Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bez dwóch zdań wymienia się przewody, które montowane są na flansze, a nie nakrętki, bo flansze odkształcają się od temperatury. jak tutaj - http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/25/84/96/22/2584962253

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, że chyba lepsza ta z miesięczną, jeśli jest oryginalna.

Popatrz na swoje turbo ile już ma lat i radzi/radziło sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej przepustnice wyczysc

Aszzz czyszczenie przepustnicy.. mnie podkusiło i do tej pory mam fale :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wsadziłes tam wycior do armaty to sie nie dziw

delikatnie trzeba, beznynka, pędzelek, miękka szmatka

tak jak ze skórą trzeba sie obchodzić :polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wsadziłes tam wycior do armaty to sie nie dziw

delikatnie trzeba, beznynka, pędzelek, miękka szmatka

tak jak ze skórą trzeba sie obchodzić :polew::polew::polew:

Tomasz.. ja zdemontowałem, wziąłem taki fajny sprey do czyszczenia gaźników i przepustnic..spryskałem, wyczyściłem..zamontowałem. Zrobiłem manualną adaptację i wuj :facepalm:

Ostatnio odłączyłem aku na 30 minut bo czyściłem odpływ to przepustnica trzymała równo 1000 rpm..a później znów zaczęło się skakanie do 1200 rpm.

Jak zimny trzyma normalne wartości..jak tylko zagrzeje się to zaczyna jej odwalać..Zresztą wiesz bo mówiłem Ci o tym już dwieście tysięcy razy :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ragga a może to nie od przepustnicy?? Coś na vagu wyskakuje? Ja czyściłem już ze 3 dokładnie w ten sposób co ty i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją przepustnicę już dwa razy czyściłem i się przy tym nie patyczkowałem ( benzyna + pędzel ) i do tej pory chodzi.... więc chyba nie trzeba się z nią tak delikatnie obchodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ragg ma cos poeybane z dolotem i dlatego takie cyrki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ragg ma cos poeybane z dolotem i dlatego takie cyrki

Ta.. ja tam niczego podejrzanego w dolocie nie widzę..a jaja zaczęły robić się po czyszczeniu przepustu :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś ręcznie czy nie ma czasem za dużego luzu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś ręcznie czy nie ma czasem za dużego luzu ?

Szczerze mówiąc top nawet nie wiem jak.. ale dziś obczaiłem że jak zdejmuję nogę z gazu..czy jest turbo nabite czy nie to jest " psst.. psssst ..pst " :thumbdown:

Zawór mam The Sun ten aluminiowy.. ma wyraźnie twardszą sprężynę co daje się odczuć podczas jazdy..ale auto ładuje ciut więcej według wskazań zegarka. A psssyczenie dobiega jakby z przodu od strony kierowcy.. pomysły ? Wnioski ? Jakas pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem coś takiego jak mi się rozczepił na dwie części rezektor. może też jakiś wężyk podciśnieniowy sparciał i popękał i przepuszcza powietrze.

Sprawdź szczelność układu dolotowo-podciśnieniowego.

---------- Post dopisany at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ----------

Sprawdź też czy gdzieś rury od IC nie są luźne na opaskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy nie rozczelnilo sie kolanko lub zaworek podpiety do niego wychodzacy z kolektora do serwa

tapa-tapa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...