st4yKool Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 full skora w b8, ktora mam, jest mega slaba na dluzsze podroze..
dareksu Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 półskóry są bardzo wygodne, w lecie dupsko nie parzy a z wyglądu nie gorzej niż pełne skóry
st4yKool Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 no dokladnie.. a jeszcze lepiej skora wentylowana ale jak sie kupuje uzywke to nie mozna marudzic ;-) znalesc pol skore w pelnej elektryce i grzana troche trudno..
dareksu Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Ja nie mam wentylacji i nie brakuje mi tego. Mam grzanie ale rzadko wykorzystuję. W poprzednim samochodzie miałem skórę pełną i w zimie non stop dogrzewałem zanim powietrze w samochodzie nagrzało się.
st4yKool Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Robie to samo pomimo ze auto w garazu hehe
ArkadiuS Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Ktos moze wyciągał zarowke z przeciwmgielnych w polifcie? Jak do niej sie dostać?
komoornik Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Przez nadkole najprościej, tak jak w przedlifcie.
ArkadiuS Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Przez nadkole najprościej, tak jak w przedlifcie.Bez ściągnania kola jest szansa sie no nich dostać?
komoornik Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tak, musisz tylko skręcić koło. Bardzo fajny dostęp.
ArkadiuS Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tak, musisz tylko skręcić koło. Bardzo fajny dostęp.W nadkole jest 6 wkrętów, ale jest tez plastikowy nit rozprezny. Rozumiem ze całego nadkola nie sciagam? do odkrecenia sa wkrety od strony halogenu i cos jeszcze?
Dikson Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tak, musisz tylko skręcić koło. Bardzo fajny dostęp.W nadkole jest 6 wkrętów, ale jest tez plastikowy nit rozprezny. Rozumiem ze całego nadkola nie sciagam? do odkrecenia sa wkrety od strony halogenu i cos jeszcze? Wy tak na poważnie doradzacie? Wyrywasz plastikową osłonę halogena. Pozniej masz go na wierzchu. Odkecasz go, na dwa torxy jest przymocowany. Wymieniasz żarówkę, przykrecasz, wciskasz osłonę. Koniec.
ArkadiuS Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tak, musisz tylko skręcić koło. Bardzo fajny dostęp.W nadkole jest 6 wkrętów, ale jest tez plastikowy nit rozprezny. Rozumiem ze całego nadkola nie sciagam? do odkrecenia sa wkrety od strony halogenu i cos jeszcze?Wy tak na poważnie doradzacie? Wyrywasz plastikową osłonę halogena. Pozniej masz go na wierzchu. Odkecasz go, na dwa torxy jest przymocowany. Wymieniasz żarówkę, przykrecasz, wciskasz osłonę. Koniec. Jak wygrywasz? Probowalem lekko podwazac ale Ciężko siedzi :/
skrab Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Z jednej strony podwazasz i masz wyjętą zaslepke halogena tąpniete z LG g3
Gibons Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tego nie podważasz chwytasz i ciągniesz do siebie mocno
ArkadiuS Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tego nie podważasz chwytasz i ciągniesz do siebie mocnoLapie z zewnątrz za dwa konce kratkę obudowy halogena i ciągne do siebie? Czy w innym miejscu trzeba zlapac? Przy otworze na lape halogena jest za co zlapac.....
Dikson Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tego nie podważasz chwytasz i ciągniesz do siebie mocnoLapie z zewnątrz za dwa konce kratkę obudowy halogena i ciągne do siebie? Czy w innym miejscu trzeba zlapac? Przy otworze na lape halogena jest za co zlapac..... Złap mocno na srodku i szarpnij do siebie energicznie. Siedzi mocno wiec trzeba użyć duzo sily.
komoornik Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tak, musisz tylko skręcić koło. Bardzo fajny dostęp.W nadkole jest 6 wkrętów, ale jest tez plastikowy nit rozprezny. Rozumiem ze całego nadkola nie sciagam? do odkrecenia sa wkrety od strony halogenu i cos jeszcze? Wy tak na poważnie doradzacie? Wyrywasz plastikową osłonę halogena. Pozniej masz go na wierzchu. Odkecasz go, na dwa torxy jest przymocowany. Wymieniasz żarówkę, przykrecasz, wciskasz osłonę. Koniec. Tak, poważnie. Wymieniałem halogeny w 3 egzemplarzach. Dużo więcej się schodzi z wyjęciem całego halogenu, poza tym jest dużo większa szansa że kratka nie będzie się już trzymać tak dobrze. Od nadkola wystarczy odkręcić tylko 2 czy 3 śruby i delikatnie je odgiąć - jest bardzo plastyczne.
l2k2 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tak, poważnie. Wymieniałem halogeny w 3 egzemplarzach. Dużo więcej się schodzi z wyjęciem całego halogenu, poza tym jest dużo większa szansa że kratka nie będzie się już trzymać tak dobrze. Od nadkola wystarczy odkręcić tylko 2 czy 3 śruby i delikatnie je odgiąć - jest bardzo plastyczne. Jak się zabierasz kolego od d*py strony do takich rad to poważnie. Wyciągnąć do przodu kratkę halogena, odkręcić 2 torxy i halogen w rękach, tak jak pisał Dikson. Nic nie będzie się źle trzymać.
komoornik Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Nie jest to mój "patent", ktoś inny go podawał. Zastosowałem i się sprawdził. Robiąc zgodnie z tym co jest w instrukcji auta, trzeba się bardziej napracować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się