george Opublikowano 13 Maja 2021 Opublikowano 13 Maja 2021 (edytowane) 14 godzin temu, barca8585 napisał: witam potrzebuje spolszczyć navi i wgrać mapy ktoś pomorze jestem z dolnego śląska @kaju Vag-instal https://www.facebook.com/Vag-Instal-105045717664288/ Edytowane 13 Maja 2021 przez george
kaju Opublikowano 13 Maja 2021 Opublikowano 13 Maja 2021 41 minut temu, george napisał: @kaju Vag-instal https://www.facebook.com/Vag-Instal-105045717664288/ Zapraszam, jeśli jesteś z Legnicy, to mogę Cie podesłać do kogoś bliżej Ciebie, bo do mnie masz 140km.
barca8585 Opublikowano 13 Maja 2021 Opublikowano 13 Maja 2021 9 godzin temu, kaju napisał: Zapraszam, jeśli jesteś z Legnicy, to mogę Cie podesłać do kogoś bliżej Ciebie, bo do mnie masz 140km. ok
AndyN Opublikowano 15 Maja 2021 Opublikowano 15 Maja 2021 Ma ktoś bagnet oleju w CCPMA/CPMB i mógłby zmierzyć jego długość od nasady do końca? Albo bagnet serwisowy i jego długość dla tego typu silnika?
karolek_ust Opublikowano 16 Maja 2021 Opublikowano 16 Maja 2021 10 godzin temu, AndyN napisał: Ma ktoś bagnet oleju w CCPMA/CPMB i mógłby zmierzyć jego długość od nasady do końca? Albo bagnet serwisowy i jego długość dla tego typu silnika? na priv ci podesle
Norbas Opublikowano 16 Maja 2021 Opublikowano 16 Maja 2021 Hejo, jest mi w stanie ktoś napisać co steruje ładowaniem w zapalniczce ? Chciałem przerobić lądowanie po Stałym plusie bez zapłonu. Sprawdziłem zasilanie pod którym jest bezpiecznik gniazd i wskazuje stały plus bez zapłonu ?? w przedlifcie zapalniczki są na oddzielnych bezpiecznikach i plusie po stacacyjce a w polifcie jeden bezpiecznik na wszystkie gniazdka i do tego plus bez stacyjki... o co kaman ? W takim razie czy Gateway ogarnia załączenie zapalniczek po stacyjce ? Jakieś kodowanie ?
Cheeroki Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 (edytowane) W dniu 16.05.2021 o 21:10, Norbas napisał: Hejo, jest mi w stanie ktoś napisać co steruje ładowaniem w zapalniczce ? Chciałem przerobić lądowanie po Stałym plusie bez zapłonu. Sprawdziłem zasilanie pod którym jest bezpiecznik gniazd i wskazuje stały plus bez zapłonu ?? w przedlifcie zapalniczki są na oddzielnych bezpiecznikach i plusie po stacacyjce a w polifcie jeden bezpiecznik na wszystkie gniazdka i do tego plus bez stacyjki... o co kaman ? W takim razie czy Gateway ogarnia załączenie zapalniczek po stacyjce ? Jakieś kodowanie ? Też próbuje rozkminić co w polifcie wymyślili... Edytowane 19 Maja 2021 przez Cheeroki
Norbas Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 4 godziny temu, Cheeroki napisał: Też próbuje rozkminić co w polifcie wymyślili... Ja już wiem trochę pomierzyłem, posprawdzałem w kablach itd. przed lift ma każdą wtyczkę na oddzielnym bezpieczniki i sterowanie plusem po przekręceniu zapłonu. Wystarczy przepiąć pin pożądanej wtyczki pod stały plus i po kłopocie. W polifcie utrudnili życie. Bezpiecznik jest jeden pod wszystkie wtyki i dodatkowo caly czas jest na stałym plusie. Mimo tego nie chodzi gdyż idąc po kablach jest rozejście do przekaźnika, który reguluje przepływem prądu zaraz po załączeniu stacyjki. Zapłon off to przekaźnik odcina plus. Można wyciągnąć przekaźnik i zmostkowac na stałe przejęcie ale według mnie to ostateczność i wole mieć ori tak jak jest. Można zastosować przekaźnik hella który opóźnia rozliczenie przekaźnika ale znalazłem tylko taki do max 15min. Ogólnie odcięcie calego zasilania w polifcie następuje po 15 min. W wolnej chwili będę musiał pogrzebać w zielonym menu i zobaczyć czy nie da się opóźnić czasu odcięcia przekaźników ?? Ogólnie to raczej słabo bo ten przekaźnik jest podpięty pod większość wyposażenia. Można by jeszcze na upartego zrobić obejście i zapiać bezpiecznik bezpośrednio pod aku z dodatkowym bezpiecznikiem
Cheeroki Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 10 godzin temu, Norbas napisał: Ja już wiem trochę pomierzyłem, posprawdzałem w kablach itd. przed lift ma każdą wtyczkę na oddzielnym bezpieczniki i sterowanie plusem po przekręceniu zapłonu. Wystarczy przepiąć pin pożądanej wtyczki pod stały plus i po kłopocie. W polifcie utrudnili życie. Bezpiecznik jest jeden pod wszystkie wtyki i dodatkowo caly czas jest na stałym plusie. Mimo tego nie chodzi gdyż idąc po kablach jest rozejście do przekaźnika, który reguluje przepływem prądu zaraz po załączeniu stacyjki. Zapłon off to przekaźnik odcina plus. Można wyciągnąć przekaźnik i zmostkowac na stałe przejęcie ale według mnie to ostateczność i wole mieć ori tak jak jest. Można zastosować przekaźnik hella który opóźnia rozliczenie przekaźnika ale znalazłem tylko taki do max 15min. Ogólnie odcięcie calego zasilania w polifcie następuje po 15 min. W wolnej chwili będę musiał pogrzebać w zielonym menu i zobaczyć czy nie da się opóźnić czasu odcięcia przekaźników ?? Ogólnie to raczej słabo bo ten przekaźnik jest podpięty pod większość wyposażenia. Można by jeszcze na upartego zrobić obejście i zapiać bezpiecznik bezpośrednio pod aku z dodatkowym bezpiecznikiem No to ułatwili W istocie jeśli jeden przekaźnik odpowiada za odcięcie zasilania w elektronice to bym go nie dotykał a dał tak jak piszesz na oddzielnym bezpieczniku do stałego plusa.
