Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a od czego pojawia sie luz osiowy ?

luz wzdłużny? ... :whistling: od mocnego dawania w palnik lub od przytkanego kata :decayed:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mi się wydaje, że chyba lepsza ta z miesięczną, jeśli jest oryginalna.

Popatrz na swoje turbo ile już ma lat i radzi/radziło sobie.

Opublikowano

gwarancja na turbiny?? :grin:

Opublikowano
lepiej przepustnice wyczysc

Aszzz czyszczenie przepustnicy.. mnie podkusiło i do tej pory mam fale :facepalm:

Opublikowano

jak wsadziłes tam wycior do armaty to sie nie dziw

delikatnie trzeba, beznynka, pędzelek, miękka szmatka

tak jak ze skórą trzeba sie obchodzić :polew::polew::polew:

Opublikowano
jak wsadziłes tam wycior do armaty to sie nie dziw

delikatnie trzeba, beznynka, pędzelek, miękka szmatka

tak jak ze skórą trzeba sie obchodzić :polew::polew::polew:

Tomasz.. ja zdemontowałem, wziąłem taki fajny sprey do czyszczenia gaźników i przepustnic..spryskałem, wyczyściłem..zamontowałem. Zrobiłem manualną adaptację i wuj :facepalm:

Ostatnio odłączyłem aku na 30 minut bo czyściłem odpływ to przepustnica trzymała równo 1000 rpm..a później znów zaczęło się skakanie do 1200 rpm.

Jak zimny trzyma normalne wartości..jak tylko zagrzeje się to zaczyna jej odwalać..Zresztą wiesz bo mówiłem Ci o tym już dwieście tysięcy razy :grin:

Opublikowano

Ragga a może to nie od przepustnicy?? Coś na vagu wyskakuje? Ja czyściłem już ze 3 dokładnie w ten sposób co ty i jest OK.

Opublikowano

Swoją przepustnicę już dwa razy czyściłem i się przy tym nie patyczkowałem ( benzyna + pędzel ) i do tej pory chodzi.... więc chyba nie trzeba się z nią tak delikatnie obchodzić.

Opublikowano

Ragg ma cos poeybane z dolotem i dlatego takie cyrki

Opublikowano
Ragg ma cos poeybane z dolotem i dlatego takie cyrki

Ta.. ja tam niczego podejrzanego w dolocie nie widzę..a jaja zaczęły robić się po czyszczeniu przepustu :doh:

Opublikowano

Redzi a ty masz na lince czy elektryczną?

Opublikowano

na "sznurku" :decayed:

Opublikowano

Si..na lince :wink:

Opublikowano

sprawdzałeś ręcznie czy nie ma czasem za dużego luzu ?

Opublikowano
sprawdzałeś ręcznie czy nie ma czasem za dużego luzu ?

Szczerze mówiąc top nawet nie wiem jak.. ale dziś obczaiłem że jak zdejmuję nogę z gazu..czy jest turbo nabite czy nie to jest " psst.. psssst ..pst " :thumbdown:

Zawór mam The Sun ten aluminiowy.. ma wyraźnie twardszą sprężynę co daje się odczuć podczas jazdy..ale auto ładuje ciut więcej według wskazań zegarka. A psssyczenie dobiega jakby z przodu od strony kierowcy.. pomysły ? Wnioski ? Jakas pomoc ?

Opublikowano

Ja miałem coś takiego jak mi się rozczepił na dwie części rezektor. może też jakiś wężyk podciśnieniowy sparciał i popękał i przepuszcza powietrze.

Sprawdź szczelność układu dolotowo-podciśnieniowego.

---------- Post dopisany at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ----------

Sprawdź też czy gdzieś rury od IC nie są luźne na opaskach.

Opublikowano

Sprawdz czy nie rozczelnilo sie kolanko lub zaworek podpiety do niego wychodzacy z kolektora do serwa

tapa-tapa

Opublikowano

Koledzy proszę o radę do mojego AEB. Chcę wirusa wrzucić ale co najlepiej przed tym zrobić? FMIC już czeka na zamontowanie, kat wycięty. Chciał bym uzyskać 200 KM więc co bym musiał jeszcze zrobić? Proszę o pomoc :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...