davidlive Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) górna granica tego co chcę osiągnąć Nie ma czegoś takiego Edytowane 15 Października 2015 przez davidlive
Pawel_M Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 górna granica tego co chcę osiągnąć Nie ma czegoś takiego Możesz rozwinąć bardziej swoją wypowiedź ??
marcindlug Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Nie skonczy sie na tych 500 kuniach...
Pawel_M Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) Pewnie się skończy bo auto jeździ na co dzień więc i z dołu musi jakoś jechać Jeżeli chodzi o turbo to ten BorgWarner EFR fajna spawa ale dla mnie nie ten przedział cenowy, nie ukrywam że przy zakupie turbiny chciałbym się zmieścić w 4k. Edytowane 15 Października 2015 przez Pawel_M
davidlive Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Nie skonczy sie na tych 500 kuniach... Odpowiedział bys mi marcinku na pytania
Dev Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Pewnie się skończy bo auto jeździ na co dzień więc i z dołu musi jakoś jechać Jeżeli chodzi o turbo to ten BorgWarner EFR fajna spawa ale dla mnie nie ten przedział cenowy, nie ukrywam że przy zakupie turbiny chciałbym się zmieścić w 4k. Za duzo sprzecznosci w tym co piszesz... - auto do jazdy na co dzien - brak turbo dziury - 4tys zl na turbo Wszystko razem i z osobna sie wyklucza
pioteros Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 nie ma szans na 1 turbo osiagnac dosyc szybkiego wstawania i mocy rzedu 500km, fizyki nie oszukasz, albo duze turbo moc ale i nazwijmy to lag, albo mala sprezarka, mniejsza moc ale szybciej osiagane1.8 to BARDZO MAŁA pojemność, nawet po rozwiercie
Pawel_M Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Dev nic się nie wyklucza, w okolicach 4k można zakupić turbo które wystarczy na te 450+ poza tym nie pytałem o turbinę która nie będzie miała laga tylko o taką która będzie relatywnie szybko wstawać ponieważ jedna turbina drugiej nie równa...
lelum Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 k04 z 2.0tfsi, dociąga do 400km, lag podobno niewielki, nowe kosztuje 4,3kpln http://sidmotorsport.pl/pl/silnik/1564-nowe-k04-k04-064-20tfsi.html
gregor10 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 400koni z seryjnej k04 tfsi ? show pic or it didn't happen realnie 320- 330KM tyle ze wstaje z dolu jak k03 a gora kozacka, obecnie przygotowuje hybryde która pokaże dużo więcej niż 330KM w 1.8T
marcindlug Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Marcin, powiedz mi jakiego icka wkładałeś do siebie jakie wymiary. Dlaczego ąz takie duże wtryski? Muszę przy takich modach i normalnej jeździe dawać chłodnice oleju? Ile ona ma rzędów i jak i jaki dałeś adapter pod filtr? Masz jakies foty wydechu? Zależy mi żeby i mój był cichy Chinol, drugi najwiekszy 45x30x7,5cm. Wtryski duze poniewaz przed zakupem usiedlismy z kolega i powiedzial cos co do mnie trafilo - "wez na zapas bo nie wiadomo co ci do lba strzeli" Jesli chodzi o chlodnice oleju to mam 13 rzedowego mocala i podstawke pod filtr z termostatem zakupiona u Sida. Uwazam ze jest potrzebna i mysle ze warto zalozyc dla swietego spokoju. Zerkne czy mam zdjecia wydechu, jesli nie to przy najblizszej okazji zrobie. Patent na cisze to jak najwieksze tlumiki, u mnie siedza robione na wymiar tlumiki przelotowe m-tech i szczerze moge polecic.
davidlive Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 M-tech? hmmm a ja się do rm-motors zgłosiłem ale jeszcze nie zrobili. A co do tej podstawki, to jak to montowałeś? co z tą ori aluminiową chyba chłodniczką (albo to podgrzewacz płynu albo oleju) ? Daj foto jakies tego moda? Masz zegary? i jakie ?
marcindlug Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) M-tech? hmmm a ja się do rm-motors zgłosiłem ale jeszcze nie zrobili. A co do tej podstawki, to jak to montowałeś? co z tą ori aluminiową chyba chłodniczką (albo to podgrzewacz płynu albo oleju) ? Daj foto jakies tego moda? Masz zegary? i jakie ? http://www.m-tech.mwx.pl/- wylacz glosniki strona jest jaka jest ale tlumiki sa najwyzszej jakosci wymiennik ciepla woda/olej zostal na swoim miejscu, podstawka jest miedzy wymiennikiem a filtrem. u mnie odciety jest obieg wody w tym wymienniku a temperatura oleju przy upalaniu osiaga maksymalnie 110 stopni. mam zegary, pelen komplet - doladowanie, egt, cisnienie oleju, cisnienie paliwa. wszystkie D1spec od Sida. dodatkowo sterownik ma podlaczone oddzielne termopary w najcieplejszym i najchlodniejszym runnerze. Edytowane 16 Października 2015 przez marcindlug
davidlive Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 dodatkowo sterownik ma podlaczone oddzielne termopary w najcieplejszym i najchlodniejszym runnerze u mnie odciety jest obieg wody w tym wymienniku A czemu tak?
marcindlug Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 masz czery runnery w kolektorze wydechowym. jako ze przy seryjnym kolektorze ssacym do kazdego z cylindrow dostaje sie minimalnie rozna ilosc powietrza to efektem tego jest roznica w temperaturze spalin dla kazdeo z cylindrow. emu ma opcje podlaczenia termopar i na podstawie odczytow korekcji czasu wtrysku. mam zamontowane termopary w kazdym z runnerow zegar w kabinie podaje usredniona temperature z konca kolektora. "problem" tej roznicy temperatur rozwiazal customowy kolektor ssacy nie pamietam czemu odcielismy obieg wody. wydaje mi sie ze w czasie testow jeden z wezy zostal uszkodzony i nie chcialo nam sie tego naprawiac
pioteros Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 jakby kto chcial to mam komplet wtryskow do aeba plug n play 431 z saaba, czerwone
hopek03 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 panowie który wklad filtra powietrza sport polecacie , Pipercross , K&W czy Simota
arre Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 panowie który wklad filtra powietrza sport polecacie , Pipercross , K&W czy Simota Jezdzilem i jezdze na K&n i jest ok natomiast gdyby nie to ze do a3 trafilem uzywke w dobrej cenie to bral bym pipera Dlaczego? z racji ceny poprostu uwazam ze k&n przegina z cenami a o pipercorsie czytalem duzo dobrych opinii wlascie jesli chodzi o relacje cena/jakosc
krzysiekvtec Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 filtry pipercross sa stosowane w rajdach wrc wiec o jakosci nie ma co dalej mowic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się