grzes1150 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 a od czego pojawia sie luz osiowy ? luz wzdłużny? ... od mocnego dawania w palnik lub od przytkanego kata
bakuś Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Bez dwóch zdań wymienia się przewody, które montowane są na flansze, a nie nakrętki, bo flansze odkształcają się od temperatury. jak tutaj - http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/25/84/96/22/2584962253
wampir Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Lepiej taka nowa z miesieczna gwarancja Turbosprężarka VW,AUDI 1,8T 53039880005 (2564929098) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy regenerowana z roczna ?
_Bartek_ Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Mi się wydaje, że chyba lepsza ta z miesięczną, jeśli jest oryginalna. Popatrz na swoje turbo ile już ma lat i radzi/radziło sobie.
Reggi Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 lepiej przepustnice wyczysc Aszzz czyszczenie przepustnicy.. mnie podkusiło i do tej pory mam fale
Dev Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 jak wsadziłes tam wycior do armaty to sie nie dziw delikatnie trzeba, beznynka, pędzelek, miękka szmatka tak jak ze skórą trzeba sie obchodzić :polew:
Reggi Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 jak wsadziłes tam wycior do armaty to sie nie dziwdelikatnie trzeba, beznynka, pędzelek, miękka szmatka tak jak ze skórą trzeba sie obchodzić :polew: Tomasz.. ja zdemontowałem, wziąłem taki fajny sprey do czyszczenia gaźników i przepustnic..spryskałem, wyczyściłem..zamontowałem. Zrobiłem manualną adaptację i wuj Ostatnio odłączyłem aku na 30 minut bo czyściłem odpływ to przepustnica trzymała równo 1000 rpm..a później znów zaczęło się skakanie do 1200 rpm. Jak zimny trzyma normalne wartości..jak tylko zagrzeje się to zaczyna jej odwalać..Zresztą wiesz bo mówiłem Ci o tym już dwieście tysięcy razy
kkrawat Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Ragga a może to nie od przepustnicy?? Coś na vagu wyskakuje? Ja czyściłem już ze 3 dokładnie w ten sposób co ty i jest OK.
Pawel_M Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Swoją przepustnicę już dwa razy czyściłem i się przy tym nie patyczkowałem ( benzyna + pędzel ) i do tej pory chodzi.... więc chyba nie trzeba się z nią tak delikatnie obchodzić.
Dev Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Ragg ma cos poeybane z dolotem i dlatego takie cyrki
Reggi Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Ragg ma cos poeybane z dolotem i dlatego takie cyrki Ta.. ja tam niczego podejrzanego w dolocie nie widzę..a jaja zaczęły robić się po czyszczeniu przepustu
Buba Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Redzi a ty masz na lince czy elektryczną?
Buba Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 sprawdzałeś ręcznie czy nie ma czasem za dużego luzu ?
Reggi Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 sprawdzałeś ręcznie czy nie ma czasem za dużego luzu ? Szczerze mówiąc top nawet nie wiem jak.. ale dziś obczaiłem że jak zdejmuję nogę z gazu..czy jest turbo nabite czy nie to jest " psst.. psssst ..pst " Zawór mam The Sun ten aluminiowy.. ma wyraźnie twardszą sprężynę co daje się odczuć podczas jazdy..ale auto ładuje ciut więcej według wskazań zegarka. A psssyczenie dobiega jakby z przodu od strony kierowcy.. pomysły ? Wnioski ? Jakas pomoc ?
?uki1984 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Ja miałem coś takiego jak mi się rozczepił na dwie części rezektor. może też jakiś wężyk podciśnieniowy sparciał i popękał i przepuszcza powietrze. Sprawdź szczelność układu dolotowo-podciśnieniowego. ---------- Post dopisany at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ---------- Sprawdź też czy gdzieś rury od IC nie są luźne na opaskach.
pioteros Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Sprawdz czy nie rozczelnilo sie kolanko lub zaworek podpiety do niego wychodzacy z kolektora do serwa tapa-tapa
WhyMe? Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się