Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Hejo, Ktoś wymieniał może pompę wody w 2.0tfsi 224KM gen.3 i wie gdzie w vcds otwiera się zawory w pompie albo przeucza się ja ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

2 godziny temu, Norbas napisał(a):

Hejo, Ktoś wymieniał może pompę wody w 2.0tfsi 224KM gen.3 i wie gdzie w vcds otwiera się zawory w pompie albo przeucza się ja ? 

Jeśli jest wymagane przyuczenie to będzie w silniku 03 nastawy podstawowe i powinna się pojawić po rozwinięciu listy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Góral65 napisał(a):

Jeśli jest wymagane przyuczenie to będzie w silniku 03 nastawy podstawowe i powinna się pojawić po rozwinięciu listy.

Dzięki za odp. Jedyne co mam to to… te polecenie za to odpowiada ? 

3B994625-B258-42BF-B378-83843F33C30D.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Norbas napisał(a):

Dzięki za odp. Jedyne co mam to to… te polecenie za to odpowiada ? 

3B994625-B258-42BF-B378-83843F33C30D.jpeg

Hmm tego nie wiem , wymieniałem kiedyś pompę wody w B8 ale w dieslu była elektryczna ale nic nie trzeba było z nią robić. Możesz jeszcze poszukać w testach el wyk. czy tam nie ma możliwości sprawdzenia czy się otwiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Góral65 napisał(a):

Hmm tego nie wiem , wymieniałem kiedyś pompę wody w B8 ale w dieslu była elektryczna ale nic nie trzeba było z nią robić. Możesz jeszcze poszukać w testach el wyk. czy tam nie ma możliwości sprawdzenia czy się otwiera.

No wlasnie ja tez W tdi robilem i bez ustawien A tutaj dostałem Hepu i napisali aby użyć testera do przeuczenia. W output test jest tylko otworzyć valv’y aby plyn doszedł wszędzie. No nic zrobię tylko to co mam i będę testować🙈😂 dzięki za próbę pomocy :hi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.07.2023 o 21:52, Tomek_091019 napisał(a):

Dziękuję

 

A czy ktoś zna nr części wzmocnienia zderzaka (czy jak to się fachowo nazywa) do zderzaka competition? Jest takie samo jak do zderzaka s-line?

O to coś mi biega

a7cbc590-c57e-4d1a-a353-28c345907844.jpg

Jak jeszcze nie znalazłeś to mogę jutro sprawdzić numer oem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, karolek_ust napisał(a):

Jak jeszcze nie znalazłeś to mogę jutro sprawdzić numer oem

 

Byłbym wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2023 o 23:39, Norbas napisał(a):

Dzięki za odp. Jedyne co mam to to… te polecenie za to odpowiada ? 

3B994625-B258-42BF-B378-83843F33C30D.jpeg

 

Odpowietrzenie ukl chlodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dev napisał(a):

 

Odpowietrzenie ukl chlodzenia

Po tej opcji silniczek otwiera  zawory i adaptuje z tego co zaobserwowałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Amarok 2018 rok 3.0 diesel 258 koni orientujecie się może co tam siedzi za silnik? Do którego z audi podobny? Chyba tam jedna turbina siedzi  - może coś większe niż VKZ... mam tego CDU w swojej a ojciec szuka jakiegoś pickupa/terenówki i chciałbym mu pomóc z doborem silnika. Są jeszcze 2.0 tdi ale nie wiem czy to wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Awra napisał(a):

Amarok 2018 rok 3.0 diesel 258 koni orientujecie się może co tam siedzi za silnik?

Silnik z generacji VW EA897evo o kodzie silnika DDXE. Pojedyncza turbina.

Silniki montowane także w Audi Q7 4M silnik CVZA lub Porsche Macan CTBA. Podobnie jak A6 CRTD (272 KM) i A4/A5 jak mój CRTC (272 KM.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Silnik z generacji VW EA897evo o kodzie silnika DDXE. Pojedyncza turbina.

Silniki montowane także w Audi Q7 4M silnik CVZA lub Porsche Macan CTBA. Podobnie jak A6 CRTD (272 KM) i A4/A5 jak mój CRTC (272 KM.)

