Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no i wszystko jasne panowie ;) choć skoro to ponoć dla tego turbo nie jest maximum to nie powinno się posypać nic ;)

teraz wystarczy wymienić korby i panewki

tak to lajtowo napisałeś jakby za darmo było :D też bym chciał to u siebie ogarnąć ale koszt już się mega duży robi
Jedna z firm mi wycenila tak to

Kute korby+panewki+sroby arp 2000

Uszcz glowicy+ssacy+wydechowy+zimmeringi+sroby400zl

Planowanie glowicy+weryfikacja 250

Pierscienie 400

Montaz korb+rozbiorka tego motoru 1200

Wysłane z S7 Edge

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tak malo za robociznę? oni nie będą silnika wyjmować? a te ceny części to wszystko od nich, oni kupują?

Opublikowano

Tak wszystko u nich,taka wycene mi dali. Też myślałem że to bd około 10 tys zł

Wysłane z S7 Edge

Opublikowano

Możesz wyjaśnić w jaki sposób korby i panewki miałby by Ci pomóc w uzyskaniu większej mocy ? ;)

Opublikowano

Możesz wyjaśnić w jaki sposób korby i panewki miałby by Ci pomóc w uzyskaniu większej mocy ? ;)

Bardziej chodziło o zwiększenie wytrzymałości silnika.

Wysłane z S7 Edge

Opublikowano

A no ok gdzieś tam wyżej napisałeś że mogą dać moc stad moje zdziwienie, ale teraz wszystko jasne ;)

Opublikowano

Tak wszystko u nich,taka wycene mi dali. Też myślałem że to bd około 10 tys zł

Wysłane z S7 Edge

no właśnie, pytałem raz znajomego mechanika to mówił, że 4k sama robocizna

Opublikowano

Tak wszystko u nich,taka wycene mi dali. Też myślałem że to bd około 10 tys zł

Wysłane z S7 Edge

W jakim zakładzie jeśli mozna wiedzieć?

Opublikowano

Tak wszystko u nich,taka wycene mi dali. Też myślałem że to bd około 10 tys zł

Wysłane z S7 Edge

W jakim zakładzie jeśli mozna wiedzieć?

Frog Racing Katowice,czekam na wycenę jeszcze u innej firmy z Lublina ale to dam też znać co i jak.

Wysłane z S7 Edge

Opublikowano

bez przesady zerwanie głowicy - 500-700 zł to normalna cena, a do tego zeby wymienić pierscienie i korby trzeba zerwać miskę - 200 zł max. Jeśli blok cały i nie trzeba wyciagać tylko założyć wszystko to skąd 4 tyś ? Pojebało się w głowach

Opublikowano

a, żeby wymienić ten sworzeń od korbowodów z 19 na 20mm to też wystarczy michę zdjąć? jak to szukać w ogóle bo nie potrafię znaleźć a większość kutych korb jest na sworzeń 20mm

Opublikowano

a, żeby wymienić ten sworzeń od korbowodów z 19 na 20mm to też wystarczy michę zdjąć? jak to szukać w ogóle bo nie potrafię znaleźć a większość kutych korb jest na sworzeń 2

Zawsze mozesz znalesc osobe lub zaklad co Ci to ogarna i zostawisz autko i bedziesz mial spokoj,lub tez jak wolisz na wlasna reke

Opublikowano

a, żeby wymienić ten sworzeń od korbowodów z 19 na 20mm to też wystarczy michę zdjąć? jak to szukać w ogóle bo nie potrafię znaleźć a większość kutych korb jest na sworzeń 20mm

eh widziałeś Ty kiedyś silnik chociaż na zdjęciu.. ? :) w tym zdaniu są chyba ze 4 gafy

Opublikowano

;) ojtam ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja się nie znam na tym tylko zbieram informacje :) od tego jest ten temat ;) także proszę o sprostowanie tego co pomyliłem ;) wiem, że w bfb mam ten jakiś sworzeń 19mm a korby są pod 20mm, chyba, że to o jakiś inny chodzi? Pozdro :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

korby są na 19 i 20mm.. sworznia nie da się wymienić sciągajac tylko miskę, musisz sciągnąć też głowice.. jak chcesz sworzeń 20mm to musisz założyć tłoki np z BAMa..

Opublikowano

trochę mi skrót myślowy wyszedł bo chodziło mi właśnie o twoją wypowiedź, że wystarczy głowicę i miskę zerwać :) przy kutych korbach ten milimetr robi jakąś różnicę? tłoki z bama chyba się nie różnią z góry tym denkiem? no i ostatnie z ciekawośći: skoro miska i głowica będzie zdjęta, korby wyciągnięte i jeszcze kilka innych gratów to co zostaje na aucie? praktycznie pusty blok z częścią osprzętu?

Opublikowano

Z termostatem .pompa wspomagania .i tym calym napedem oaska9

Opublikowano

Panowie przy zakuwaniu korb oraz wymianie panewek na wzmocnione zakuwać tez tłoki ? Moc raczej nie bedzie podnoszona z tych 290hp moze jedynie na 300hp i nic wiecej.

Opublikowano

do tkaiej mocy nie musisz zakuwac, poszuakj korb od starszych 1.8T, po co pchac sie w zbedne koszta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...