Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skończyłem to wczoraj późno i nie udało mi sie zrobić kodowania ( okazało sie,że mam niezarejestrowaną wersje VAG 409 do tej wersji crack to jakies g...) dzisiaj się za to zabiore 311. Jak kasuje to powraca. Raczej nie mozliwe, zeby sie tasma uszkodzila od wyciagniecia, przeciez nie szrpałem sie z tym... Jak kasowanie nie pomoze to sprawdze jeszcze te kostki wszystkie.

Opublikowano

Jak kasowanie nie pomoże to podaj numer błędu. Sprawdź kostki, czy się piny nie poluzowały. Wymieniałeś taśmę czy tą samą założyłeś?

Opublikowano

Tą samą zakładałem. Bład był chyba 00588, także coś musi być na rzeczy jak czytałem co to. Oby to nie było cos za taśmą,bo mam juz dość mocowania z tą osłoną (za krótkie torx-y, a jak kupiłem niby dobre,to trzeba było spiłować,bo kolo torx 8 to nawet on nie stał :doh1:)

Opublikowano

haaa i Ja jestem szczęśliwym posiadaczem pełnego FIS- cała akcja trwała może z 2 godzinki. Teraz zostało jeszcze zamontować czujnik poziomu płynu spryskiwaczy i będzie ok.

a właśnie pytanko czujnik kupić najlepiej w ASO ??

Opublikowano

Tak w ASO

Opublikowano

Witam

Demontowałem wtyczkę przy liczniku celem wpięcia pinu i pod nogami znalezłem blaszkę (profilowana, wygięta w taki sposób aby sprężynowała), mam szybkie pytanie: ta blaszka wyleciała z wtyczki?

Opublikowano

Nie!. We wtyczce żadnej blaszki nie ma.

Opublikowano

Ma ktos z was pojecie gdzie w Orginale idzie kabelek z Pinu 1 w niebieskiej wtyczce od zegarow?

Wczoraj zmienilem manetke ale w pinie 1 juz cos siedzi, chcialbym sie dowiedziec gdzie ten kabelek idzie:D i co miało na mysli Audi umieszczajac go tam. P.s czujnika poziomu plynu spryskiwaczy nie mam :)

Dobra juz z Barta-sem ustalamy :D[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2011, 10:54_________________________________________________A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;)

Opublikowano

zrób fotę tego miejsca gdzie on się kończy

Opublikowano

A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;)

W skrócie obieg wygląda tak:

z PIN1 (niebieska wtyczka w zegarach) -> PIN 9 (do czarnej wtyczki w lewym słupku A) [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 9 [pin żeński] -> do czujnika F77 (musiał bym luknąć na fotki pod który pin ale tak naprawdę nie ma to znaczenia) -> wracamy do czarnej wtyczki PIN 10 [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 10 [pin żeński] -> do masy (można podpiąć się tuż nad zespołem wtyczek w słupku A)

W moim przypadku wyjście z gniazdka czarnej kostki zostało obsadzone zatem wyprowadzenie masy z kostki już było.

Opublikowano

A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;)

W skrócie obieg wygląda tak:

z PIN1 (niebieska wtyczka w zegarach) -> PIN 9 (do czarnej wtyczki w lewym słupku A) [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 9 [pin żeński] -> do czujnika F77 (musiał bym luknąć na fotki pod który pin ale tak naprawdę nie ma to znaczenia) -> wracamy do czarnej wtyczki PIN 10 [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 10 [pin żeński] -> do masy (można podpiąć się tuż nad zespołem wtyczek w słupku A)

W moim przypadku wyjście z gniazdka czarnej kostki zostało obsadzone zatem wyprowadzenie masy z kostki już było.

To co opisales jest obiegiem juz pod czujnik;) Jezeli ktos niema czujnika wystarczy dolozyc pin 9 żenski do czarnej wtyczni i zmasowac na slupku;) Po zakupie wykonac jak opisal Adadur

Oczywiscie calosc ma sens jezeli juz orginalnie macie poprowadzony kabelek z pinu 1 w zegach do czarnej kostki pinu 9 calosc znajduje sie pod slupkiem A ( to slupek obok lewej nogi kierowcy, wystarczy sciagnac plastik slupka!)

Opublikowano

jeżeli wsadziłeś w dobre miejsce w kostce pin i go zmasowałeś musi przestać się świecić. jeżeli nie to zapoznaj się z tym co koledzy pisali wyżej....

A wiec Kabelek ktory miesci sie w Orginale na miejscu pinu 1 w zegarach jest wiazka ktora czesciowo zostala przygotowana pod czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i idzie do czarnej kostki pin 9 male pod slupkiem A:D A wiec wystarczy wpiac sie do czarnej kostki pod pin 9 female i podpiac go do masy obok slupka A, po zakupie czujnika wystarczy przeciagnac kabel bezposrednio pod czarna kostke i zamienic wczesniej zmasowany kabelek;)

W skrócie obieg wygląda tak:

z PIN1 (niebieska wtyczka w zegarach) -> PIN 9 (do czarnej wtyczki w lewym słupku A) [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 9 [pin żeński] -> do czujnika F77 (musiał bym luknąć na fotki pod który pin ale tak naprawdę nie ma to znaczenia) -> wracamy do czarnej wtyczki PIN 10 [pin męski - "szpileczka"] -> z gniazdka czarnej kostki PIN 10 [pin żeński] -> do masy (można podpiąć się tuż nad zespołem wtyczek w słupku A)

W moim przypadku wyjście z gniazdka czarnej kostki zostało obsadzone zatem wyprowadzenie masy z kostki już było.

Opublikowano
czesc mam problem bo zmasowałem kabel tak jak pisaliście a kontrolka od spryskiwaczy dalej świeci w czym może by problem

to może sprawdź raz jeszcze czy rzeczywiście zmasowałeś pin nr 1 czy może przez pomyłke mogleś inny zmasować i temu nie zgasło...

Opublikowano

Panowie czy czujnik do sprysków ma być taki???

Model podany że do sharana: NUMER CZUJNIKA: 95VW17K656AA

84389368.jpg

Opublikowano

Panowie czy czujnik do sprysków ma być taki???

Model podany że do sharana: NUMER CZUJNIKA: 95VW17K656AA

84389368.jpg

dobry jest :good:

ogólnie to ja wypiołem ten pin i go zmasowałem a może on nadal ma byc kostce a do niego mam dołaczyc kabel i zmasowac

tak jak teraz napisaleś , kabelek ma być w kostce i do niego podłanczasz mase :wink4:

Opublikowano

ogólnie to ja wypiołem ten pin i go zmasowałem a może on nadal ma byc kostce a do niego mam dołaczyc kabel i zmasowac

czyli tak naprawdę nic nie zmasowałeś... :naughty::tongue4:

podłączając do masy zamykasz obwód ... jak będzie czujnik to puki jest poziom to czujnik przewodzi jak poziom spadnie rozwiera obwód i wywala kontrolkę.

Opublikowano

ogólnie to ja wypiołem ten pin i go zmasowałem a może on nadal ma byc kostce a do niego mam dołaczyc kabel i zmasowac

ale jak zmacowałeś wypięty z kostki pin? gdzie on teraz się znajduje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...