Marciol Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 32 minuty temu, shogu napisał: Zrobilem tak jak @szpakuziom, w przyszlym tygodniu bede montowal zobaczymy jak to bedzie pasowalo Daj znaka po montażu czy były jakieś problemy z rurkami. Sam montujesz? czy oddajesz gdzieś na montaż ?
shogu Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Bede zakladal ze znajmoym u niego na warsztacie po godzinach
Marciol Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 8 minut temu, shogu napisał: Bede zakladal ze znajmoym u niego na warsztacie po godzinach Co prawda BFB może się troche różnić do AVJ względem montażu ale mimo to daj znać
TomOskroba Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Pacjent 1.8 T bex 190 km Po wystawieniu downpipe zamiast kata i wciśnięcie takiego fmica na seryjnym turbo i wtryskach ile może wypluc po programie? 250?
przem8 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Okolice 230 jak silnik i osprzęt zdrowy. Na 250 to hybryda i większe wtryski.
bartez90 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Na seryjnych wtryskach bedzie ciezko 220km przekroczyc. Zaloz 370cc i wtedy mozna o 230 km rozmawiac.
TomOskroba Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Hmm dziwne. Na podstawowym osprzętecie wyrzyga 220 a zeby zrobic 230 to trzeba wstawic dp fmic i wtryski f*ck logic No ale pewnie tak jest jak mówicie. Dzieki za podpowiedź
3r4 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 a co w tym dziwnego? 220-230 to granica w której wtryski i turbo już zaczynają niedomagać. Dlatego do tzw. stage1 robisz na np. bexie tylko mapę (bo ma dsmica, lepsze wtryski i k03s) wszystko powyżej 220-230 wymaga większej inwestycji 1
bartez90 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 A poza tym nie wiem po co wstawiac w bexie fmica do 230 km... Przeciez i tak jest tam dsmic. U mnie jest 240km i dsmic sobie radzi bez problemu. Wtryski z bexa koncza sie zaraz powyzej 220km i nie ma od tego wyjatku.
siemien91 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Witam wszystkich.ja w bexie na seryjnych coolerach mam 301 km i 411nm. Ale przymierzam się do montażu centralnego.bo jak jest 20 stopni z plusem to auto nie jedzie.
Randor Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Dziwię się, że jakiś tuner zgodził się robić program pod taką moc na seryjnym dsmic.
bartez90 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Widzialem u kilku osob ze na 250 km dsmic sobie calkiem niezle radzi, ale gdzie na 300... Niebezpieczna glupota
szpakuziom Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 W dniu 25.04.2019 o 11:29, Marciol napisał: @szpakuziom czyli sam fmic z fmic.pl? a orurowanie z turboworks? i pasuje bez specjalnego rezania? (poza belka ) Pisałem z BaqGarage mailowo, mają kompletny zestaw fmic 180 + orurowanie jakoś 1400 chyba, i z tego co pytałem to pasuje p&p nikt problemów nie miał, jeśli chodzi o rurki. U siebie jescze nic nie robiłem ale chyba się zdecyduje na ten zestaw skoro tak. Ogólnie polecam zrobić tak, żeby kupić osobno, no bo masz wszystkie rurki, z gniazdem na czujnik doładowania itd. Nie wiem dokładnie jak to pasuję, ale na pewno będzie lepiej z montażem
TomOskroba Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 19 godzin temu, 3r4 napisał: a co w tym dziwnego? 220-230 to granica w której wtryski i turbo już zaczynają niedomagać. Dlatego do tzw. stage1 robisz na np. bexie tylko mapę (bo ma dsmica, lepsze wtryski i k03s) wszystko powyżej 220-230 wymaga większej inwestycji Czyli do 220km e bexie wystarczy zrobić mapę i pociągnie? Nie będzie jakiejś ostrej żyły?
bartez90 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Nie bedzie. U mnie w bexie po samej mapie bylo 220 km i 324 nm i to sa normalne wartosci. Na 230 km potrzeba dodatkowo dp i wtryski 370cc. 1
ELLIOTT Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 2 godziny temu, TomOskroba napisał: Czyli do 220km e bexie wystarczy zrobić mapę i pociągnie? Nie będzie jakiejś ostrej żyły? Kupuj wtryski z saaba , ugrasz ładniejszy moment. 150-200zł to nie majątek. 1
jacek70 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 W dniu 27.04.2019 o 12:09, TomOskroba napisał: Hmm dziwne. Na podstawowym osprzętecie wyrzyga 220 a zeby zrobic 230 to trzeba wstawic dp fmic i wtryski f*ck logic No ale pewnie tak jest jak mówicie. Dzieki za podpowiedź Tu chodzi o temperaturę. W zimne dni pojedziesz i nic się nie będzie działo , a w upalne dni silnik klęknie i jechać nie będzie. Dlatego wstawia się duży centralny icek.? 1
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, bartez90 napisał: Nie bedzie. U mnie w bexie po samej mapie bylo 220 km i 324 nm i to sa normalne wartosci. Na 230 km potrzeba dodatkowo dp i wtryski 370cc. na seryjnym katalizatorze 220 Ci wyszlo ? u mnie wyszlo okolice 215 na wtryskach i turbinie z bexa ale kat pewnie mam zawalony juz. @shogu i @ponczo FMIC wstawiony już ? Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez Lukasz Stanislawczyk
bartez90 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: na seryjnym katalizatorze 220 Ci wyszlo ? u mnie wyszlo okolice 215 na wtryskach i turbinie z bexa ale kat pewnie mam zawalony juz. @shogu i @ponczo FMIC wstawiony już ? Tak, na seryjnym kacie i wtryskach z bexa. Potem po wstawieniu dp i wtryskow 370cc wyplul 239 km ale silnik i osprzet w bardzo dobrym stanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się