muszka.d Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 zeliwko spawamy panowie na goraco! jezeli nie chcecie pekniec, przefuuukow itp tylko i wylacznie specjalnymi elektrodami do tego stworzonymi...na rozgrzanym materiale w moim przypadku nie trafilo sie aby zeliwo komus peklo! jest to taki spaw ze nie potrzebujesz robic podpory pod turbawke! przetestowane w extremlnych warunkach przez 100tys km nic nie peklo lepiej nie bede pisal ile trzeba zaplacic za efektywna elektrode do zeliwa tajemnice przerobki sie skonczyly, dobre czasy juz za nami! kazdy myslacy jest w stanie przerobic GTB wystarczy zachowac pewne parametry jakie posiada seryjn dmuchawa...i ruszyc konczynami aby to zrobic.. to jest nic...najwazniejsze zrobic to tak aby pasowalo na wzdluzniaka... w silniku poprzecnyn jest to do robienia duzo szybciej niz w silniku wzdl.... o flanszach to sobie mozesz zapomniec! nie na miejsca na takie zabawy! tutaj liczy sie kazdy centymetr! dlatego spawanie jest takie istotne i efektywne!
juby_p Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 zeliwko spawamy panowie na goraco! jezeli nie chcecie pekniec, przefuuukow itp tylko i wylacznie specjalnymi elektrodami do tego stworzonymi...na rozgrzanym materiale w moim przypadku nie trafilo sie aby zeliwo komus peklo! jest to taki spaw ze nie potrzebujesz robic podpory pod turbawke! przetestowane w extremlnych warunkach przez 100tys km nic nie peklo lepiej nie bede pisal ile trzeba zaplacic za efektywna elektrode do zeliwa tajemnice przerobki sie skonczyly, dobre czasy juz za nami! kazdy myslacy jest w stanie przerobic GTB wystarczy zachowac pewne parametry jakie posiada seryjn dmuchawa...i ruszyc konczynami aby to zrobic.. to jest nic...najwazniejsze zrobic to tak aby pasowalo na wzdluzniaka... w silniku poprzecnyn jest to do robienia duzo szybciej niz w silniku wzdl.... o flanszach to sobie mozesz zapomniec! nie na miejsca na takie zabawy! tutaj liczy sie kazdy centymetr! dlatego spawanie jest takie istotne i efektywne! A poprawiłeś już błędy o których pisał Jacek Evolution?
krzysiek1606 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 krzysiek ile pomogla pompa zewnetrzna?sprawdzaliscie moze? moze byc nawet dupohamownia? duza roznica? bo jak na 216 to piekna moc Ci wyszla! powiem tak po montażu gtb i po jezdzie testowej na programie pod turbo caha było super i wszystko ok po dołożeniu pompy podawczej pojawił się dym za autem i sprzegło zaczeło się uślizgiwać
kris-krzysztof Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 P-U-M-A patenty he może jescze jest zgłoszone do urzedu patentowego i nie można o tym pisac. tajemnice przerobki sie skonczyly, dobre czasy juz za nami! kazdy myslacy jest w stanie przerobic GTB wystarczy zachowac pewne parametry jakie posiada seryjn dmuchawa...i ruszyc konczynami aby to zrobic.. to jest nic...najwazniejsze zrobic to tak aby pasowalo na wzdluzniaka... Dobrze podsumowałeś Tylko niektórzy dalej żyją w świadomości że tylko oni tak przerabiają że nikt inni nie potrafi
daniels Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 w silniku poprzecnyn jest to do robienia duzo szybciej niz w silniku wzdl.... o flanszach to sobie mozesz zapomniec! nie na miejsca na takie zabawy! tutaj liczy sie kazdy centymetr! dlatego spawanie jest takie istotne i efektywne!gtb1756 miałem w a4 b6 na flanszy z oryginalną puszką filtra powietrza z gtb22 to już inna bajka
juby_p Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 w silniku poprzecnyn jest to do robienia duzo szybciej niz w silniku wzdl.... o flanszach to sobie mozesz zapomniec! nie na miejsca na takie zabawy! tutaj liczy sie kazdy centymetr! dlatego spawanie jest takie istotne i efektywne!gtb1756 miałem w a4 b6 na flanszy z oryginalną puszką filtra powietrza z gtb22 to już inna bajka Ale flansze miałeś wspawaną a nie dokręcona;P
daniels Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 w silniku poprzecnyn jest to do robienia duzo szybciej niz w silniku wzdl.... o flanszach to sobie mozesz zapomniec! nie na miejsca na takie zabawy! tutaj liczy sie kazdy centymetr! dlatego spawanie jest takie istotne i efektywne!gtb1756 miałem w a4 b6 na flanszy z oryginalną puszką filtra powietrza z gtb22 to już inna bajka Ale flansze miałeś wspawaną a nie dokręcona;P tak panie Piotrze tak jak piszesz ,robiłeś ostatnio jakieś poprawki softu,coś z dołem,czy zostawiasz tak jak jest?
