milart Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 To musiał być dobry dzień. Piękny pomruk silnika. Słysząc dźwięk silnika ze łzami w oczach wspominam moje poprzednie A3 3,2 Q:cry:. A tutaj jeszcze miałeś turbo więc frajda musiała być niesamowita.
turdzi Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Bylem na różnych pojezdzawkach ale to przebiło wszystko, przygoda mega warta każdych pieniędzy. Jeżeli mam wyciągnąć jakieś wnioski to tym którzy chcą sprowadzic z niemiec S4 2013 radził bym unikac czerwonych bo lekko nie miały :-)
KmK Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Bylem na różnych pojezdzawkach ale to przebiło wszystko, przygoda mega warta każdych pieniędzy. Jeżeli mam wyciągnąć jakieś wnioski to tym którzy chcą sprowadzic z niemiec S4 2013 radził bym unikac czerwonych bo lekko nie miały :-) Turdzi, a jakie masz odczucia z samej S4, na tle aut z którymi miałeś kontakt, od gt przez sti i evo ? Jak oceniasz ten silnik ? Raczej autostradowy dupowóz typu rs6 tylko w uboższym wydaniu, czy winkle mogą w nim cieszyć ? Jak hamulce i zawieszenie byś ocenił ? Jak wyważenie ? v6 nie jest najlżejsza czy to o wiele bardziej czuć względem 2.0T ? Chodzi mi to auto po głowie na przyszły rok choć wiem, że logicznie byłoby zastanowić się nad v6 tdi lub 2.0T b8 ze względu na codzienne koszty.. Sama pojeżdzawka to wyższa liga bezapelacyjnie!
turdzi Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Karol ciężko odpowiedziec bo i GT, STI czy E9 to auta z innej epoki gdzie E9 to zawsze będzie ultimate car do upalania zatem należy porównać do E10 i jedyne czym ustepuje to może troszkę ukladem kierowniczym. Innymi slowy fantastyczny samochód nisamowicie szybki świetnie się prowadzący i dający duzo frajdy z jazdy. Pod wieloma względami jest to mój idealny samochod na chwilę obecna wiec jeżeli mozesz sobie tylko pozwolić to nawet bym się nie zastanawiał. Jedyna krytyka moze dotyczyć S tronica. Łopatki przy kierownicy nie nadają się do takiej jazdy bo jak masz założona kontre to nie masz jak zmirnic biegu a lewarkiem nie wygodnie bo biegi w górę znieniasz do przodu a redukcja w tył czylk kompletnie odwrotnie niz fizyka by chcisla. Hamulce OK silnik i jego dźwięk fantastyczny.To tak na szybko.
KmK Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Karol ciężko odpowiedziec bo i GT, STI czy E9 to auta z innej epoki gdzie E9 to zawsze będzie ultimate car do upalania zatem należy porównać do E10 i jedyne czym ustepuje to może troszkę ukladem kierowniczym. Innymi slowy fantastyczny samochód nisamowicie szybki świetnie się prowadzący i dający duzo frajdy z jazdy. Pod wieloma względami jest to mój idealny samochod na chwilę obecna wiec jeżeli mozesz sobie tylko pozwolić to nawet bym się nie zastanawiał. Jedyna krytyka moze dotyczyć S tronica. Łopatki przy kierownicy nie nadają się do takiej jazdy bo jak masz założona kontre to nie masz jak zmirnic biegu a lewarkiem nie wygodnie bo biegi w górę znieniasz do przodu a redukcja w tył czylk kompletnie odwrotnie niz fizyka by chcisla. Hamulce OK silnik i jego dźwięk fantastyczny.To tak na szybko. miałem nadzieję, że stwierdzisz, że przerost formy nad treścią.. no cóż, plany mam na 2014, więc wiele się może jeszcze wydarzyć s-tronic na codzień chyba wygodny, choć ja jestem tradycjonalistą i lubię lewarek, pewnie takiej bym szukał, bo oczywiście mowa o 1-2-3 latku:wink: pytając o porównanie, bardziej chodziło mi o silnik, jego elastyczność itp zdaje sobie sprawę, że evo to bardziej hardcore'owy klimat z drugiej strony na forum jest kilka zmodzonych v6 tdi które zapewne wiele nie odstają a jednak codzienna eksploatacja jest mniej intensywnie odchudza portfel:decayed:
turdzi Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Ten silnik ma świetną elastyczność i na prawde ma niesamowitego kopa jak na w sumie niewielką moc jednak spora masę. Ja tez chętnie bym zmienil ale u mnie nadal nawet 4 latki to nadal wiecej niż ja dalem za swoje nowe wiec troche mi szkoda przesiadac się do starszego auta które lekkiego życia nie miało. Jak dla mnie mega sprzęt. Będę na Wielkanoc w pl i mam nadzieję że sie spotkamy to ci zdam relacje. ---------- Post dopisany at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- I pare fotek .....
