Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 4.07.2023 o 21:52, Tomek_091019 napisał(a):

Dziękuję

 

A czy ktoś zna nr części wzmocnienia zderzaka (czy jak to się fachowo nazywa) do zderzaka competition? Jest takie samo jak do zderzaka s-line?

O to coś mi biega

a7cbc590-c57e-4d1a-a353-28c345907844.jpg

Jak jeszcze nie znalazłeś to mogę jutro sprawdzić numer oem

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 godziny temu, karolek_ust napisał(a):

Jak jeszcze nie znalazłeś to mogę jutro sprawdzić numer oem

 

Byłbym wdzięczny

Opublikowano
W dniu 6.07.2023 o 23:39, Norbas napisał(a):

Dzięki za odp. Jedyne co mam to to… te polecenie za to odpowiada ? 

3B994625-B258-42BF-B378-83843F33C30D.jpeg

 

Odpowietrzenie ukl chlodzenia

Opublikowano
6 godzin temu, Dev napisał(a):

 

Odpowietrzenie ukl chlodzenia

Po tej opcji silniczek otwiera  zawory i adaptuje z tego co zaobserwowałem. 

Opublikowano

Panowie Amarok 2018 rok 3.0 diesel 258 koni orientujecie się może co tam siedzi za silnik? Do którego z audi podobny? Chyba tam jedna turbina siedzi  - może coś większe niż VKZ... mam tego CDU w swojej a ojciec szuka jakiegoś pickupa/terenówki i chciałbym mu pomóc z doborem silnika. Są jeszcze 2.0 tdi ale nie wiem czy to wystarczy

Opublikowano
9 minut temu, Awra napisał(a):

Amarok 2018 rok 3.0 diesel 258 koni orientujecie się może co tam siedzi za silnik?

Silnik z generacji VW EA897evo o kodzie silnika DDXE. Pojedyncza turbina.

Silniki montowane także w Audi Q7 4M silnik CVZA lub Porsche Macan CTBA. Podobnie jak A6 CRTD (272 KM) i A4/A5 jak mój CRTC (272 KM.)

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Silnik z generacji VW EA897evo o kodzie silnika DDXE. Pojedyncza turbina.

Silniki montowane także w Audi Q7 4M silnik CVZA lub Porsche Macan CTBA. Podobnie jak A6 CRTD (272 KM) i A4/A5 jak mój CRTC (272 KM.)

Dzięki, to już napewno będzie poprawiony bez problemów z rozrządem  :D

A tak na poważnie to miałeś jakieś problemy z nim? Bardziej w temacie jesteś więc chętnie bym się dowiedział. 

Edytowane przez Awra
Opublikowano

Z silnikiem (z resztą z autem także poza gumami górnych tylnych wahaczów) do tej pory nie miałem problemów ,aktualnie 79 kkm.

Jak w każdym V6 VAG należy spodziewać się, że w niekorzystnych warunkach pracy silnika (aktywne S/S oraz wymiany oleju Longlife), może kiedyś łańcuch będzie do wymiany.

Dodatkowo te silniki mogą posiadać stukające wałki rozrządu.

Zaletą jest w Amaroku to, że przy tym silniku masz podobnie jak w Audi skrzynię tiptronic (albo manuala 6 biegowego) a nie s-tronic.

Silniki te posiadają także pompę oleju o zmiennym wydatku, sterowaną porzez sterownik silnika. Istnieją na różnych forach opinie, że ciśnienie oleju przy częściowym obciążeniu silnika jest zbyt niskie, co niby w niektórych przypadkach doprowadziło do zatarcia panewek na wale. Ja robiąc program u tunera przy okazji zleciłem podwyższenie ciśnienia oleju w tych przedziałach (chyba o 0,5 Bar, z tego co pamiętam). Tak poza tym myślę, że są to stosunkowo dobre silniki. Z poprzednikiem CDUC poza typowymi mankamentami dla każdego CDUC też problemów nie miałem. 

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Z silnikiem (z resztą z autem także poza gumami górnych tylnych wahaczów) do tej pory nie miałem problemów ,aktualnie 79 kkm.

Jak w każdym V6 VAG należy spodziewać się, że w niekorzystnych warunkach pracy silnika (aktywne S/S oraz wymiany oleju Longlife), może kiedyś łańcuch będzie do wymiany.

