego?

Dzięki za odpowiedzi :)

Opublikowano

Mam podobnie w swojej a4 przy zmianie biegow jest chwilowy mul i pozniej turbo juz normalnie pompuje. Zobaczymy czy tak samo bedzie po nowym strojeniu na nowym setupie

Opublikowano

Tez to mam turbo łapie zadyszke ale uważam to za cos normalnego

Opublikowano

no wlasnie.. ale ciekawe czy można to jakoś zniwelować ...

Opublikowano

też tak mam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...