Kooga Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 Czesc, nie dmucha mi zimne powietrze, czy ten blad moze byc za to odpowiedzialny? Adres 08: Klimatyzacja (J255) Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8T1 820 043 AA HW: 8T1 820 043 AA Komponent: KLIMA 1 ZONE H06 0140 Weryfikacja: A1000000 Numer seryjny: 0113.06.080307 Kodowanie: 34100000 Kod serwisu: WSC 34255 497 88753 VCID: 70EF65C7A3A31A06FA-8024 2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 00256 - Klimatyzacja; czujnik ciœnienia / temperatury œrodka ch³odniczego (G395) 008 - Niezrozumia³y sygna³ Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 01101000 Priorytet b³êdu: 7 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 32 Przebieg: 260556 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2021.05.20 Czas: 17:43:30 Ramka zamro¿ona: Temperatura: 36.0*C 00457 - Sterownik instalacji elektrycznej samochodu / Bordnetz (J519) 013 - Odczytaæ pamiêæ usterek Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 01101101 Priorytet b³êdu: 6 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 32 Przebieg: 260556 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2021.05.20 Czas: 17:43:24 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:. AKP\8K0-907-063.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 063 D HW: 8K0 907 063 D Komponent: BCM1 1.0 H22 0253 Weryfikacja: 05022001 Numer seryjny: 00000000154696 Kodowanie: 2600D0914334AF010001000300001D0D4F1C270800010101000000 Kod serwisu: WSC 06335 123 12345 VCID: 306FA5C763235A06BA-8064 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8K1 955 119 HW: 8T1 955 119 Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB Komponent: WWS 090608 H06 0060 Numer seryjny: SWFBIE 0001281 Kodowanie: 00FD11 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Komponent: RLS H04 0003 Numer seryjny: 10146801 Kodowanie: 025028 Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 941 531 AN HW: 8K0 941 531 AN Komponent: E1 - LDS H08 0090 Numer seryjny: 00000000002005091821 Znaleziono 1 b³¹d: 00256 - Klimatyzacja; czujnik ciœnienia / temperatury œrodka ch³odniczego (G395) 014 - wadliwy Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 01101110 Priorytet b³êdu: 3 Czêstoœæ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 32 Przebieg: 260556 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2021.05.20 Czas: 17:43:00
Muskel1 Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) Tak, ten czujnik musi być sprawny i podawać poprawne wartości. Edytowane 20 Maja 2021 przez Muskel1
Norbas Opublikowano 21 Maja 2021 Opublikowano 21 Maja 2021 21 godzin temu, Cheeroki napisał: No to ułatwili W istocie jeśli jeden przekaźnik odpowiada za odcięcie zasilania w elektronice to bym go nie dotykał a dał tak jak piszesz na oddzielnym bezpieczniku do stałego plusa. W sumie ja to potrzebuje tylko do ładowania tel wiec podłączę się pod AMI i wstawię złącze USB lub iPhone w podłokietnik. Zmienię ustawienie standby delay w zielonym menu na 30 min i starczy AMI dział i ładuje tel zawsze jak MMI jest włączone wiec będzie ok
Hubertus01 Opublikowano 25 Maja 2021 Opublikowano 25 Maja 2021 czy boczki z A5 sportback są dokładnie takie same jak w A4 B8?
Hubertus01 Opublikowano 25 Maja 2021 Opublikowano 25 Maja 2021 2 godziny temu, Muskel1 napisał: Inne. a czym się różnią, wiesz może?
AndyN Opublikowano 25 Maja 2021 Opublikowano 25 Maja 2021 Idzie nowe: Nowe informacje o Audi A4 B10. Jaka będzie ostatnia spalinowa A-czwórka? SPIDERSWEB.PL Audi A4 generacji B10 zadebiutuje już za 2 lata. Poznaliśmy wiele nowych informacji, w tym te o platformie, dostępnych silnikach i wersjach elektrycznych
Michu1996 Opublikowano 25 Maja 2021 Opublikowano 25 Maja 2021 2 godziny temu, AndyN napisał: Idzie nowe: Nowe informacje o Audi A4 B10. Jaka będzie ostatnia spalinowa A-czwórka? SPIDERSWEB.PL Audi A4 generacji B10 zadebiutuje już za 2 lata. Poznaliśmy wiele nowych informacji, w tym te o platformie, dostępnych silnikach i wersjach elektrycznych "Od 2030 roku wszystkie A4 i A6 będą elektryczne", koniec świata
Langista Opublikowano 26 Maja 2021 Opublikowano 26 Maja 2021 Niedługo potem zabronią produkować silniki spalinowe, kilka lat po tym zabronią używać ich całkowicie ?
Kooga Opublikowano 26 Maja 2021 Opublikowano 26 Maja 2021 33 minuty temu, Langista napisał: Niedługo potem zabronią produkować silniki spalinowe, kilka lat po tym zabronią używać ich całkowicie ? No coz, zobaczymy kto narobi tyle pradu zeby wszystkie te auta naladowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się