mass143 12 Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia Panowie ma ktoś na sprzedaż prawą lampkę od Side Assist do B8? Moja coś zamarła i świeci tylko jeden led. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marky2552 39 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Czy to przez naszą sól drogową ? Końcówki były czarne firmy Ulter spawane w lipcu dziś nie ma na nich farby wszystko było okej od śniegów tegorocznych się zaczęła farba łuszczyć . Czy ktoś ma czarne końcówki i wypowie sie czy u niego też problem występował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) tego typu rzeczy zakłada sie z polerowanej nierdzewki Edytowane 26 Stycznia przez Dev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer_xd 14 Opublikowano 29 Stycznia Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia W dniu 25.01.2024 o 15:33, longer_xd napisał(a): Panowie, wyjaśni mi to ktoś raz na zawsze jak to jest z wadą olejową w silnikach TFSI montowanych w B8? Temat ogólnie znany, informacji można znaleźć sporo, ale zazwyczaj sprzecznych. Jedni mówią że problemy były, ale tylko w pierwszych wersjach przedlifotwych, inni że problemy w TFSI były cały czas praktycznie do 2015r i dopiero wtedy weszła nowa generacja, która jest pewna pod tym względem. Są też oponie, że z racji upływu lat większość jeżdżących TFSI jest już po remontach i problem jest rozwiązany, a są tacy którzy mówią, żeby w ogóle unikać tych silników w tej generacji. Będę niezwykle wdzięczny jeśli ktoś zlituje się i wyjaśni mi sprawę tutaj. Jestem ciekaw czy warto pchać się w benzynę w B8 i jeśli tak, to w jakie jednostki. Gdyby był ktoś tak uprzejmy rozjaśnić mi temat TFSI w B8 i B8.5, będę wdzięczny Już kilka razy próbuję się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat na forum i albo to jakiś wstydliwy temat, albo temat tabu, bo na ten moment nikt nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 29 Stycznia Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 21 minut temu, longer_xd napisał(a): Gdyby był ktoś tak uprzejmy rozjaśnić mi temat TFSI w B8 i B8.5, będę wdzięczny Już kilka razy próbuję się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat na forum i albo to jakiś wstydliwy temat, albo temat tabu, bo na ten moment nikt nic... Skontaktuj się z @kixi4 , bardziej rzetelnego źródła nie znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NelsonPL 30 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia (edytowane) Pytanie za 100 PKT Wiecie może co to jest i w jakim miejscu powinno siedzieć? Znalazłem to na dywaniku ( dywanik kierowcy) Czy to od auta czy przez przypadek wniesione na bucie? Wygląda mi to na jakiś zaczep ale mogę się mylić. Z góry dzięki za odpowiedź. Edytowane 31 Stycznia przez NelsonPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Klamra ryglująca od rękojeści otwierania maski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NelsonPL 30 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia W jakim miejscu to ma być i jak zamontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Siedzi w rękojeści od otwierania maski. Wsuwasz w otwór i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NelsonPL 30 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Super, wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Godzinę temu, NelsonPL napisał(a): W jakim miejscu to ma być i jak zamontować? https://youtu.be/0YQNUo8YmlQ?si=EFuV1ydHJJLrntLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooga 21 Opublikowano 5 Lutego Udostępnij Opublikowano 5 Lutego (edytowane) Czesc, potrzebuje zamontowac ogranicznik na kolektor ssacy. Wymieniac od razu uszczelke czy nie ma potrzeby? Pytam dlatego, ze nie wiem czy wymieniac oryginal na inny Edytowane 5 Lutego przez Kooga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Lutego Udostępnij Opublikowano 5 Lutego jak demontujesz kolektor to zakładasz nową, jak nie to nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.mark1 2 Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego Panowie, szybkie pytanie. A5 przedliftowe. 2008r silnik 1.8 tfsi 170km warto się w to pchać czy lepiej szukać 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego w tym roczniku i pojemnosciach to i tak samobój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NelsonPL 30 Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego (edytowane) Warto. Mam w podobnym roczniku. Śmigam już ponad 3 lata i sprawuje się świetnie. Sprowadzony osobiście od Niemca z Niemiec (Dusseldorf) Zrobiłem już nim ponad 50 tys km ( stan licznika na dziś: 192tys km) Audi w Niemczech było serwisowane tylko w ASO Pełna dokumentacja serwisowa. Polecam A4 B8 1.8 TFSI Edytowane 6 Lutego przez NelsonPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.mark1 2 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 1.8 odpuściłem. Znalazłem 2.0 211km 2009r. Niby właściciel twierdzi że nie je oleju. Sam nie wiem, chciałem TT z 2.0 ale nie idzie nic kupić. Tam były 200 konne i najbardziej „pewne" z całej tej gamy tfsi. Te 2.0 211km jakie bolączki mialy oprócz poboru oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego (edytowane) 1.8 i 2.0 tfsi z tej samej rodziny i mają takie same bolączki. Prócz poboru oleju to rozrząd, odma, wycierajcy się okular i wałki. Do tego nagar w dolocie i luźna klapka wg w turbo, wtryskiwacze benzynowe, które z czasem źle dawkują albo leją i może tłok spłynąć. Edytowane 7 Lutego przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.mark1 2 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego O kurcze aż tyle tego. odechciewa mi się tych silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego Porzadny remont pieca to 20 tys w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się