Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Imitacja samopoziomowania xenon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak masz nie wypięte silniczki regulacji wysokości świateł z lamp to wyraźnie widać różnicę między 0, a 3 :gwizdanie: położenia numer przecież 4 wcale nie ma.

Opublikowano

Stan pod jakąś ścianą, podnieś maskę i na włączonym zapłonie i zapalonych mijania pokręć pokrętłem, posłuchaj czy słychać silniczki. Jeżeli nie sprawdź czy w ogóle tam są/ są podłączone/ jeżeli są podłączone i nie dają znaku życia trzeba kopać głębiej. Jeżeli słyszysz silniczki, a strumień światła z reflektorów nie zmienia pozycji to ktoś wypiął silniczki z luster i trzeba je wpiąć na nowo, nie wiem jak to wygląda w soczewkach polifta, ale w lampach przedliftowych banalna sprawa.

Opublikowano

ja mam Audi, rocznik 99, nie wiem dokładnie czy to jest po lifcie czy przed. bo się dokładnie ąz tak nie znam :P ale stawałem przed ścianą i wogóle nic nie było słychac i światła reflektory sie nie podnosiły ani nie opuszczały. a gdzie je moge zobaczyć te silniczki, gdzie one siedzą?

Opublikowano

Silniczki są przy lampach, dochodzą do nich małe wtyczki. Użyj szukajki, nie róbmy OT.

Opublikowano

Jak masz 99 to masz polifta. Jeżeli ktoś wypiął silniczki (co możesz łatwo stwierdzić otwierając to mniejsze wieczko od reflektora) to nie założysz ich nie wyciągając lampy z auta. No chyba że masz dłonie jak mały chińczyk... Popatrz sobie w dziale WARSZTAT na temat Rezanie reflektorów zespolonych do przedlifta (albo jakoś tak) I tam masz dokładnie opisane.

Opublikowano

Właśnie jestem na etapie kończenia sterownika do spryskiwaczy i poziomowania xenon.

Poziomowanie jest imitacją dla policji, będzie możliwość ustawienia przyciskami +/- normalnego ustawienia świateł.

Po włączeniu stacyjki i załączeniu świateł, soczeki pójdą w dół i później wrócą do swojej pozycji.

Dodatkowo będzie to obsługiwało spryskiwacze reflektorów.

Spryski załączać się będą maks 2 razy na 20min gdy temperatura na zewnątrz będzie powyżej 2oC oraz poziom płynu w zbiorniczku będzie ponad czujnik.

Robię to, ponieważ miałem pociętą wiązkę od czujnika płynu (od zakupu), przez co nie załączało mi pompki (oryginalne okablowanie jest).

Do tego puszczone jest ori okablowanie do xenonów, silniczki są w reflektorach (ori reflektory), ale vagiem nie mogę się połączyć do sterownika.

Mam już dość problemów przy przeglądzie i możliwych problemach z policją.

W tym tygodniu chyba skończę prototyp :decayed:

Jeżeli znalazła by się większa ilość osób chętnych na taki układ, to mógłbym wykonać ich kilka sztuk, problemem jest cena wykonania profesjonalnych płytek drukowanych.

Opublikowano

A gdyby tak wziąć drugi regulator wysokości świateł (pokrętło) i podłączyć go przekaźnikiem czasowym do wiązki. Po włączeniu świateł, przekaźnik włączy na kilka sekund ten dokładany regulator (który będzie ustawiony na III), czyli światła pójdą w dół. Po tym jak przekaźnik się rozłączy, światła powrócą do poziomu ustawionego oryginalnym pokrętłem w konsoli. Może brzmi trochę druciarsko, ale myślę że też powinno działać

Opublikowano

A z jakich czujników "system poziomowania" bierze informacje ?

Rozbierałem ostatnio oryginalne reflektory soczewkowe i xenonowe z B5 poliftowego

i chyba niczym (oprócz tego że mają przetwornice i żarnik zamiast żarówki H7) się nie różnią.

Opublikowano

Czujnik jest przy lewym, przednim kole przymocowany do wahacza. Z tyłu podobno też jest,ale nigdy się nie przyglądałem i nie wiem gdzie.

Opublikowano

reflektory niczym sie nie różnią, i h7 i d2s mają takie same silniczki.

Opublikowano

Czujnik jest przy lewym, przednim kole przymocowany do wahacza. Z tyłu podobno też jest,ale nigdy się nie przyglądałem i nie wiem gdzie.

To że na przednim wahaczu jest czujnik to wiedziałem, ale że z tyłu.... tego akurat nie wiedziałem.
Opublikowano

a jest jakas szansa zeby przelozyc cale te ustrojstwo, tzn ten zaczep, ktory sie trzyma lewego wachacza i czujnik(czarne plastikowe pudeleczko przy nadkolu) z b6 do b5 i juz wtedy samopoziom by dzialal?

Opublikowano

Nie jest prawdą, że B5 ma statyczne poziomowanie. Kilka razy widziałem jak wysokość świecenia mi się korygowała stojąc w korku. Tak minimalnie. Chyba, że rocznik ma wpływ. Ja mam z samego końca produkcji i czujnik temp. zewnętrznej na przykład mam (według ETKA) od B6 a nie B5...

Opublikowano

Co jakiś czas może poziomuje w B5... Swojego czasu bardzo często podczas jazdy nocą miałem problem z "wypoziomowaniem" świateł pod zderzak - pomagał tylko zjazd na parking, zapłon OFF i spowrotem ON - wtedy poszło w górę. Ze zdenerwowania odłączyłem wtedy silniczki - niestety do dzisiaj tak jeżdżę. Błędów VAG nie sygnalizuje a za czujnik się jeszcze nie wziąłem, poza nie mam pewności gdzie leży wina. Chcę pokrętło!

Opublikowano

czujnik z przodu masz przy lewym amorze, wystarczy skrecic koło w lewo

a z tyłu jest z prawej strony, wszystko widac jak wjedziesz na podnosnik

mam tez pytanie do Kolegow:

co zrobic aby w momencie właczania ksenonów gasły swiatła postojowe ?????

Opublikowano

podłączyć je przez przekaźnik rozwierny.

Opublikowano

mozesz jasniej ????

z mechaniki jestem kumaty ale z elektryki jestem noga.... ;( ;( ;(

Opublikowano

mozesz jasniej ????

z mechaniki jestem kumaty ale z elektryki jestem noga.... ;( ;( ;(

to znaczy podłączyć poprzez styki normalnie zwarte....po podaniu napięcia (w tym przypadku włączenie świateł mijania) cewka stycznika rozwiera obwód świateł pozycyjnych.

styczniki posiadają dwie pary styków, które mają styki: NC (normaly close...zawsze zwarte) i NO (normaly open...zawsze otwarte)

tylko jest pytanie... czy jest to zgodne z przepisami RD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...