Dodatkowo te silniki mogą posiadać stukające wałki rozrządu.

Zaletą jest w Amaroku to, że przy tym silniku masz podobnie jak w Audi skrzynię tiptronic (albo manuala 6 biegowego) a nie s-tronic.

Silniki te posiadają także pompę oleju o zmiennym wydatku, sterowaną porzez sterownik silnika. Istnieją na różnych forach opinie, że ciśnienie oleju przy częściowym obciążeniu silnika jest zbyt niskie, co niby w niektórych przypadkach doprowadziło do zatarcia panewek na wale. Ja robiąc program u tunera przy okazji zleciłem podwyższenie ciśnienia oleju w tych przedziałach (chyba o 0,5 Bar, z tego co pamiętam). Tak poza tym myślę, że są to stosunkowo dobre silniki. Z poprzednikiem CDUC poza typowymi mankamentami dla każdego CDUC też problemów nie miałem. 

 

 

 

 

 

No ten co ma ojciec upatrzony to chyba ma nalatane już 120 czy 130 tys. To już silnik może być zmęczony, no i sprowadzony chyba z Austrii. Dzięki za pomoc, chyba będzie trzeba się pochylić nad 2.0 tdi.

Edytowane przez Awra
Opublikowano
6 minut temu, Awra napisał(a):

No ten co ma ojciec upatrzony to chyba ma nalatane już 120 czy 130 tys. To już silnik może być zmęczony, no i sprowadzony chyba z Austrii. Dzięki za pomoc, chyba będzie trzeba się pochylić nad 2.0 tdi.

Obejrzeć zawsze można, jak nic nie stuka i łańcuch nie grzechota, to może warto się zainteresować, bo te silniki  poza wymienionymi rzeczami są  bardzo dobre. Amarok z 2.0 TDI to moim zdaniem trochę za mała i za słaba jednostka.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Mamy kogoś na forum żeby mi historie sprawdził po numerze VIN?

Opublikowano

Nie za darmo, jedynie rozkodować Vin mogą, jest do tego odpowiedni temat.

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał(a):

Nie za darmo, jedynie rozkodować Vin mogą, jest do tego odpowiedni temat.

No wiem że za monetę, a faktycznie jest. Dzięki 

Opublikowano
1 godzinę temu, Awra napisał(a):

Mamy kogoś na forum żeby mi historie sprawdził po numerze VIN?

Pisz do @_małyTM_

  • Dzięki 1
Opublikowano

Wleciał drobny Modzik odmładzający trochę wnętrze auta, mianowicie lusterko wsteczne fotochromatyczne z skody superb/passata.

20230714_171650.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, graphinium napisał(a):

Wleciał drobny Modzik odmładzający trochę wnętrze auta, mianowicie lusterko wsteczne fotochromatyczne z skody superb/passata.

20230714_171650.jpg

Wjeżdża plug&play? Czy trzeba coś przerabiać?

Opublikowano
8 godzin temu, luk330 napisał(a):

Wjeżdża plug&play? Czy trzeba coś przerabiać?

Mocowanie do szyby trzeba zostawić z oryginału, tzn. Orginalne lustro trzeba niestety zniszczyć, ewentualnie kupić 2 na części. Jeśli ktoś będzie zainteresowany mogę podesłać linki z których korzystałem podczas tej przeróbki.

Opublikowano

Bardzo fajny modzik 

Opublikowano
W dniu 13.07.2023 o 11:56, Awra napisał(a):

No ten co ma ojciec upatrzony to chyba ma nalatane już 120 czy 130 tys. To już silnik może być zmęczony, no i sprowadzony chyba z Austrii. Dzięki za pomoc, chyba będzie trzeba się pochylić nad 2.0 tdi.

Sporo crt przy tym przebiegu już po wymianie słupka. Amarok był jeszcze w wersji 2.0tdi biturbo i radził sobie z lawetami itd. 

Opublikowano

2.0 BiTdi w T6 padają jak muchy bo się gotują. Nie wiem czy w Amaroku rozwiązano problem przegrzewania się oleju. W T6 w każdym razie można na rynku wtórnym zakupić zestawy rozbudowujące (dodatkowa duża chłodnica oleju i pompa). 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...