domjenick Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 ładnie załatwiłeś chłopa ... :gwizdanie: Zamawiam przewody z silikonu do n75 4 czy 5 mm śr. wewn ? 5- chyba za duże będą, ale jak nie będzie spadać, to spróbuj-kiedyś dałem chyba 6, lub 5mm i opaska nie ścisnęła tego dokładnie i uciekało powietrze, ale spróbuj-może będzie szczelnie
gregory Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Panowie wcześniej planowałem przerobić swoje AEB k03 na k04 tylko koszty mnie przerosły bo wartość wyniesie połowę wartości auta złoty wirnik na kuleczkach z diamentów swarovskiego? Ciężko by to było wyważyć
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 mam pytanie czy zna ktos jakis zaklad regeneracji turbosprezarek ktory bedzie mogl dowazyc os wirnika ? Koledze ktory regeneruje turbiny siadla dowazarka, akurat jak robil moje turbo zamowil nowe urzadzenie ale trzeba czekac 3 tygodnie a turbo poptrzebne na cito dobrze robia kolesie z bialegostoku po prstu tylko trzeba do nich wyslac turbinke nie pamiaetam juz na jakiej to zasadzie bylo usze poszukac kontakytu albo linku do tej firmy i tam sie dowiedz , albo zadzwon zapytaj wpisz w google turbo julita tam znajdziesz namiary tez na kolesi co dobrze robote robia ja posatram sie do tego bialegostoku jeszcze namiaru poszukachttp://www.autokarambol.pl/kontakt.html tu masz linka do bialego oni dobrze robia dzwoniłem, pojechali mi 300zł :wallbash: :wallbash:
Zadymiacz Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 zadzwoniles zapytales masz odpoweidz ;] ja tylko ci napisalem gdzie dobrze to robia
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 nie mam do Ciebie pretensji, dzieki za namiar stawka niezla za 10 minut pracy dowazarki i pracownika chcialbym polowe....
szczuraz Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 w poniedziałek powinienem mieć aluminiową taśmę termoizolacyjną to zakleję nią szczeliny między kielichem a przegrodą. Mam nadzieję że wyjdzie profi. Wrzuć jakieś foty przegrody dla potomnych właśnie skończyłem wszystkie łączenia obrobione alu taśmą rozwiązałem też zagadkę uszczelki pomiędzy ścianką a maską. Wykorzystałem piankę bodajże od osłon klimatyzatora. Nie poddała się ciepłu z opalarki , fajnie się formuje łatwo ją dociąć. Naciąłem na szczycie rowek i nasadziłem na przegrodę przy użyciu silikonu odpornego na temperaturę.
grzes1150 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 w poniedziałek powinienem mieć aluminiową taśmę termoizolacyjną to zakleję nią szczeliny między kielichem a przegrodą. Mam nadzieję że wyjdzie profi. Wrzuć jakieś foty przegrody dla potomnych właśnie skończyłem wszystkie łączenia obrobione alu taśmą rozwiązałem też zagadkę uszczelki pomiędzy ścianką a maską. Wykorzystałem piankę bodajże od osłon klimatyzatora. Nie poddała się ciepłu z opalarki , fajnie się formuje łatwo ją dociąć. Naciąłem na szczycie rowek i nasadziłem na przegrodę przy użyciu silikonu odpornego na temperaturę. Auto lepiej się zbiera? słychać turbinke???
szczuraz Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Lekko sapie z DV świstu nie słychać doładowanie 1.0-1.1 bar. Jak odetkam wydech to wtedy będzie słychać. Nie stwierdziłem żeby się lepiej zbierało. Dziwne jest natomiast to że zaczęło mniej palić - przynajmniej 2 ostatnie tankowania. Stylu jazdy nie zmieniłem a trasę do pracy mam cały czas tą samą bez korków . Nie twierdzę że to zasługa stożka może po prostu trafiłem na lepsze paliwo/ mniejszy wiatr od frontu na autostradzie.