adrian998998 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Ja tam widzialem GTB 22 w B5 i tez z ori pucha:)
juby_p Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 tak ale po paru dniach sprzęgło nie wytrzymało i zdjąłem (wykresu brak), po prostu za ciężkie auto, muszę wymodzić inny patent na nie ale nowe będzie już z letnim setupem tylko muszę znaleźć chwile żeby wykonać czary i pospawać żeliwo:) Ze spawania nie robię żadnej tajemnicy ponieważ wszystkie technologie spawania są ogólno dostępne w literaturze lub internecie wystarczy usiąść poczytać przemyśleć i zastosować. Ja spawam tak jak napisałem najprościej jak się da czyli na zimno. Osoby mówiące że tak niemożna że to pęknie są w błędzie, nic nie pęka i nie jestem jedyna osoba w Polsce która tak spawa. ---------- Post dopisany at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany at 12:34 ---------- Ja tam widzialem GTB 22 w B5 i tez z ori pucha:) Tez mi błysnął taki projekt:)
peter22 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Ja u siebie też mam gtb2260VK z przykręcana flanszą i z oryginalna puszka filtra. Puszka została delikatnie przesunieta w bok wygląda jak ori
Piotrek98igo Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 pokaze ktos w koncu jak jedzie to gtb22 w a4?
Kowi87 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 pokaze ktos w koncu jak jedzie to gtb22 w a4? coo nie:grin: tak każdy gada ile to wychodzi, a tu ani wykresów ani filmików no nic:kox:
juby_p Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Ja u siebie też mam gtb2260VK z przykręcana flanszą i z oryginalna puszka filtra. Puszka została delikatnie przesunieta w bok wygląda jak ori Masz w A6 wiec bez związku z tematem. ---------- Post dopisany at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ---------- pokaze ktos w koncu jak jedzie to gtb22 w a4? coo nie:grin: tak każdy gada ile to wychodzi, a tu ani wykresów ani filmików no nic:kox: Mój wykres jest w moim wątku to możesz sobie zobaczyć tak samo jak inni co czytają forum. Nikt nie napisał że posiada A4 z 2260 wiec chyba jeszcze chwile zejdzie z pokazaniem wykresu.
