Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
9 godzin temu, kaju napisał:

Zapraszam, jeśli jesteś z Legnicy, to mogę Cie podesłać do kogoś bliżej Ciebie, bo do mnie masz 140km.

ok

Opublikowano

Ma ktoś bagnet oleju w CCPMA/CPMB i mógłby zmierzyć jego długość od nasady do końca? Albo bagnet serwisowy i jego długość dla tego typu silnika?

Opublikowano
10 godzin temu, AndyN napisał:

Ma ktoś bagnet oleju w CCPMA/CPMB i mógłby zmierzyć jego długość od nasady do końca? Albo bagnet serwisowy i jego długość dla tego typu silnika?

na priv ci podesle

 

Opublikowano

Hejo, jest mi w stanie ktoś napisać co steruje ładowaniem w zapalniczce ? 
Chciałem przerobić lądowanie po  Stałym plusie bez zapłonu. Sprawdziłem zasilanie pod którym jest bezpiecznik gniazd i wskazuje stały plus bez zapłonu ?? w przedlifcie zapalniczki są na oddzielnych bezpiecznikach i plusie po stacacyjce a w polifcie jeden bezpiecznik na wszystkie gniazdka i do tego plus bez stacyjki... o co kaman ?  W takim razie czy Gateway ogarnia załączenie zapalniczek po stacyjce ? Jakieś kodowanie ? 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 16.05.2021 o 21:10, Norbas napisał:

Hejo, jest mi w stanie ktoś napisać co steruje ładowaniem w zapalniczce ? 
Chciałem przerobić lądowanie po  Stałym plusie bez zapłonu. Sprawdziłem zasilanie pod którym jest bezpiecznik gniazd i wskazuje stały plus bez zapłonu ?? w przedlifcie zapalniczki są na oddzielnych bezpiecznikach i plusie po stacacyjce a w polifcie jeden bezpiecznik na wszystkie gniazdka i do tego plus bez stacyjki... o co kaman ?  W takim razie czy Gateway ogarnia załączenie zapalniczek po stacyjce ? Jakieś kodowanie ? 

Też próbuje rozkminić co w polifcie wymyślili...

Edytowane przez Cheeroki
Opublikowano
4 godziny temu, Cheeroki napisał:

Też próbuje rozkminić co w polifcie wymyślili...

Ja już wiem :decayed:  trochę pomierzyłem, posprawdzałem w kablach itd. 
 

przed lift ma każdą wtyczkę na oddzielnym bezpieczniki i sterowanie plusem po przekręceniu zapłonu. Wystarczy przepiąć pin pożądanej wtyczki pod stały plus i po kłopocie. 
W polifcie utrudnili życie. Bezpiecznik jest jeden pod wszystkie wtyki i dodatkowo caly czas jest na stałym plusie. Mimo tego nie chodzi gdyż idąc po kablach jest rozejście do przekaźnika, który reguluje przepływem prądu zaraz po załączeniu stacyjki. Zapłon off to przekaźnik odcina plus.  Można wyciągnąć przekaźnik i zmostkowac na stałe przejęcie ale według mnie to ostateczność i wole mieć ori tak jak jest. Można zastosować przekaźnik hella który opóźnia rozliczenie przekaźnika ale znalazłem tylko taki do max 15min. Ogólnie odcięcie calego zasilania w polifcie następuje po 15 min. W wolnej chwili będę musiał pogrzebać w zielonym menu i zobaczyć czy nie da się opóźnić czasu odcięcia przekaźników ?? 

Ogólnie to raczej słabo bo ten przekaźnik jest podpięty pod większość wyposażenia. Można by jeszcze na upartego zrobić obejście i zapiać bezpiecznik bezpośrednio pod aku z dodatkowym bezpiecznikiem :decayed:  

Opublikowano
10 godzin temu, Norbas napisał:

Ja już wiem :decayed:  trochę pomierzyłem, posprawdzałem w kablach itd. 
 

przed lift ma każdą wtyczkę na oddzielnym bezpieczniki i sterowanie plusem po przekręceniu zapłonu. Wystarczy przepiąć pin pożądanej wtyczki pod stały plus i po kłopocie. 
W polifcie utrudnili życie. Bezpiecznik jest jeden pod wszystkie wtyki i dodatkowo caly czas jest na stałym plusie. Mimo tego nie chodzi gdyż idąc po kablach jest rozejście do przekaźnika, który reguluje przepływem prądu zaraz po załączeniu stacyjki. Zapłon off to przekaźnik odcina plus.  Można wyciągnąć przekaźnik i zmostkowac na stałe przejęcie ale według mnie to ostateczność i wole mieć ori tak jak jest. Można zastosować przekaźnik hella który opóźnia rozliczenie przekaźnika ale znalazłem tylko taki do max 15min. Ogólnie odcięcie calego zasilania w polifcie następuje po 15 min. W wolnej chwili będę musiał pogrzebać w zielonym menu i zobaczyć czy nie da się opóźnić czasu odcięcia przekaźników ?? 

Ogólnie to raczej słabo bo ten przekaźnik jest podpięty pod większość wyposażenia. Można by jeszcze na upartego zrobić obejście i zapiać bezpiecznik bezpośrednio pod aku z dodatkowym bezpiecznikiem :decayed:  

No to ułatwili :wallbash:
W istocie jeśli jeden przekaźnik odpowiada za odcięcie zasilania w elektronice to bym go nie dotykał a dał tak jak piszesz na oddzielnym bezpieczniku do stałego plusa.

