lemon_lmn Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Skończyłem to wczoraj późno i nie udało mi sie zrobić kodowania ( okazało sie,że mam niezarejestrowaną wersje VAG 409 do tej wersji crack to jakies g...) dzisiaj się za to zabiore 311. Jak kasuje to powraca. Raczej nie mozliwe, zeby sie tasma uszkodzila od wyciagniecia, przeciez nie szrpałem sie z tym... Jak kasowanie nie pomoze to sprawdze jeszcze te kostki wszystkie.
Młody_drog Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Jak kasowanie nie pomoże to podaj numer błędu. Sprawdź kostki, czy się piny nie poluzowały. Wymieniałeś taśmę czy tą samą założyłeś?
lemon_lmn Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Tą samą zakładałem. Bład był chyba 00588, także coś musi być na rzeczy jak czytałem co to. Oby to nie było cos za taśmą,bo mam juz dość mocowania z tą osłoną (za krótkie torx-y, a jak kupiłem niby dobre,to trzeba było spiłować,bo kolo torx 8 to nawet on nie stał :doh1:)
zarzyk2 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 haaa i Ja jestem szczęśliwym posiadaczem pełnego FIS- cała akcja trwała może z 2 godzinki. Teraz zostało jeszcze zamontować czujnik poziomu płynu spryskiwaczy i będzie ok. a właśnie pytanko czujnik kupić najlepiej w ASO ??
zarzyk2 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 OK w takim razie jadę do ASO i w sobotę zabieram się za montaż czujnika.
manius_29 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witam Demontowałem wtyczkę przy liczniku celem wpięcia pinu i pod nogami znalezłem blaszkę (profilowana, wygięta w taki sposób aby sprężynowała), mam szybkie pytanie: ta blaszka wyleciała z wtyczki?
wielki1980 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Nie!. We wtyczce żadnej blaszki nie ma.
Rafal-L Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Ma ktos z was pojecie gdzie w Orginale idzie kabelek z Pinu 1 w niebieskiej wtyczce od zegarow? Wczoraj zmienilem manetke ale w pinie 1 juz cos siedzi, chcialbym sie dowiedziec gdzie ten kabelek idzie:D i co miało na mysli Audi umieszczajac go tam. P.s czujnika poziomu plynu spryskiwaczy nie mam Dobra juz z Barta-sem ustalamy [br]Dopisany: 10 Wrzesień 2011, 10:54_________________________________________________A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;)
antonio Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 zrób fotę tego miejsca gdzie on się kończy
adadur Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;) W skrócie obieg wygląda tak: z PIN1 (niebieska wtyczka w zegarach) -> PIN 9 (do czarnej wtyczki w lewym słupku A) [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 9 [pin żeński] -> do czujnika F77 (musiał bym luknąć na fotki pod który pin ale tak naprawdę nie ma to znaczenia) -> wracamy do czarnej wtyczki PIN 10 [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 10 [pin żeński] -> do masy (można podpiąć się tuż nad zespołem wtyczek w słupku A) W moim przypadku wyjście z gniazdka czarnej kostki zostało obsadzone zatem wyprowadzenie masy z kostki już było.
Rafal-L Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;) W skrócie obieg wygląda tak: z PIN1 (niebieska wtyczka w zegarach) -> PIN 9 (do czarnej wtyczki w lewym słupku A) [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 9 [pin żeński] -> do czujnika F77 (musiał bym luknąć na fotki pod który pin ale tak naprawdę nie ma to znaczenia) -> wracamy do czarnej wtyczki PIN 10 [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 10 [pin żeński] -> do masy (można podpiąć się tuż nad zespołem wtyczek w słupku A) W moim przypadku wyjście z gniazdka czarnej kostki zostało obsadzone zatem wyprowadzenie masy z kostki już było. To co opisales jest obiegiem juz pod czujnik;) Jezeli ktos niema czujnika wystarczy dolozyc pin 9 żenski do czarnej wtyczni i zmasowac na slupku;) Po zakupie wykonac jak opisal Adadur Oczywiscie calosc ma sens jezeli juz orginalnie macie poprowadzony kabelek z pinu 1 w zegach do czarnej kostki pinu 9 calosc znajduje sie pod slupkiem A ( to slupek obok lewej nogi kierowcy, wystarczy sciagnac plastik slupka!)
Patras9080 Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 czesc mam problem bo zmasowałem kabel tak jak pisaliście a kontrolka od spryskiwaczy dalej świeci w czym może by problem
zarzyk2 Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 jeżeli wsadziłeś w dobre miejsce w kostce pin i go zmasowałeś musi przestać się świecić. jeżeli nie to zapoznaj się z tym co koledzy pisali wyżej.... A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;) W skrócie obieg wygląda tak: z PIN1 (niebieska wtyczka w zegarach) -> PIN 9 (do czarnej wtyczki w lewym słupku A) [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 9 [pin żeński] -> do czujnika F77 (musiał bym luknąć na fotki pod który pin ale tak naprawdę nie ma to znaczenia) -> wracamy do czarnej wtyczki PIN 10 [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 10 [pin żeński] -> do masy (można podpiąć się tuż nad zespołem wtyczek w słupku A) W moim przypadku wyjście z gniazdka czarnej kostki zostało obsadzone zatem wyprowadzenie masy z kostki już było.
bosmaneq Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 czesc mam problem bo zmasowałem kabel tak jak pisaliście a kontrolka od spryskiwaczy dalej świeci w czym może by problem to może sprawdź raz jeszcze czy rzeczywiście zmasowałeś pin nr 1 czy może przez pomyłke mogleś inny zmasować i temu nie zgasło...
?uki1984 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Panowie czy czujnik do sprysków ma być taki??? Model podany że do sharana: NUMER CZUJNIKA: 95VW17K656AA
Patras9080 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 ogólnie to ja wypiołem ten pin i go zmasowałem a może on nadal ma byc kostce a do niego mam dołaczyc kabel i zmasowac
domin79 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Panowie czy czujnik do sprysków ma być taki??? Model podany że do sharana: NUMER CZUJNIKA: 95VW17K656AA dobry jest ogólnie to ja wypiołem ten pin i go zmasowałem a może on nadal ma byc kostce a do niego mam dołaczyc kabel i zmasowac tak jak teraz napisaleś , kabelek ma być w kostce i do niego podłanczasz mase
adadur Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 ogólnie to ja wypiołem ten pin i go zmasowałem a może on nadal ma byc kostce a do niego mam dołaczyc kabel i zmasowac czyli tak naprawdę nic nie zmasowałeś... podłączając do masy zamykasz obwód ... jak będzie czujnik to puki jest poziom to czujnik przewodzi jak poziom spadnie rozwiera obwód i wywala kontrolkę.
zuni Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 ogólnie to ja wypiołem ten pin i go zmasowałem a może on nadal ma byc kostce a do niego mam dołaczyc kabel i zmasowac ale jak zmacowałeś wypięty z kostki pin? gdzie on teraz się znajduje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się