olovski Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 gtb17 kolo 1000zl ale rocznikowo dosc mloda wiec raczej w dobrym stanie beda
chmiel25 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Żeby założyć GTB trzeba dorobic flansze lub kupić flansze od 2.5 tdi v6. Ja swoja GTB 1756vk kupiłem z alledrogo za 230pln. Ze spalonego A6. pozdro
dejf Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Żeby założyć GTB trzeba dorobic flansze lub kupić flansze od 2.5 tdi v6. Ja swoja GTB 1756vk kupiłem z alledrogo za 230pln. Ze spalonego A6. pozdro I jaki wynik osiągnąłeś?
pete007 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Żeby założyć GTB trzeba dorobic flansze lub kupić flansze od 2.5 tdi v6. Flansze od 2.5 TDI ? masz zdjecie albo numer czesci tej flanszy ?
juby_p Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Juby, to jakby co to hurtowo do Mariusza pojedziemy, bo mnie to też interesuje Dziś już dzwoniłem właśnie do miejscowego tunera to mówił, że do poprzecznego ASZ trzeba tą flansze jak wyzej plus kolektor wydechowy od passata... Wpadnij na spota w czwartek to pogadamy, generalnie ja będę miał wolne tempo modyfikacji i będę robił wszystko sam oprócz programu:) na razie w drodze do mnie ICek od A5 i będę robił dolot z kwasiaka potem sprężarka i flansze też dorobią mi po znajomości na plaźmie:)
olovski Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Juby, to jakby co to hurtowo do Mariusza pojedziemy, bo mnie to też interesuje Dziś już dzwoniłem właśnie do miejscowego tunera to mówił, że do poprzecznego ASZ trzeba tą flansze jak wyzej plus kolektor wydechowy od passata... Wpadnij na spota w czwartek to pogadamy, generalnie ja będę miał wolne tempo modyfikacji i będę robił wszystko sam oprócz programu:) na razie w drodze do mnie ICek od A5 i będę robił dolot z kwasiaka potem sprężarka i flansze też dorobią mi po znajomości na plaźmie:) heh jak bedziesz tak daleko to moze da rade zrobic jedna flansze wiecej daolo by rade?? bede swapowal na avf i tez w planach montaz gtb
dejf Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Juby, to jakby co to hurtowo do Mariusza pojedziemy, bo mnie to też interesuje Dziś już dzwoniłem właśnie do miejscowego tunera to mówił, że do poprzecznego ASZ trzeba tą flansze jak wyzej plus kolektor wydechowy od passata... Wpadnij na spota w czwartek to pogadamy, generalnie ja będę miał wolne tempo modyfikacji i będę robił wszystko sam oprócz programu:) na razie w drodze do mnie ICek od A5 i będę robił dolot z kwasiaka potem sprężarka i flansze też dorobią mi po znajomości na plaźmie:) W ten czwartek? O której godzinie? 19? Miejsce znam.
Stichy Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Ja porownywalem do serii A co do tej flanszy to moze zrobisz wiecej - jak juz wrzucisz na plazme to pikus dla niej a koszty sie zmniejsza
juby_p Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 W ten czwartek? O której godzinie? 19? Miejsce znam. Tak wypada w ten czwartek o 19:30 parking galerii mosty, a z flaszami pomyślimy, tylko ja najpierw muszę kupić turbawkę żeby było z czego miarę zdjąć
David Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 bede obserwowal temat moze zamiast BRD kupie ta
chmiel25 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 U mnie narazie jest jakiś program na 1.55 bara i jedzie jakoś wystrojone będzie na dniach ale bez hamowni :gwizdanie: A tutaj obiecane zdjecia Passata B5 FL ale sorka za moja pomyłke bo pisałęm wcześniej że wsadzono jest w nim GTB 2056vk a okazaje się że wsadzone jest GTB 2265vk. Z góry sorka zapomniałem. Auto ogółem to Pasek b5fl z silnikiem AVB + Al (zgony) hamownia pokazała 230ps i około 400nm prosiłem o wykres i może dostane pozwolenie na wklejenie go tutaj. Pozdro
olovski Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 heh no ladnie wyglada ale chyba przy tej gtb22 nie ma opcji zostawic seryjna puche z filtrem powietrza czy przy gtb17 tez wyglada podobnie sprawa??
mikolaj85 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Niezła krowa Ja ja dałem teraz flansze do zplanowania bo sie boje że mi caha nie wejdzie. Jak on tam to zmieścił
Maniusiek28 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Auto ogółem to Pasek b5fl z silnikiem AVB + Al (zgony) hamownia pokazała 230ps i około 400nm prosiłem o wykres i może dostane pozwolenie na wklejenie go tutaj. a jakie sprzęgło ma ten pasek AVB??? pytam bo sam mam takiego po małych modach i moje sprzęgło i dwumas przy 370Nm mówi papa
chmiel25 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Auto ogółem to Pasek b5fl z silnikiem AVB + Al (zgony) hamownia pokazała 230ps i około 400nm prosiłem o wykres i może dostane pozwolenie na wklejenie go tutaj. a jakie sprzęgło ma ten pasek AVB??? pytam bo sam mam takiego po małych modach i moje sprzęgło i dwumas przy 370Nm mówi papa U mnie seryjny dwumas już ponad rok daje rade na podobnych parametrach. W tym passku jest sprzegło naszego pomysłu na jednomasie. Tą turbine wkładał moj kolega ten co jest jego filmik na początku tematu. pozdro
aju Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 sprzęgło awx śmiało starcza do 420nm powtarzalnego startowania....
stanley Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 230PS czy ok 200 do 230PS jak to znosi AVB ?
chmiel25 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 jak to znosi AVB ? Jak padnie bedzie AVF w tym setupie już poł roku jeździ. Z najnowszych wieści Auto z filmiku na GTB1756vk dziś zawirusowane na 197ps i 397nm 1,7 bara Ori AVF z pompkami BA soft by Zaprzał Padłem
Piotrek98igo Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 ladna zadyma :gwizdanie: :gwizdanie: dosyc spore doladowanie ,a wynik bez szalu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się