KmK Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Ten silnik ma świetną elastyczność i na prawde ma niesamowitego kopa jak na w sumie niewielką moc jednak spora masę. Ja tez chętnie bym zmienil ale u mnie nadal nawet 4 latki to nadal wiecej niż ja dalem za swoje nowe wiec troche mi szkoda przesiadac się do starszego auta które lekkiego życia nie miało. Jak dla mnie mega sprzęt. Będę na Wielkanoc w pl i mam nadzieję że sie spotkamy to ci zdam relacje. ---------- Post dopisany at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- I pare fotek ..... http://imageshack.us/a/img27/3861/20130305095313.jpg http://imageshack.us/a/img819/2148/20130305084554.jpg http://imageshack.us/a/img203/8999/20130305114323.jpg http://imageshack.us/a/img18/4293/20130305114313.jpg http://imageshack.us/a/img534/604/20130305124635.jpg http://imageshack.us/a/img707/1223/20130305131857.jpg http://imageshack.us/a/img10/6321/20130305153338.jpg grubo widzę, było! czerwony mi nie leży no cóż cel jest, trzeba więc dalej pracować aby go osiągnąć Ja Ci już nie wierzę , ale jasne, daj znać, mały meeting zawsze mile widziany:wink:
Pawlo 2004 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Polatałbym tak bokiem ale przesiadka później do swojego B8 2.0 TDI by mnie zabiła
darecy Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Ale śniegu naj...ało A tak na serio; warto było pojechać? Dużo mówili o bezpieczeństwie, czy bardziej nastawienie na zabawę i latanie bokiem?
turdzi Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Warto w sumie caly wyajd poświęcony bezpieczeństwu z tym ze pol dnia to jazdy wolne. W przyszłym roku tez na pewno jad jadę. ---------- Post dopisany 30-03-2013 at 06:49 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2013 at 21:04 ---------- Żeby nie było że nic się nie dzieje dzieje sie i to duzo ,nowy IC 3.0 biturbo nowe tylne tłumi no i nowe paramrtry by Patryk. Żeby być dokładnym 300.1 Km i 447 nm oficjalnie najmocniejsze 2.0 TFSI po stage 2 jakie wyjechalo z Compsport
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Wynik fajny autko na pewno teraz jeszcze lepiej jeżdzi Graty MODA .
alvaro Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 To już powinno się odpychać prawie jak S4 bo niedobór mocy nadrabia niedoborem masy co ??
jedrekx Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 gratulacje, widziałem na stronie Compsportu na facebooku
griga-st Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Patrzyłeś może turdzi czy tłoki/korbowody w CDNC maja taki sam numer części jak w S3 265KM? Przy tym oszczędzaniu na wszystkim w CCCO, 30% przyrostu to sporo... tak z zazdrości pisze
Staszek20VT Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Gratulacje moda, 300 koników to już musi fajnie latać
turdzi Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Auto odpycha sie super mysle ze moze byc blisko serii S4 w każdym razie na A4 w drodze powrotnej kolega w S5 fsi bardzo się zdziwił i przy kolejnej próbie juz nie podział temstu Do auta wjechal tez hamulec S4. A tu wykresik na szybko Jeżeli chodzi o trwałość to ten motor znosi spokojnie i 350 wiec myślę ze powinno dac rada zresztą wątpię zeby Patryk wypuścił auto wiedzac ze za tydzień wróci ze stopionymi tłokami.
milart Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Grubo. Teraz to pewnie jedzie.... Gratulacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się