Opublikowano

Czesc, nie dmucha mi zimne powietrze, czy ten blad moze byc za to odpowiedzialny?

 

Adres 08: Klimatyzacja (J255)       Plik etykiet: Przekier.nieudane!
   Oznaczenie elementu SW: 8T1 820 043 AA    HW: 8T1 820 043 AA
   Komponent: KLIMA 1 ZONE  H06 0140  
   Weryfikacja: A1000000    Numer seryjny: 0113.06.080307
   Kodowanie: 34100000
   Kod serwisu: WSC 34255 497 88753
   VCID: 70EF65C7A3A31A06FA-8024

2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:
00256 - Klimatyzacja; czujnik ciœnienia / temperatury œrodka ch³odniczego (G395) 
            008 - Niezrozumia³y sygna³
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 01101000
                    Priorytet b³êdu: 7
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Wew.licznik b³êdów: 32
                    Przebieg: 260556 km
                    WskaŸnik czasu: 0
                    Data: 2021.05.20
                    Czas: 17:43:30

             Ramka zamro¿ona:
                    Temperatura: 36.0*C

00457 - Sterownik instalacji elektrycznej samochodu / Bordnetz (J519) 
            013 - Odczytaæ pamiêæ usterek
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 01101101
                    Priorytet b³êdu: 6
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Wew.licznik b³êdów: 32
                    Przebieg: 260556 km
                    WskaŸnik czasu: 0
                    Data: 2021.05.20
                    Czas: 17:43:24


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519)       Plik etykiet:. AKP\8K0-907-063.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 063 D    HW: 8K0 907 063 D
   Komponent: BCM1 1.0      H22 0253  
   Weryfikacja: 05022001    Numer seryjny: 00000000154696
   Kodowanie: 2600D0914334AF010001000300001D0D4F1C270800010101000000
   Kod serwisu: WSC 06335 123 12345
   VCID: 306FA5C763235A06BA-8064

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8K1 955 119     HW: 8T1 955 119   Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB
   Komponent: WWS 090608  H06 0060 
   Numer seryjny: SWFBIE 0001281      
   Kodowanie: 00FD11

   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 955 559     HW: 8K0 955 559 
   Komponent: RLS  H04 0003 
   Numer seryjny: 10146801            
   Kodowanie: 025028

   Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 941 531 AN    HW: 8K0 941 531 AN
   Komponent: E1 - LDS  H08 0090 
   Numer seryjny: 00000000002005091821

Znaleziono 1 b³¹d:
00256 - Klimatyzacja; czujnik ciœnienia / temperatury œrodka ch³odniczego (G395) 
            014 - wadliwy
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 01101110
                    Priorytet b³êdu: 3
                    Czêstoœæ b³êdu: 2
                    Wew.licznik b³êdów: 32
                    Przebieg: 260556 km
                    WskaŸnik czasu: 0
                    Data: 2021.05.20
                    Czas: 17:43:00
 

Opublikowano (edytowane)

Tak, ten czujnik musi być sprawny i podawać poprawne wartości. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
21 godzin temu, Cheeroki napisał:

No to ułatwili :wallbash:
W istocie jeśli jeden przekaźnik odpowiada za odcięcie zasilania w elektronice to bym go nie dotykał a dał tak jak piszesz na oddzielnym bezpieczniku do stałego plusa.

W sumie ja to potrzebuje tylko do ładowania tel wiec podłączę się pod AMI i wstawię złącze USB lub iPhone w podłokietnik. Zmienię ustawienie standby delay w zielonym menu na 30 min i starczy :)  AMI dział i ładuje tel zawsze jak MMI jest włączone wiec będzie ok :) 

Opublikowano

czy boczki z A5 sportback są dokładnie takie same jak w A4 B8?

Opublikowano

Inne. 

Opublikowano
2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Inne. 

a czym się różnią, wiesz może?

Opublikowano

Kształtem, formą. Drzwi są inne. 

Opublikowano

Idzie nowe: 

SPIDERSWEB.PL

Audi A4 generacji B10 zadebiutuje już za 2 lata. Poznaliśmy wiele nowych informacji, w tym te o platformie, dostępnych silnikach i wersjach elektrycznych

 

Opublikowano
2 godziny temu, AndyN napisał:

Idzie nowe: 

SPIDERSWEB.PL

Audi A4 generacji B10 zadebiutuje już za 2 lata. Poznaliśmy wiele nowych informacji, w tym te o platformie, dostępnych silnikach i wersjach elektrycznych

 

"Od 2030 roku wszystkie A4 i A6 będą elektryczne", koniec świata :wallbash::facepalm:

Opublikowano

Niedługo potem zabronią produkować silniki spalinowe, kilka lat po tym zabronią używać ich całkowicie ?

Opublikowano
33 minuty temu, Langista napisał:

Niedługo potem zabronią produkować silniki spalinowe, kilka lat po tym zabronią używać ich całkowicie ?

No coz, zobaczymy kto narobi tyle pradu zeby wszystkie te auta naladowac :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...