Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

I takim zestawem bez spawania się wszystko obejdzie?

I rura 63mm też będzie pasować? (w B5 AEB też wyjście z turbo ma 40mm, a wejście przepustnicy 63?)

Edytowane przez Cpt.Ryan
  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wyjście z turbo ma 40mm a przepustnica 65 ale 63 wchodzi.

Musisz spawać to oczywiste.

Opublikowano

nie lepiej sobie spasować pociąć rury kolana i dac komuś zeby to pospawal ? ja bym ci to obleciał elektrodą za 4piwa :D

Opublikowano

A myślałem że taki zestawik jest zamiennikiem tych KITów np. z fkmic.pl :P

Dajcie spokój ceny spawania w warszawie są zabójcze, wołają chore ceny za najprostsze rzeczy.

A gdzie z tym 4pakiem podjechać ewentualnie? :D

Opublikowano

40mm ma wylot z turbo w AEB ? a nie 51 czasem ?

Opublikowano

no dokładnie,tak samo przepustnica ma 70 a nie 65 :hi:

Opublikowano

70? przecież wchodzi normalnie silikon o średnicy wewnętrznej 63.

Opublikowano

wchodzi bo też tak mam ale czy tak normalnie

Opublikowano

wchodzi bo też tak mam ale czy tak normalnie

W sumie nie mierzyłem ale wszedł idealnie z lekkim oporem, 70 pewnie by było za duży i miał tendencje do spadania.

Opublikowano

A myślałem że taki zestawik jest zamiennikiem tych KITów np. z fkmic.pl :P

Dajcie spokój ceny spawania w warszawie są zabójcze, wołają chore ceny za najprostsze rzeczy.

A gdzie z tym 4pakiem podjechać ewentualnie? :D

Puławy
Opublikowano

A myślałem że taki zestawik jest zamiennikiem tych KITów np. z fkmic.pl :P

Dajcie spokój ceny spawania w warszawie są zabójcze, wołają chore ceny za najprostsze rzeczy.

A gdzie z tym 4pakiem podjechać ewentualnie? :D

Puławy

Od Wawy mały kawałek. Skompletuje graty i pewnie bedę się odzywał :D

Czyli wkońcu turbina 40 a przepustnica 63? Może mamy różne, bo zależało to od liftingu? Ale skoro motor ten sam, to podzespoły tez nie powinny się niczym różnić.

Opublikowano

Moja wina macie racje 51mm sorka

Opublikowano
Opublikowano

Mam ten ostatni, do dwoch nakretek trzeba dorobic specjalny klucz aby je dokrecic.

Chyba ze bedziesz go zakladac na wyciagnietym silniku to bez problemu.

Opublikowano

dev masz loga na tym kolektorze 118 115 ?

Opublikowano

dev nie ma grupy 115 i 118 bo ma AJLa

Opublikowano

ostatnio rozbiłem taki kolektor młotkiem (zeliwo) - kawał żelastwa ścianka kolo 4mm - ale u mnie pekł

Opublikowano (edytowane)

ostatnio rozbiłem taki kolektor młotkiem (zeliwo) - kawał żelastwa ścianka kolo 4mm - ale u mnie pekł

Ja myślę ,że bym o ziemie rozbił taki jak i każdy inny żeliwny bez problemu, toć to nie wiadomo jak wytrzymałe jest wystarczy odrobina siły , a co tu dopiero mowa z młotkiem ...

Edytowane przez bartekzks
Opublikowano

u mnie chinol tylko taki na t25 jeszcze frezowany i nie pęka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...