Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie ma za co ;)

Opublikowano

ostatnio zatankowalem do pełna , przekrecam zapłon a tam 3/4 zbiornika, ruszyłem , średnie spalanie pokazał ok 12L po paru km spadło na jakieś 7L i wskazówka poleciała dopiero do końca.wcześniej było normalnie , a czemu teraz tak?

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

teraz już jest ok?

Opublikowano

no teraz tak, tylko się dziwię czemu tak jest skoro zawsze było normalnie

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Witam wie ktos jak odblokować pełnego fisa?? i zamontowanie manetki z pełnym fis-em??

Opublikowano
Witam wie ktos jak odblokować pełnego fisa?? i zamontowanie manetki z pełnym fis-em??

No masz wszystko opisane 1 poscie

Opublikowano

Może kolega nie zauważył. W pierwszym poście jest spoiler który trzeba rozwinąć żeby pokazała się treść. I tam masz już wszystko.

Opublikowano

Siemanko wlasnie jestem w trakcie i okazalo sie ze nie mam tego pinu gdzie i jak moge dokupic ten kabelek

-->Kabelek z pinem do wpięcia w kostkę licznika 000 979 009 E

Opublikowano

W ASO lub możesz dopasować pin z taśmy napędu CD lub dysku twardego.

Opublikowano
W ASO lub możesz dopasować pin z taśmy napędu CD lub dysku twardego.

I wejdzie??:)

Opublikowano

Od cd sam użyłem i zdało to egzamin ale od dysku twardego? Nie kojarzę żeby coś takiego do dysków było.

Opublikowano
Od cd sam użyłem i zdało to egzamin ale od dysku twardego? Nie kojarzę żeby coś takiego do dysków było.

Taśma starego typu ata. Sata się nie nada :)

Opublikowano

cd ładnie pasuje.

Opublikowano

Wymieniłem manetkę na taką z obsługą FIS, zrobiłem poprawnie kodowanie, adaptacje - manetka działa, na wyświetlaczu info o płynie do spryskiwaczy. W niebieskiej kostce od licznika jest pin na 1 pozycji i podłączony jest do niego kabel (brązowo-czerwony). Przy zbiorniku płynu brak czujnika jak również brak kabelka, do którego czujnik można podłączyć.

Gdzie mógł zostać zakończony kabelek, który wychodzi z kostki licznika? Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?

Zdjęcie mojej kostki

kostka_licznika.jpg

Opublikowano

W b7 miałem taką sytuacje. Kabel był za nadkolem.

Jak nie chcesz montować czujnika to możesz wyjąć pin albo go obciąć i podlączyć do masy.

Opublikowano

Dziękuje miro_x dzięki tobie zrobiłem krok po kroku i odblokowałem sobie FISa wszytsko działa jak trzeba:) Teraz kolejny krok zamontowanie TEMPOMATU:D

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ----------

Może ktoś wie jak jest z tempo. Co potrzebuję? Wiadomo manetka tempo wiązka i... ?

Opublikowano
W b7 miałem taką sytuacje. Kabel był za nadkolem.

Jak nie chcesz montować czujnika to możesz wyjąć pin albo go obciąć i podlączyć do masy.

Nadkole zdejmowałem, ale niestety luźnego kabla tam nie widziałem. U Ciebie ten kabel był jakoś zakończony, w którym dokładnie miejscu go znalazłeś? Wolałbym dołożyć czujnik, miałbym mniej roboty i ogólnie, tak by było lepiej.

Opublikowano

A jak zrobić dokładnie te kodowanie ? posiadam Polski VAG moje autko to A4 B6 AWX

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...