aju Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 A reszta to zimówki, gwint na maksa w górę (jeszcze nie wiem jak go zabezpieczę) gwint w górę, obsmarować smarem grafitowym, w ciągu zimy gwint 2,3 razy poprawiamy tym smarem w razie potrzeby, a na wiosnę mamy gwinicik jak nowy (robię tak w każdym aucie w którym miałem gwint)
chris.lkr Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 zamiana kół z letnich na zimówki, wymiana filtrów (przede wszystkim paliwowy), płynów nie zmieniam, bo i tak latam cały rok na zimowych, przejechanie wszystkich uszczelek silikonem w spray'u (maska, drzwi, klapa bagażnika). Pozdrawiam
pawel1380 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Koła zmienione na zimowe to jasne,gruntowne sprzatanie i mycie wew i zew z zabezpieczeniem lakieru, nasmarowanie uszczelek,umycie letnich kół porządnie,dywaniki gumowe..tyle reszta i tak kontrolowana na bieżąco...
Mario82A4 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 A to czemu nie używać tej osłony przez cały rok? Nasze autka seryjnie mają tą osłone , niestety z biegiem czasu ona też ulega zniszczeniu , albo jakiś mechanik ją uszkodzi albo poprostu sama odpadnie i sie połamie , niestety ori osłona z wygłuszką do tanich nie należy i nie każdy ją potem kupuje , ja poprostu nie miałem gdy kupiłem swoje A4 i teraz dopiero dokupiłem sobie , także jeździmy z nią cały rok
Kowi87 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 ja używam cały rok osłon pod silnikiem
Armi Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 ja używam cały rok osłon pod silnikiem Ale Ty jeszcze nie masz gleby
Kowi87 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 ja używam cały rok osłon pod silnikiem Ale Ty jeszcze nie masz gleby dla nie których jest niski dwa razy sie zawiesilem w zime i nic Ale to nie na temat, ja proponuje zrobić przed zimowy log 007 i sprawdzenie termostatu
grzes1150 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Wosk na karoserie, zmiana kół na zimowe+ psiknięcie smarem miedzianym na piasty, wymiana dywaników na gumowe, zalanie płyny zimowego do spryskiwaczy, szczotka do zgarniania śniegu + skrobaczka. Włożenie łopaty do odkopywania się z zaspy = opcja dla FWD
chris.lkr Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 ja używam cały rok osłon pod silnikiem Ale Ty jeszcze nie masz gleby dla nie których jest niski dwa razy sie zawiesilem w zime i nic doktor kowi :polew: Ale to nie na temat, ja proponuje zrobić przed zimowy log 007 i sprawdzenie termostatu
Kowi87 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 bo pózniej bedzie wątek autko nie łapie 90stopni, albo auto bardzo długo łapie temperature
ksiadz99 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 a czym zakonserwować lakier? jakieś konkretne specyfiki prosze
Mario82A4 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 bo pózniej bedzie wątek autko nie łapie 90stopni, albo auto bardzo długo łapie temperature U mnie termostat jest ok a i tak w zime ciężko łapie 90* jak miałem zamuloną nagrzewnice to w zime szybko sie nagrzewał a po płukaniu mam z tym mały problem no ale ten typ tak ma :gwizdanie:
valokuvaaja Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 a czym zakonserwować lakier? jakieś konkretne specyfiki prosze Jezeli wosk na zime to zdecydowanie Collinite 476s (bdb trwalosc, przygotuj dobrze lakier przed woskowaniem dla lepszego zabezpieczenia).
julo23 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 - opony zimowe, mniejszy rozmiar opony 205/55/16, - wyważenie i dopompowanie, - smarowanie wazeliną techniczną wszystkich uszczelek w drzwiach i bagażniku żeby nie przymarzły, - wymiana filtra paliwa (diesel), - sprawdzenie świec żarowych, (ja akurat kupiłem nowe) - sprawdzenie płyny chłodniczego, - sukcesywna wymiana płynu do szyb na zimowy, - sprawdzenie akumulatora (ja akurat kupiłem nowy) - dywaniki gumowe, - gruntowne wysprzątanie w środku (piach akumuluje wilgoć i mogą sie parować szyby na jeździe bez klimy) - mycie ręczne nadwozia i woskowanie, używam wosku na mokro, - czyszczenie felg (koła letnie) i usuwanie pyłu od klocków spec. środkiem. (w przeciwnym razie się wżera, - wymiana piór wycieraczek, (wymiana przed zimą i po zimie) - osłone na silnik mam cały rok, - w tym roku pokusiłem sie o założenie normalnych sprężyn (nie obniżanych) ze względu na rozkopane całe miasto u nas i tak już zostawie na zimę. - tankowanie zimowego ON - chyba już wszystkie stacje taki posiadają ale mogę sie mylić, ewentualnie jakiś dodatek do ON na mrozy, - saperka, rękawiczki linka holownicza w bagażniku, no chyba że ktoś ma Q. - sprawdzenie (w moim wypadku naprawa jednego fotela) grzania foteli :gwizdanie: - warto mieć też dużo paliwa - przy ewentualnym sie zakopaniu i czekaniu na pomoc można sie dogrzać w aucie, więc raczej nie warto jeździć na "wiecznej" rezerwie w zimie. Reszta wyjdzie w praniu
marec-ki Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 A jaki wosk z Megsa na zimę będzie dobry ?? ja w ciągu roku używam do wykańczania 16 Mirror Glaze ale on chyba za mało trwały na zimowe warunki ?? koniecznie jeszcze na jesień muszę zmienić wycieraczki bo już rozmazują syf, świece no i chyba zainwestować w akumulator :gwizdanie:
Arturoo Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 dokładnie tak jak Prezes napisał,przecież jeździ się cały rok to i na bierząco wszystko się wymienia i uzupełnia w razie potrzeby
mech15 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 A jaki wosk z Megsa na zimę będzie dobry ?? ja w ciągu roku używam do wykańczania 16 Mirror Glaze ale on chyba za mało trwały na zimowe warunki ?? koniecznie jeszcze na jesień muszę zmienić wycieraczki bo już rozmazują syf, świece no i chyba zainwestować w akumulator :gwizdanie: ten Megs jest bardzo trwały, tylko 2 warstwy nałóż
jarko Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Co za temat :polew: Wszystko co tu wypisujecie to się przecież ( prócz zmiany opon na zimowe ) regularnie robi A Wam zimy do tego trzeba... julo, a Ty to na Alaskę z tą saperką i zapasem paliwa się wybierasz ?
kamilo Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Saperka zawsze się może przydać, lepsze to niż ręcami kopać a wcale dużo miejsca nie zajmuje :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się