Mizur138 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 no i wszystko jasne panowie choć skoro to ponoć dla tego turbo nie jest maximum to nie powinno się posypać nic teraz wystarczy wymienić korby i panewkitak to lajtowo napisałeś jakby za darmo było też bym chciał to u siebie ogarnąć ale koszt już się mega duży robiJedna z firm mi wycenila tak to Kute korby+panewki+sroby arp 2000 Uszcz glowicy+ssacy+wydechowy+zimmeringi+sroby400zl Planowanie glowicy+weryfikacja 250 Pierscienie 400 Montaz korb+rozbiorka tego motoru 1200 Wysłane z S7 Edge
bjoern Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 tak malo za robociznę? oni nie będą silnika wyjmować? a te ceny części to wszystko od nich, oni kupują?
Mizur138 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Tak wszystko u nich,taka wycene mi dali. Też myślałem że to bd około 10 tys zł Wysłane z S7 Edge
Imhotet Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Możesz wyjaśnić w jaki sposób korby i panewki miałby by Ci pomóc w uzyskaniu większej mocy ?
Mizur138 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Możesz wyjaśnić w jaki sposób korby i panewki miałby by Ci pomóc w uzyskaniu większej mocy ? Bardziej chodziło o zwiększenie wytrzymałości silnika.Wysłane z S7 Edge
Imhotet Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 A no ok gdzieś tam wyżej napisałeś że mogą dać moc stad moje zdziwienie, ale teraz wszystko jasne
bjoern Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Tak wszystko u nich,taka wycene mi dali. Też myślałem że to bd około 10 tys zł Wysłane z S7 Edge no właśnie, pytałem raz znajomego mechanika to mówił, że 4k sama robocizna
arek_cccp Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Tak wszystko u nich,taka wycene mi dali. Też myślałem że to bd około 10 tys zł Wysłane z S7 Edge W jakim zakładzie jeśli mozna wiedzieć?
Mizur138 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Tak wszystko u nich,taka wycene mi dali. Też myślałem że to bd około 10 tys zł Wysłane z S7 Edge W jakim zakładzie jeśli mozna wiedzieć? Frog Racing Katowice,czekam na wycenę jeszcze u innej firmy z Lublina ale to dam też znać co i jak.Wysłane z S7 Edge
Imhotet Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 bez przesady zerwanie głowicy - 500-700 zł to normalna cena, a do tego zeby wymienić pierscienie i korby trzeba zerwać miskę - 200 zł max. Jeśli blok cały i nie trzeba wyciagać tylko założyć wszystko to skąd 4 tyś ? Pojebało się w głowach
bjoern Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 a, żeby wymienić ten sworzeń od korbowodów z 19 na 20mm to też wystarczy michę zdjąć? jak to szukać w ogóle bo nie potrafię znaleźć a większość kutych korb jest na sworzeń 20mm
Mizur138 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 a, żeby wymienić ten sworzeń od korbowodów z 19 na 20mm to też wystarczy michę zdjąć? jak to szukać w ogóle bo nie potrafię znaleźć a większość kutych korb jest na sworzeń 2 Zawsze mozesz znalesc osobe lub zaklad co Ci to ogarna i zostawisz autko i bedziesz mial spokoj,lub tez jak wolisz na wlasna reke
Imhotet Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 a, żeby wymienić ten sworzeń od korbowodów z 19 na 20mm to też wystarczy michę zdjąć? jak to szukać w ogóle bo nie potrafię znaleźć a większość kutych korb jest na sworzeń 20mm eh widziałeś Ty kiedyś silnik chociaż na zdjęciu.. ? w tym zdaniu są chyba ze 4 gafy
bongod Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 ojtam Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
bjoern Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 ja się nie znam na tym tylko zbieram informacje od tego jest ten temat także proszę o sprostowanie tego co pomyliłem wiem, że w bfb mam ten jakiś sworzeń 19mm a korby są pod 20mm, chyba, że to o jakiś inny chodzi? Pozdro 1
Imhotet Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 korby są na 19 i 20mm.. sworznia nie da się wymienić sciągajac tylko miskę, musisz sciągnąć też głowice.. jak chcesz sworzeń 20mm to musisz założyć tłoki np z BAMa..
bjoern Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 trochę mi skrót myślowy wyszedł bo chodziło mi właśnie o twoją wypowiedź, że wystarczy głowicę i miskę zerwać przy kutych korbach ten milimetr robi jakąś różnicę? tłoki z bama chyba się nie różnią z góry tym denkiem? no i ostatnie z ciekawośći: skoro miska i głowica będzie zdjęta, korby wyciągnięte i jeszcze kilka innych gratów to co zostaje na aucie? praktycznie pusty blok z częścią osprzętu?
szakal222 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Z termostatem .pompa wspomagania .i tym calym napedem oaska9
Mizur138 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Panowie przy zakuwaniu korb oraz wymianie panewek na wzmocnione zakuwać tez tłoki ? Moc raczej nie bedzie podnoszona z tych 290hp moze jedynie na 300hp i nic wiecej.
pioteros Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 do tkaiej mocy nie musisz zakuwac, poszuakj korb od starszych 1.8T, po co pchac sie w zbedne koszta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się