adrian998998 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Dla niedowiarkow GTB2260VK w A4 B5 ktore jest w PL GTB A4 B5 IMAG0506.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl GTB A4 B5 IMAG0504.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl GTB A4 B5 IMAG0505.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
muszka.d Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Juby a kto powiedział że były błędy Każdy wykonuje przeróbkę po swojemu, i wykonuje strojenie po swojemu i później zaczynają się rozmowy że to tak a nie inaczej... a ja bym zrobił tak a tamto inaczej A jak do tego wszystkiego dochodzą pieniądze które komuś uciekają z przed nosa wtedy pokazuje się żyłka na czole i myśli że trzeba coś z tym zrobić Na ten moment wykresy potwierdzają efekt roboty jaka jest wykonana, aczkolwiek nie widziałem wykresów każdego wozu który jeździ z moim GTB... a szkoda... ale na ten moment jest wszystko dopracowane tak że nie ma się czego doczepić i jestem w 100% pewny bo sam już kilka osobiście zrobiłem kompleksowo razem z softem... i pompuje pięknie... jak dla mnie GTB22 jak ma okolice 1.6 bara przy 2krpm jest już bardzo fajnie zeliwko spawamy panowie na goraco! jezeli nie chcecie pekniec, przefuuukow itp tylko i wylacznie specjalnymi elektrodami do tego stworzonymi...na rozgrzanym materiale w moim przypadku nie trafilo sie aby zeliwo komus peklo! jest to taki spaw ze nie potrzebujesz robic podpory pod turbawke! przetestowane w extremlnych warunkach przez 100tys km nic nie peklo lepiej nie bede pisal ile trzeba zaplacic za efektywna elektrode do zeliwa tajemnice przerobki sie skonczyly, dobre czasy juz za nami! kazdy myslacy jest w stanie przerobic GTB wystarczy zachowac pewne parametry jakie posiada seryjn dmuchawa...i ruszyc konczynami aby to zrobic.. to jest nic...najwazniejsze zrobic to tak aby pasowalo na wzdluzniaka... w silniku poprzecnyn jest to do robienia duzo szybciej niz w silniku wzdl.... o flanszach to sobie mozesz zapomniec! nie na miejsca na takie zabawy! tutaj liczy sie kazdy centymetr! dlatego spawanie jest takie istotne i efektywne! A poprawiłeś już błędy o których pisał Jacek Evolution?
juby_p Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 ja tam nie wiem ale naczytałem się forum golfa i został mi po tym pewien niesmak, zgadza się 1.6bara jest już bardzo wystarczające w sumie ważniejsze jest to co się dzieje przed 2 tyś niż to żeby było więcej niż 1.6bara przy 2 tyś. ---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:53 ---------- Dla niedowiarkow GTB2260VK w A4 B5 ktore jest w PLGTB A4 B5 IMAG0506.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl GTB A4 B5 IMAG0504.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl GTB A4 B5 IMAG0505.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl O właśnie to to widziałem:)
muszka.d Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 tak to właśnie jest smród ciągnie się za człowiekiem a odbudować zdanie nie jest tak łatwo jak zniszczyć Nie rusza mnie to zbytnio, liczy się to że widać efekty GTB22 musi być wysoko posadzona na kolektorze - nawet przy spawaniu na AWXie (kolektorze) strona gorąca musi być ładnie pionowo wycelowana a gruche najlepiej zapodać w dół...
juby_p Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 No masz rację najdłużej ludzie pamiętają złe słowa. Bez obrazy ale z tego co piszesz to chyba dopiero macasz temat GTB we wzdłużnym silniku bo dla gruszki niema innej opcji jak tylko w dół 1756 ma stosunkowo luźno w A4 a 2260 to już moim zdaniem nie da się zamontować nie mając auta w garażu.
oktawiusz5 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 czy do silnika AHU da coś Turbo Garrett GT 1749VA opłaca się to wstawiać przy seryjnych wtryskach i pompie
baszmak7 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 tak to właśnie jest smród ciągnie się za człowiekiem a odbudować zdanie nie jest tak łatwo jak zniszczyć Nie rusza mnie to zbytnio, liczy się to że widać efekty GTB22 musi być wysoko posadzona na kolektorze - nawet przy spawaniu na AWXie (kolektorze) strona gorąca musi być ładnie pionowo wycelowana a gruche najlepiej zapodać w dół... smród pozostał,cała polska czytała jak się siepaliście z Evą,ale swoją drogą widziałem filmiki z prac na GTB jakie wykonał Evo i batory z tyłu konkretny był
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się