Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To musiał być dobry dzień. Piękny pomruk silnika. Słysząc dźwięk silnika ze łzami w oczach wspominam moje poprzednie A3 3,2 Q:cry:. A tutaj jeszcze miałeś turbo więc frajda musiała być niesamowita.

Opublikowano

Bylem na różnych pojezdzawkach ale to przebiło wszystko, przygoda mega warta każdych pieniędzy.

Jeżeli mam wyciągnąć jakieś wnioski to tym którzy chcą sprowadzic z niemiec S4 2013 radził bym unikac czerwonych bo lekko nie miały :-)

Opublikowano
Bylem na różnych pojezdzawkach ale to przebiło wszystko, przygoda mega warta każdych pieniędzy.

Jeżeli mam wyciągnąć jakieś wnioski to tym którzy chcą sprowadzic z niemiec S4 2013 radził bym unikac czerwonych bo lekko nie miały :-)

Turdzi, a jakie masz odczucia z samej S4, na tle aut z którymi miałeś kontakt, od gt przez sti i evo ?

Jak oceniasz ten silnik ?

Raczej autostradowy dupowóz typu rs6 tylko w uboższym wydaniu, czy winkle mogą w nim cieszyć ?

Jak hamulce i zawieszenie byś ocenił ?

Jak wyważenie ? v6 nie jest najlżejsza czy to o wiele bardziej czuć względem 2.0T ?

Chodzi mi to auto po głowie na przyszły rok choć wiem, że logicznie byłoby zastanowić się nad v6 tdi lub 2.0T b8 ze względu na codzienne koszty..

Sama pojeżdzawka to wyższa liga bezapelacyjnie!

Opublikowano

Karol ciężko odpowiedziec bo i GT, STI czy E9 to auta z innej epoki gdzie E9 to zawsze będzie ultimate car do upalania zatem należy porównać do E10 i jedyne czym ustepuje to może troszkę ukladem kierowniczym. Innymi slowy fantastyczny samochód nisamowicie szybki świetnie się prowadzący i dający duzo frajdy z jazdy.

Pod wieloma względami jest to mój idealny samochod na chwilę obecna wiec jeżeli mozesz sobie tylko pozwolić to nawet bym się nie zastanawiał.

Jedyna krytyka moze dotyczyć S tronica. Łopatki przy kierownicy nie nadają się do takiej jazdy bo jak masz założona kontre to nie masz jak zmirnic biegu a lewarkiem nie wygodnie bo biegi w górę znieniasz do przodu a redukcja w tył czylk kompletnie odwrotnie niz fizyka by chcisla. Hamulce OK silnik i jego dźwięk fantastyczny.To tak na szybko.

Opublikowano
Karol ciężko odpowiedziec bo i GT, STI czy E9 to auta z innej epoki gdzie E9 to zawsze będzie ultimate car do upalania zatem należy porównać do E10 i jedyne czym ustepuje to może troszkę ukladem kierowniczym. Innymi slowy fantastyczny samochód nisamowicie szybki świetnie się prowadzący i dający duzo frajdy z jazdy.

Pod wieloma względami jest to mój idealny samochod na chwilę obecna wiec jeżeli mozesz sobie tylko pozwolić to nawet bym się nie zastanawiał.

Jedyna krytyka moze dotyczyć S tronica. Łopatki przy kierownicy nie nadają się do takiej jazdy bo jak masz założona kontre to nie masz jak zmirnic biegu a lewarkiem nie wygodnie bo biegi w górę znieniasz do przodu a redukcja w tył czylk kompletnie odwrotnie niz fizyka by chcisla. Hamulce OK silnik i jego dźwięk fantastyczny.To tak na szybko.

miałem nadzieję, że stwierdzisz, że przerost formy nad treścią..:facepalm:

no cóż, plany mam na 2014, więc wiele się może jeszcze wydarzyć:decayed:

s-tronic na codzień chyba wygodny, choć ja jestem tradycjonalistą i lubię lewarek, pewnie takiej bym szukał, bo oczywiście mowa o 1-2-3 latku:wink:

pytając o porównanie, bardziej chodziło mi o silnik, jego elastyczność itp

zdaje sobie sprawę, że evo to bardziej hardcore'owy klimat :wink:

z drugiej strony na forum jest kilka zmodzonych v6 tdi które zapewne wiele nie odstają:wink:

a jednak codzienna eksploatacja jest mniej intensywnie odchudza portfel:decayed:

Opublikowano

Ten silnik ma świetną elastyczność i na prawde ma niesamowitego kopa jak na w sumie niewielką moc jednak spora masę. Ja tez chętnie bym zmienil ale u mnie nadal nawet 4 latki to nadal wiecej niż ja dalem za swoje nowe wiec troche mi szkoda przesiadac się do starszego auta które lekkiego życia nie miało.