JUZIU Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 jakaś cienka ta oslona, chyba 1mm? ja ta zasunołem 3mm blache
domjenick Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 jakaś cienka ta oslona, chyba 1mm? ja ta zasunołem 3mm blache odelżenie auta też jest ważne
JUZIU Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 jakaś cienka ta oslona, chyba 1mm? ja ta zasunołem 3mm blache odelżenie auta też jest ważne napewno ważne ale dla mnie to te 1-2kg wagi nie zrobi różnicy a napewno taka grubsza blacha lepiej izoluje ale tez musze taką uszczelke od maski dać [br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 22:04_________________________________________________ Lekko sapie z DV świstu nie słychać doładowanie 1.0-1.1 bar. Jak odetkam wydech to wtedy będzie słychać. Nie stwierdziłem żeby się lepiej zbierało. Dziwne jest natomiast to że zaczęło mniej palić - przynajmniej 2 ostatnie tankowania. Stylu jazdy nie zmieniłem a trasę do pracy mam cały czas tą samą bez korków . Nie twierdzę że to zasługa stożka może po prostu trafiłem na lepsze paliwo/ mniejszy wiatr od frontu na autostradzie. kolego jak dobrze widze to nie masz Tipa z kwasiaka? jak założysz tipa z kwasówki to wtedy bedzie słychać i świst i gwizd i psssyyt przy zmianie biegu :>
domjenick Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 kolego jak dobrze widze to nie masz Tipa z kwasiaka? jak założysz tipa z kwasówki to wtedy bedzie słychać i świst i gwizd i psssyyt przy zmianie biegu ja mam z siliconu i też świszcze i gwiżdże :gwizdanie:
Inkognito Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 a ja chętnie uspawam takiego tipa jeśli ktoś chętny
JUZIU Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 kolego jak dobrze widze to nie masz Tipa z kwasiaka? jak założysz tipa z kwasówki to wtedy bedzie słychać i świst i gwizd i psssyyt przy zmianie biegu ja mam z siliconu i też świszcze i gwiżdże :gwizdanie:[/quot kolego jak dobrze widze to nie masz Tipa z kwasiaka? jak założysz tipa z kwasówki to wtedy bedzie słychać i świst i gwizd i psssyyt przy zmianie biegu ja mam z siliconu i też świszcze i gwiżdże :gwizdanie: nie pisze ze z silikonu zły jest bo nie miałem z takim do czynienia, mam z kwasiaka i o takim pisze
szczuraz Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 jakaś cienka ta oslona, chyba 1mm? ja ta zasunołem 3mm blache Nie ma różnicy jaka grubość. Miałem dostęp i do Alu 3mm ale z uformowanie były by problemy. Przy temp 0`C na dworze robiłem godzinę temu testy z termometrem od strony turbo temp. 70`c (przy więcej termometr się wyłączał) od strony stożka +4`C Zamontowałem kierownicę powietrza jak Moskal nakazał kolego jak dobrze widze to nie masz Tipa z kwasiaka? jak założysz tipa z kwasówki to wtedy bedzie słychać i świst i gwizd i psssyyt przy zmianie biegu ja mam z siliconu i też świszcze i gwiżdże :gwizdanie: Podeptałem na drodze i macie rację świszcze i parska ale dopiero pod obciążeniem. Tipa z kwasiaka nie mam. Skłaniam się jednak w stronę silikonu chyba że trafi się na forum jakaś mega promocja na TIP z kwasu.
moskal Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Podeptałem na drodze i macie rację świszcze i parska ale dopiero pod obciążeniem. Tipa z kwasiaka nie mam. Skłaniam się jednak w stronę silikonu chyba że trafi się na forum jakaś mega promocja na TIP z kwasu. silikon drozszy a tip jest chyba w dziale sprzedam , JUZIU sprzedaje
Mabrothrax Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Mam takie pytanko odnośnie dolotu z fmica. Jeśli zrobię go na zasadzie połączenia silikonu + kwasa to będzie ok? Chodzi mi o to, że nie chce mi się prowadzić auta do gościa który wyspawa wszystko z kwasa, tylko połączyć poszczególne części proste z kwasa łącznikami kolankami itd z silikonu. Czy taka forma będzie dobra? czy lepiej wszystko wyspawać?
Inkognito Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Mam takie pytanko odnośnie dolotu z fmica. Jeśli zrobię go na zasadzie połączenia silikonu + kwasa to będzie ok? Chodzi mi o to, że nie chce mi się prowadzić auta do gościa który wyspawa wszystko z kwasa, tylko połączyć poszczególne części proste z kwasa łącznikami kolankami itd z silikonu. Czy taka forma będzie dobra? czy lepiej wszystko wyspawać? lepiej jest wyspawać całość zależy też przy jakim doładowaniu mi trzymało poskręcane przy standardzie ale po sofcie powyżej 1 bara wypluwało mi węzę i robiły się nieszczelności... trzeba pamiętać by na rurkach zrobić falc by obejma i sylikon miały na czym trzymać
Mabrothrax Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 No u mnie 1 bar na razie jest. Ale jeśli chodzi o przepływ to przecież są różne obejmy. Te najbardziej hardkorowe typu jakieś sgb nie wytrzymają 1 bara?
Inkognito Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 No u mnie 1 bar na razie jest. Ale jeśli chodzi o przepływ to przecież są różne obejmy. Te najbardziej hardkorowe typu jakieś sgb nie wytrzymają 1 bara? musisz cyknąć spawarką na końcu rurki kilka smarków by obejma się zaparła tak dla bezpieczeństwa... mi przy 1.3bara wypluło wąż
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się