Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe gorzej jak córka lub synek przyniesie tatusiowi kluczyk bo zapomniał zabrać :D :D

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja tez wyciagalem poduszke u siebie bez odpinania klem. jak pisal dziadek wazne jest zeby kluczyk nie byl w stacyjce. nie ma kluczyka to poduszka nie ma prawa wystrzelic. ktos tu ostatnio wrzucal fotki B8 po dzwonie z przeoranymi drzwiami - zadna poduszka nie wystrzelila bo samochod dostal na postoju.

Opublikowano

Jak juz ktos chce byc az taki ostrozny wystarczy odpiąc kleme minusowa .

Opublikowano

ja tez wyciagalem poduszke u siebie bez odpinania klem. jak pisal dziadek wazne jest zeby kluczyk nie byl w stacyjce. nie ma kluczyka to poduszka nie ma prawa wystrzelic. ktos tu ostatnio wrzucal fotki B8 po dzwonie z przeoranymi drzwiami - zadna poduszka nie wystrzelila bo samochod dostal na postoju.

No i generalnie masz racje ale ja tam na wszelkie szelki jeszcze tak jak WRC pisze jedną klemkę sobie zdejmuję, dla swiętego spokoju ducha mego :D

Opublikowano

panowie orietuje sie ktos jak to jest z S tronikiem w a5 3.0 tdi 2010

chodzi mi o to jak znosi niuty po sofcie itp awaryjnosc

Opublikowano (edytowane)

napewno lepiej znosi niż multi

a odnośnie odpinania poduch to... prawdziwy mężczyzna nie odpina aku tylko robi pod napięciem :decayed: również nie je miodu, tylko żuje pszczoły

aby poducha wystrzeliła to musi być odpowiedni sygnał lub bezpośrednio 12V na stykach

Edytowane przez dareksu
Opublikowano

Witam

Po wymianie wspomagania a4 2.0d b8 lift pojawił sie błąd;

;5258753 - Układ kierowniczy

C10AC F0 [137] - niewyuczone położenia krańcowe
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 243
Przebieg: 104452 km
Data: 2015.01.06
Czas: 01:29:13

może koledzy wiecie jak adoptować to wspomaganie

Opublikowano

Panowie, jest gdzieś pełna lista dostępnych kodów wyposażenia PR? Zainteresował mnie temat Dynamic Steering i jestem ciekaw ile w tym rezania i co już mam w aucie.

Opublikowano

Dekoder to ja wiem ;) Chodziło mi o listę wszystkich dostępnych kodów wyposażeń.

Znalazłem wczoraj coś takiego i wygląda to na całkiem kompletną lisę. Może komuś się przyda: http://vag-codes.info/vag-option-codes

Opublikowano

Panowie, czy to normalne, że alternator nie daje rady doładowywać aku, kiedy jeżdżę codziennie około 2km x 2 i to z reguły na światłach? Aku ma rok.

Opublikowano

Dekoder to ja wiem ;) Chodziło mi o listę wszystkich dostępnych kodów wyposażeń.

Znalazłem wczoraj coś takiego i wygląda to na całkiem kompletną lisę. Może komuś się przyda: http://vag-codes.info/vag-option-codes

A coś takiego ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/27445-vin-dekoder-wyposazenia/#entry348381

Opublikowano

Panowie, czy to normalne, że alternator nie daje rady doładowywać aku, kiedy jeżdżę codziennie około 2km x 2 i to z reguły na światłach? Aku ma rok.

No, przy tak długich trasach niestety to całkiem możliwe.

Opublikowano

Dekoder to ja wiem ;) Chodziło mi o listę wszystkich dostępnych kodów wyposażeń.

Znalazłem wczoraj coś takiego i wygląda to na całkiem kompletną lisę. Może komuś się przyda: http://vag-codes.info/vag-option-codes

A coś takiego ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/27445-vin-dekoder-wyposazenia/#entry348381

Tak, znalazłem wcześniej jednego linka podanego w tamtym temacie.

@wrc, może Ty wiesz coś więcej na temat opcji Dynamic Steering (PR 1N7). Przejrzałem trochę w ELSIE ale do końca nie wiem na ile niewykonalne jest dorezanie czegoś takiego. To tylko kwestia dodatkowego modułu, czy też np. w grę wchodzi zmiana jakichś części mechanicznych?

Opublikowano

Tak ten układ wspołdziała z ADSem , na pewno do wymiana kolumna jest :)

Duzy kłopot jest z ustawieniem nawet ORI układu ( kalibracja).

Opublikowano


Duzy kłopot jest z ustawieniem nawet ORI układu ( kalibracja)

Czyli to nie jest prosty algorytm prędkość/silą wspomagania? W face lifcie to jest 1N8.

Opublikowano

Panowie, czy to normalne, że alternator nie daje rady doładowywać aku, kiedy jeżdżę codziennie około 2km x 2 i to z reguły na światłach? Aku ma rok.

No, przy tak długich trasach niestety to całkiem możliwe.
Tak myślałem. Jakby nie było, trochę tych odbiorników prądu dorezane jest, a aku ten sam. Zostaje mi podłączanie ładowarki co parę tygodni. Dzięki.
Opublikowano

Albo dłuższa trasa co jakiś czas. Są takie pierdółki które podtrzymują akumulator naładowany. Tylko nie wiem czy chciałbyś codziennie podłączać auto do prądu.

Opublikowano

Albo dłuższa trasa co jakiś czas. Są takie pierdółki które podtrzymują akumulator naładowany. Tylko nie wiem czy chciałbyś codziennie podłączać auto do prądu.

Mam dobrą ładowarkę, więc co jakiś czas sobie podepnę. Codziennie odpada bo nie mam garażu. W kraju, gdzie deszcz leje codziennie (może trochę przesadzam), nikt nie ma garażu. Nie widziałem tu jeszcze auta w garażu. :wink:

Opublikowano

Można by zrobić tak jak w Finlandii mają, gniazdko gdzieś w zderzaku czy w kratce z przodu i podłączać kabel.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...