Jak dla mnie mega sprzęt. Będę na Wielkanoc w pl i mam nadzieję że sie spotkamy to ci zdam relacje.

---------- Post dopisany at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ----------

I pare fotek .....

20130305095313.jpg

20130305084554.jpg

20130305114323.jpg

20130305114313.jpg

20130305124635.jpg

20130305131857.jpg

20130305153338.jpg

Opublikowano
Ten silnik ma świetną elastyczność i na prawde ma niesamowitego kopa jak na w sumie niewielką moc jednak spora masę. Ja tez chętnie bym zmienil ale u mnie nadal nawet 4 latki to nadal wiecej niż ja dalem za swoje nowe wiec troche mi szkoda przesiadac się do starszego auta które lekkiego życia nie miało.

Jak dla mnie mega sprzęt. Będę na Wielkanoc w pl i mam nadzieję że sie spotkamy to ci zdam relacje.

---------- Post dopisany at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ----------

I pare fotek .....

http://imageshack.us/a/img27/3861/20130305095313.jpg

http://imageshack.us/a/img819/2148/20130305084554.jpg

http://imageshack.us/a/img203/8999/20130305114323.jpg

http://imageshack.us/a/img18/4293/20130305114313.jpg

http://imageshack.us/a/img534/604/20130305124635.jpg

http://imageshack.us/a/img707/1223/20130305131857.jpg

http://imageshack.us/a/img10/6321/20130305153338.jpg

grubo widzę, było!

czerwony mi nie leży :decayed:

no cóż cel jest, trzeba więc dalej pracować aby go osiągnąć :wink:

Ja Ci już nie wierzę :wink:, ale jasne, daj znać, mały meeting zawsze mile widziany:wink:

Opublikowano

I jeszcze pare fotek w "ruchu"

img2383ab.jpg

img2465jx.jpg

img2466oq.jpg

img2505a.jpg

Opublikowano

Polatałbym tak bokiem ale przesiadka później do swojego B8 2.0 TDI by mnie zabiła :decayed:

Opublikowano

Ale śniegu naj...ało :decayed:

A tak na serio; warto było pojechać? Dużo mówili o bezpieczeństwie, czy bardziej nastawienie na zabawę i latanie bokiem?

Opublikowano

Warto w sumie caly wyajd poświęcony bezpieczeństwu z tym ze pol dnia to jazdy wolne. W przyszłym roku tez na pewno jad jadę.

---------- Post dopisany 30-03-2013 at 06:49 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2013 at 21:04 ----------

Żeby nie było że nic się nie dzieje dzieje sie i to duzo ,nowy IC 3.0 biturbo nowe tylne tłumi no i nowe paramrtry by Patryk. Żeby być dokładnym 300.1 Km :) i 447 nm oficjalnie najmocniejsze 2.0 TFSI po stage 2 jakie wyjechalo z Compsport :)

Opublikowano

Wynik fajny :thumbup1: autko na pewno teraz jeszcze lepiej jeżdzi :wink:

Graty MODA .

Opublikowano

To już powinno się odpychać prawie jak S4 bo niedobór mocy nadrabia niedoborem masy co ?? :naughty::decayed:

Opublikowano

w koncu coś sie ruszyło z moca :wink:

Opublikowano

gratulacje, widziałem na stronie Compsportu na facebooku :wink:

Opublikowano

Patrzyłeś może turdzi czy tłoki/korbowody w CDNC maja taki sam numer części jak w S3 265KM? Przy tym oszczędzaniu na wszystkim w CCCO, 30% przyrostu to sporo...

tak z zazdrości pisze :decayed:

Opublikowano

Auto odpycha sie super mysle ze moze byc blisko serii S4 w każdym razie na A4 w drodze powrotnej kolega w S5 fsi bardzo się zdziwił i przy kolejnej próbie juz nie podział temstu :)

Do auta wjechal tez hamulec S4.

A tu wykresik na szybko

20130329141741.jpg

20130329141749.jpg

Jeżeli chodzi o trwałość to ten motor znosi spokojnie i 350 wiec myślę ze powinno dac rada zresztą wątpię zeby Patryk wypuścił auto wiedzac ze za tydzień wróci ze stopionymi tłokami.

Opublikowano

Nie no graty wyniku :kox:

Opublikowano

Grubo. Teraz to pewnie jedzie.... Gratulacje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...