grzes1150 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Witam, Panowie czy ktoś wie może co to za hamerykańskie turbo po taniości na allegro?http://allegro.pl/turbosprezarka-turbo-vw-audi-1-8t-turbina-upgrade-i2313408238.html Pozdro Chinol a na dodatek nie spasuje do A4. Jest to turbo do poprzecznych 1.8T.
Ksiadz Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 ile da mi przelotowy wydech??trzeba po takim czymś jechać na korektę softu?? U mnie czuć różnicę. Po samej zmianie oczywiście. Chyba lepiej sie Audiczce oddycha
brianhazard Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Panowie, może ktoś mógłby się pokusić o zebranie i usystematyzowanie wiedzy o stopniach modyfikacji 1.8t wraz ze spodziewanymi osiągami i kosztami w jednym zwijaku? Prześledziłem w pocie czoła ten cały wątek i z tego co zrozumiałem to: STAGE 1 - sam soft - 1000-1500zł --- STAGE 1+ - wtryski 320, TIP, test pipe, soft - 2000+zł STAGE 2 - jw + K04, IC, 380cc , dolot, wydech - 7000+zł STAGE 3 - jw + Garret. xxx zł Łatwiej byłoby się decydować na jakiś mod dysponując określonym budżetem i nie byłoby pytań typu - czy mogę wstawić same wtryski 560cc, soft i będę miał 250KM etc..
JUZIU Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 wszystko zalezy kolego ile chcesz przeznaczyć i w jaką moc celujesz. Najlepiej przemysleć sobie wszystko porządnie i rezać. Masz q wiec mozesz odrazu iść w moce do 300km ale podstawowe rzeczy w każdym rezaniu to FMIC, wydech 2,75 i potem reszta. ogólenie to moce około 300km w 10-15tys zmieścisz sie
brianhazard Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Zauważyłem że przy rezaniu koszty rosną logarytmicznie a moc liniowo - pierwsze przyrost 20-30Km i 50-60Nm masz samym programem za ok1500, następne 30KM i dalsze 50Nm to już ok 7tys. Chyba nie ma co dla "sportu" ładować 15 w furę za 30, skoro za ok 40 kupisz S4 B6. Interesuje mnie zatem jaki jest zestaw do optymalnego mod dla 1.8T z ok 170kM na 200-220kM ładując 2tys a nie 7tys
Booster Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 za 2k pln nie zrobisz nic więcej jak program, możesz ewentualnie zrobić przelotowy wydech do programu i wywalić katalizator
Dev Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 żeby "coś" sie działo potrzebujesz jakieś 4000zł
?uki1984 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 A u mnie się dzieje. Niedługo nowy wydech full cat back + dp:naughty:
Pawel_M Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Czy ktoś się bawił w strojenie 1.8T AEB za pomocą ECUMASTERA DET3 i przy okazji wywalił przepływkę na rzecz mapsensora ??
12pawel12 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 żeby "coś" sie działo potrzebujesz jakieś 4000zł jakie modyfikacje i jakie efekty masz na myśli kolego? ---------- Post dopisany at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ---------- żeby "coś" sie działo potrzebujesz jakieś 4000zł jakie modyfikacje i jakie efekty masz na myśli kolego?
Dev Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 DV, turbo, wtryski, FMIC i program ale to jest bardzo mały budżet i mozesz sie nie zmiescić jesli bedziesz zlecał komus wymianę
pioteros Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 czy ktos na wlasnej skorze testowal zaworek n75k na seryjnym AEBie?
szczuraz Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Ma ktoś może zdjęcia gtrs`a ? i potrzebuję oznaczenia na tabliczce. Niby trafiła się okazja ale zwykle okazja czyni frajera. Jakby co to do tego to już chyba barana trzeba spawać ?
JUZIU Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 gtrs podejdzie Ci pod ori kolektor też ale wiadomo że na baranie albo atp wieksze kanały, chociaż Ty masz FWD wiec więicej jak 250km nie ma chyba sensu robić bo trakcja... chociaż każdy ma swoje zdanie i swoj rozum:decayed:
Pawel_M Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Focus RS ma 305 PS przy FWD ;P Jest tylko drobna różnica ponieważ Focus ma szperę a Audi nie Wracając do mojego pytania rozumiem że nikt nie bawił się ecumasterem w 1.8t.... więc trzeba będzie samemu zobaczyć co to warte
domjenick Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 gtrs podejdzie Ci pod ori kolektor też ale wiadomo że na baranie albo atp wieksze kanały, chociaż Ty masz FWD wiec więicej jak 250km nie ma chyba sensu robić bo trakcja... chociaż każdy ma swoje zdanie i swoj rozum:decayed: przecież program można zrobić tak, żeby trakcji nie tracił-wystarczy moment odpowiednio w górę przesunąć...
dawid97531 Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 witam panowie wystroilem swoja czarnule . Graty to turbo hybryda k04 , wtryski 320cc , FMIC, forg007, TIP, filtr ITG, DP . Wystojone na 220km i 310nm ograniczone ze wzledu na sprzeglo i male wtryski . Auto jedzie do 5.5tys tuner powiedzial ze wieksze wtryski musza byc bo te sie za szybko grzeja .Mam kilka pytan , mianowicie czy wtryski 440cc beda ok , czy same wtryski 440 bez dodatkowej ppompy paliwa dadza rade . i najwazniesze czy zmiana na jednomas z diesla tarcz i docisk wzmocnione u Radzikowskiego zalatwia sprawe ? Jezeli tak to prosze o podpowiedz z jakiego silnika szukac jednomasu jakich wydatkow sie spodziewac?
JUZIU Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 pompa paliwa powinna dać sobie rade spokojnie wiec musisz wrzucić wtryski 440cc albo 420cc( mam takie nowe na sprzedaż) co do sprzęgła to najlepszym rozwiązaniem jest jednomas z audi 80 2.0 a docisk z audi 100 2.3 czy jakoś tak. Pisz do kolego Colo On to ogarnia i ma tak u siebie
wampir Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 A dlaczego ma pisac po jakiś PW, niech tutaj opisze szczegolowo co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się