Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

górna granica tego co chcę osiągnąć

Nie ma czegoś takiego :grin:

Edytowane przez davidlive
  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

górna granica tego co chcę osiągnąć

Nie ma czegoś takiego :grin:

Możesz rozwinąć bardziej swoją wypowiedź ??

Opublikowano (edytowane)

Pewnie się skończy bo auto jeździ na co dzień więc i z dołu musi jakoś jechać ;)

Jeżeli chodzi o turbo to ten BorgWarner EFR fajna spawa ale dla mnie nie ten przedział cenowy, nie ukrywam że przy zakupie turbiny chciałbym się zmieścić w 4k.

Edytowane przez Pawel_M
Opublikowano

Nie skonczy sie na tych 500 kuniach... ;)

Odpowiedział bys mi marcinku na pytania :wink:

Opublikowano

Pewnie się skończy bo auto jeździ na co dzień więc i z dołu musi jakoś jechać ;)

Jeżeli chodzi o turbo to ten BorgWarner EFR fajna spawa ale dla mnie nie ten przedział cenowy, nie ukrywam że przy zakupie turbiny chciałbym się zmieścić w 4k.

Za duzo sprzecznosci w tym co piszesz...

- auto do jazdy na co dzien

- brak turbo dziury

- 4tys zl na turbo

Wszystko razem i z osobna sie wyklucza

Opublikowano

nie ma szans na 1 turbo osiagnac dosyc szybkiego wstawania i mocy rzedu 500km, fizyki nie oszukasz, albo duze turbo moc ale i nazwijmy to lag, albo mala sprezarka, mniejsza moc ale szybciej osiagane

1.8 to BARDZO MAŁA pojemność, nawet po rozwiercie

Opublikowano

Dev nic się nie wyklucza, w okolicach 4k można zakupić turbo które wystarczy na te 450+ poza tym nie pytałem o turbinę która nie będzie miała laga tylko o taką która będzie relatywnie szybko wstawać ponieważ jedna turbina drugiej nie równa...

Opublikowano

Z tym ze to do poprzeczniaka

Opublikowano

400koni z seryjnej k04 tfsi ? show pic or it didn't happen :)

realnie 320- 330KM tyle ze wstaje z dolu jak k03 a gora kozacka, obecnie przygotowuje hybryde która pokaże dużo więcej niż 330KM w 1.8T

Opublikowano

Marcin, powiedz mi jakiego icka wkładałeś do siebie jakie wymiary.

Dlaczego ąz takie duże wtryski?

Muszę przy takich modach i normalnej jeździe dawać chłodnice oleju?

Ile ona ma rzędów i jak i jaki dałeś adapter pod filtr?

Masz jakies foty wydechu? Zależy mi żeby i mój był cichy

Chinol, drugi najwiekszy 45x30x7,5cm. Wtryski duze poniewaz przed zakupem usiedlismy z kolega i powiedzial cos co do mnie trafilo - "wez na zapas bo nie wiadomo co ci do lba strzeli" ;)

Jesli chodzi o chlodnice oleju to mam 13 rzedowego mocala i podstawke pod filtr z termostatem zakupiona u Sida. Uwazam ze jest potrzebna i mysle ze warto zalozyc dla swietego spokoju. Zerkne czy mam zdjecia wydechu, jesli nie to przy najblizszej okazji zrobie. Patent na cisze to jak najwieksze tlumiki, u mnie siedza robione na wymiar tlumiki przelotowe m-tech i szczerze moge polecic.

Opublikowano

M-tech? hmmm a ja się do rm-motors zgłosiłem ale jeszcze nie zrobili.

A co do tej podstawki, to jak to montowałeś? co z tą ori aluminiową chyba chłodniczką (albo to podgrzewacz płynu albo oleju) :decayed: ?

Daj foto jakies tego moda?

Masz zegary? i jakie ?

Opublikowano (edytowane)

M-tech? hmmm a ja się do rm-motors zgłosiłem ale jeszcze nie zrobili.

A co do tej podstawki, to jak to montowałeś? co z tą ori aluminiową chyba chłodniczką (albo to podgrzewacz płynu albo oleju) :decayed: ?

Daj foto jakies tego moda?

Masz zegary? i jakie ?

http://www.m-tech.mwx.pl/- wylacz glosniki ;) strona jest jaka jest ale tlumiki sa najwyzszej jakosci

wymiennik ciepla woda/olej zostal na swoim miejscu, podstawka jest miedzy wymiennikiem a filtrem. u mnie odciety jest obieg wody w tym wymienniku a temperatura oleju przy upalaniu osiaga maksymalnie 110 stopni.

mam zegary, pelen komplet - doladowanie, egt, cisnienie oleju, cisnienie paliwa. wszystkie D1spec od Sida. dodatkowo sterownik ma podlaczone oddzielne termopary w najcieplejszym i najchlodniejszym runnerze.

Edytowane przez marcindlug
Opublikowano

dodatkowo sterownik ma podlaczone oddzielne termopary w najcieplejszym i najchlodniejszym runnerze

51ba010c.png



u mnie odciety jest obieg wody w tym wymienniku

A czemu tak?

Opublikowano

masz czery runnery w kolektorze wydechowym. jako ze przy seryjnym kolektorze ssacym do kazdego z cylindrow dostaje sie minimalnie rozna ilosc powietrza to efektem tego jest roznica w temperaturze spalin dla kazdeo z cylindrow. emu ma opcje podlaczenia termopar i na podstawie odczytow korekcji czasu wtrysku. mam zamontowane termopary w kazdym z runnerow :) zegar w kabinie podaje usredniona temperature z konca kolektora. "problem" tej roznicy temperatur rozwiazal customowy kolektor ssacy :)

nie pamietam czemu odcielismy obieg wody. wydaje mi sie ze w czasie testow jeden z wezy zostal uszkodzony i nie chcialo nam sie tego naprawiac ;)

Opublikowano

jakby kto chcial to mam komplet wtryskow do aeba plug n play 431 z saaba, czerwone

Opublikowano

panowie który wklad filtra powietrza sport polecacie , Pipercross , K&W czy Simota

Opublikowano

panowie który wklad filtra powietrza sport polecacie , Pipercross , K&W czy Simota

Jezdzilem i jezdze na K&n i jest ok

natomiast gdyby nie to ze do a3 trafilem uzywke w dobrej cenie to bral bym pipera

Dlaczego?

z racji ceny

poprostu uwazam ze k&n przegina z cenami a o pipercorsie czytalem duzo dobrych opinii wlascie jesli chodzi o relacje cena/jakosc

Opublikowano

filtry pipercross sa stosowane w rajdach wrc wiec o jakosci nie ma co dalej mowic ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...