Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po wymianie filtra paliwa - "zablokowany komputer sterujący"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słuchajcie byłem u niego sprawa jest taka próbowaliśmy już wszystkiego z tymi wężami luzowania srania odpowietrzania i jest to samo cały czas. Na kompie pokazuje informacje, że jest zablokowany komputer i nie można nic zrobić żadnych błędów usunąć, nic tylko można zresetować........ suma sumarum zostawiłem jednak o 10 jutro mam odebrać :|

http://serwisvwaudi.pl/ a to strona tego serwisu

Opublikowano

a gasnie kontrolka immo? mozesz podac nr bledu?

Opublikowano

gaśnie, aczkolwiek (!) miałem kiedyś sytuacje raz i potem chyba po jakiś 3-4miesiącach, że nie gasła kilka razy musiałem dawać prąd i dopiero poszło. Tak to nigdy więcej nie było z tym problemów.

Mogę jeszcze dodać, że byłem na urlopie samochód stał 2tyg (odkąd ja posiadam to góra 1 dzień nie był odpalany). Ale odpalił na dotyk dojechałem bez problemu z Katowic do Łodzi w nocy. Rano zabrałem się za filterek no i tak się skończyło.

Opublikowano

a podaj nr bledu

Opublikowano

Kurr nr błędu nie mam.. na wyświetlaczu pokazywał się napis "zablokowany komputer sterujący" i nic więcej nie można było zrobić.

Opublikowano

Kurr nr błędu nie mam.. na wyświetlaczu pokazywał się napis "zablokowany komputer sterujący" i nic więcej nie można było zrobić.

a co to za interface byl? podpinany do laptopa czy takiz wyswietlaczem?

moze jak podpina dowolne auto pojawia sie zawsze taki komunikat :decayed:

Opublikowano

może ten program został zrobiony programem do grafiki?potem ci pokazuje na monitorze taki napis i ty łykasz.

Opublikowano

czytam i czytam i nie wierzę.... ale Cię u w h..ja robią... Być może masz mocno zapowietrzony układ ale na to też są sposoby...opisywałem gdzieś na forum mój przypadek, normalna procedura odpowietrzania nie dawała efektu.

Opublikowano

Przecież to zwykły stary afn z 98r tu sie komputery nie blokuja :decayed:

zalewasz filtr do pełna, odkrecasz wtryski, kręcisz jak sie zacznie z nich lać zakrecasz, kręcisz i słyszysz pomruk R4 :>

Opublikowano

Mi się juz takie cuda 2 razy zdarzyły ze się komp zablokował. Jezeli łapie i gasnie i jest ten błąd na 100% to trzeba zaadoptowac kompa do immo.

Opublikowano

ale nie resetowac ani wczytywac program na nowo, i nie za 300.... :cool1:

Opublikowano

dlatego jak tylko kupilem auto to zamowilem kabel za 30zl i sam sobie podpinam jak nie gra i z pomoca pana google i wasza duzo problemow juz rozwiazalem sam bez tych sciemniaczy - mechanikow , ja nie mam pojecia za bardzo o autach ale jak slysze czasem ich teorie to powoli ucze sie sam wszystko robic :)

Opublikowano

dlatego jak tylko kupilem auto to zamowilem kabel za 30zl i sam sobie podpinam jak nie gra i z pomoca pana google i wasza duzo problemow juz rozwiazalem sam bez tych sciemniaczy - mechanikow , ja nie mam pojecia za bardzo o autach ale jak slysze czasem ich teorie to powoli ucze sie sam wszystko robic :)

nie wszyscy mechanicy to sciemniacze. ale fakt niesciemniaczy jest malo..... :decayed:

Opublikowano

Tak mi się przypomniało co do mechaników. W poprzednim aucie (Vectra A) podczas jazdy zapalała mi się kontrolka od ładowania. Jeden mechanik chciał wymieniać alternator i pół instalacji w aucie, a cena naprawy mnie powaliła, drugi pokręcił wąsem, wsadził rękę pod kierownicę żeby dobrać się do kostek licznika i dopchnął jedną z nich głębiej w licznik. Kostka wskoczyła na swoje miejsce i kontrolka nigdy więcej się nie zapaliła. Nie było dobrego przejścia masy i szło przez piny od kontrolki ładowania. Za robotę wziął 20zł. Przepraszam za off topic...

Opublikowano

Mi się juz takie cuda 2 razy zdarzyły ze się komp zablokował. Jezeli łapie i gasnie i jest ten błąd na 100% to trzeba zaadoptowac kompa do immo.

Potwierdzam, to nie blokada komputera tylko immobilizera, są dwa sposoby:

1. ponownie zaadaptować kluczyki, /i pewnie gdzieś na trasie znowu się wywali, a wtedy laweta/

2. wczytać nowy program do kompa, który ignoruje błąd immo.

Opublikowano

Niech immo sobie tam będzie wystarczy tylko adaptacja 2 min roboty vag-iem. Tylko nie kluczyki bo ich wysypac tak łatwo nie mozna tylko kompa do immo.

Opublikowano

niech nic mowic ale 100zł drugiego ecu kosztuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...