Dzięki, to już napewno będzie poprawiony bez problemów z rozrządem  :D

A tak na poważnie to miałeś jakieś problemy z nim? Bardziej w temacie jesteś więc chętnie bym się dowiedział. 

Edytowane przez Awra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z silnikiem (z resztą z autem także poza gumami górnych tylnych wahaczów) do tej pory nie miałem problemów ,aktualnie 79 kkm.

Jak w każdym V6 VAG należy spodziewać się, że w niekorzystnych warunkach pracy silnika (aktywne S/S oraz wymiany oleju Longlife), może kiedyś łańcuch będzie do wymiany.

Dodatkowo te silniki mogą posiadać stukające wałki rozrządu.

Zaletą jest w Amaroku to, że przy tym silniku masz podobnie jak w Audi skrzynię tiptronic (albo manuala 6 biegowego) a nie s-tronic.

Silniki te posiadają także pompę oleju o zmiennym wydatku, sterowaną porzez sterownik silnika. Istnieją na różnych forach opinie, że ciśnienie oleju przy częściowym obciążeniu silnika jest zbyt niskie, co niby w niektórych przypadkach doprowadziło do zatarcia panewek na wale. Ja robiąc program u tunera przy okazji zleciłem podwyższenie ciśnienia oleju w tych przedziałach (chyba o 0,5 Bar, z tego co pamiętam). Tak poza tym myślę, że są to stosunkowo dobre silniki. Z poprzednikiem CDUC poza typowymi mankamentami dla każdego CDUC też problemów nie miałem. 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Z silnikiem (z resztą z autem także poza gumami górnych tylnych wahaczów) do tej pory nie miałem problemów ,aktualnie 79 kkm.

Jak w każdym V6 VAG należy spodziewać się, że w niekorzystnych warunkach pracy silnika (aktywne S/S oraz wymiany oleju Longlife), może kiedyś łańcuch będzie do wymiany.

Dodatkowo te silniki mogą posiadać stukające wałki rozrządu.

Zaletą jest w Amaroku to, że przy tym silniku masz podobnie jak w Audi skrzynię tiptronic (albo manuala 6 biegowego) a nie s-tronic.

Silniki te posiadają także pompę oleju o zmiennym wydatku, sterowaną porzez sterownik silnika. Istnieją na różnych forach opinie, że ciśnienie oleju przy częściowym obciążeniu silnika jest zbyt niskie, co niby w niektórych przypadkach doprowadziło do zatarcia panewek na wale. Ja robiąc program u tunera przy okazji zleciłem podwyższenie ciśnienia oleju w tych przedziałach (chyba o 0,5 Bar, z tego co pamiętam). Tak poza tym myślę, że są to stosunkowo dobre silniki. Z poprzednikiem CDUC poza typowymi mankamentami dla każdego CDUC też problemów nie miałem. 

 

 

 

 

 

No ten co ma ojciec upatrzony to chyba ma nalatane już 120 czy 130 tys. To już silnik może być zmęczony, no i sprowadzony chyba z Austrii. Dzięki za pomoc, chyba będzie trzeba się pochylić nad 2.0 tdi.

Edytowane przez Awra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Awra napisał(a):

No ten co ma ojciec upatrzony to chyba ma nalatane już 120 czy 130 tys. To już silnik może być zmęczony, no i sprowadzony chyba z Austrii. Dzięki za pomoc, chyba będzie trzeba się pochylić nad 2.0 tdi.

Obejrzeć zawsze można, jak nic nie stuka i łańcuch nie grzechota, to może warto się zainteresować, bo te silniki  poza wymienionymi rzeczami są  bardzo dobre. Amarok z 2.0 TDI to moim zdaniem trochę za mała i za słaba jednostka.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy kogoś na forum żeby mi historie sprawdził po numerze VIN?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za darmo, jedynie rozkodować Vin mogą, jest do tego odpowiedni temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał(a):

Nie za darmo, jedynie rozkodować Vin mogą, jest do tego odpowiedni temat.

No wiem że za monetę, a faktycznie jest. Dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Awra napisał(a):

Mamy kogoś na forum żeby mi historie sprawdził po numerze VIN?

Pisz do @_małyTM_

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wleciał drobny Modzik odmładzający trochę wnętrze auta, mianowicie lusterko wsteczne fotochromatyczne z skody superb/passata.

20230714_171650.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...