Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Wytrzymałość przedniego zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, właśnie jestem po wymiane przedniego zawieszenia tzn. 8 wahaczy, 2 końcówki drozków i łaczniki stabilizatorów, auto teraz pieknie jezdzi, jestem tylko ciekaw ile około kilomertów wytrzymuje takie zawieszenie (a jak wiadomo jest delikatne) przy spokojnej jezdzie po naszych pieknych bezrozach?

Opublikowano

Ja słyszałem że przednie zawieszenie na naszych drogach wytrzymuje ok 90 000 km

Opublikowano

no zobaczymy czy to prawda podkreslam ze przy spokojnej jezdzie, bende zadowolony jesli wytrzyma 50 tyś. km. po naszych drogach

Opublikowano
no zobaczymy czy to prawda podkreslam ze przy spokojnej jezdzie, bende zadowolony jesli wytrzyma 50 tyś. km. po naszych drogach

Zależy co założyłeś bo jak wachacze NO NAME po 850 zł za komplet to i po 10000 tys km możesz mieć niespodzianke jak założyłeś minimum TRW to pewnie z 50000 wytrzyma

Opublikowano

mam wszytkie firmy TRW cena za komplet w promocji to 1750 zł

Opublikowano

mi wytrzymalo juz jakies 60k km+to co pojezdzilo w niemcach, przy malo spokojnej jezdzie...dalej nic sie nie dzieje

Opublikowano
właśnie jestem po wymiane przedniego zawieszenia tzn. 8 wahaczy, 2 końcówki drozków i łaczniki stabilizatorów

Witam.Mam takie małe pytanko,z jakiej firmy brałeś kości i jak to się ma w cenie?Bo mnie to właśnie czeka.

Opublikowano

Osobiście polecam TRW

Opublikowano

spotkałem się z opinią (gdzieś czytałem - inne forum ?), ze odkąd VW przeszło z producenta ZF na TRW to jakość podzespołów znacznie spadła.

Audi nie zrezygnowało jeszcze z ZF,a VW powrócił do Lemforder'a...

http://www.zf-trading.com/brand_lem_gb

Także wychodzi, że lepiej lemfoerder'a.....

Opublikowano

Z rozmowy z mechanikiem (pracuje w serwisie Audi) i własnych 6-letnich doświadczeń z niunią:

-nie wiem Radek skąd wziąłeś te 90kkm, to co najmniej o połowę za duzo co się da zrobić na naszych drogach.

- jak kupiłem autko, jeżdżone już przecież wtedy ileś tam km oryginalne części wytrzymały u mnie jeszcze jakieś 20-30kkm i padły

- od tamtej pory przesypuję co roku po kilka wahaczy, wsadzam TRW lub bodajże Febi i 15-20kkm to jest max co na nich robię (fakt, że zimą jadę do pracy 15 km po koleinach i nieodśnieżanej drodze, efekt jakbym jechał po zaje..ście nierównej brukówce). Wniosek-"ori" są naprawdę najwytrzymalsze.

-wśród wahaczy, chyba jak dobrze pamiętam TRW, zdarza się ostatnio coraz więcej podrób klepanych gdzieś tanio na wschodzie. Jak mówił ten mechanik, generalnie jakość TRW spadła ostatnio i to mocno.

- a to juz słowa mechanika, tego nie testowałem na własnej skórze: jesli ktoś robi rocznie naprawdę duże "przeloty", ponad 50kkm, najbardziej opłaca się zmieniać zawiechę w serwsie-koszty są większe, fakt, ale mamy gwarancję na 2 lata, czyli generalnie przy naszych drogach i takim przebiegu bedą musieli nam po 1,5 roku wsadzić nowe części (hmm. trochę to za kolorowe, ale może i prawdziwe, trzeba by przetestować)

Opublikowano

ja co prawda po dziurach nie jezdze, i wogóle jezdze ostroznie itp. jesli chodzi o zawieszenie to

bende zadowolony jesli wytrzyma przy mojej ostrznej jezdzie 35 tyś.

Opublikowano

Faktycznie lemforder również bardoz dobra firma niestety z dostępność jej produktów u nas nie jest ciekawie

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie, gdybyście mieli wybrać kompletne zawieszenie to której z tych dwóch firm byście zaufali: FEBI czy HANS PREIS. Muszę coś wybrać. Dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano

febi ale kupuj Lemforedra :one: :P

Opublikowano

Z pewnością Febi lepiej się spisze, pytanie jeszcze jakie jest źródło części, bo teraz wszystko może być podrobione...

Osobiście jakieś 15kkm zrobiłem na zmienionych 6 wahaczach i 2 łącznikach. Nadal sztywno i wybiera dziury. Wahacze mam założone oryginały, a łączniki TRW. Myślę, że drugie tyle pojeżdżą, ale cudów nie ma się co spodziewać.

Opublikowano

W kolejności cenowej: FEBI, TRW, Lamforder, oryginał OOOO, a z trwałością różnie bywa jednak przy wymienionych zbliżona.

Firmy HP Delco i inne bym sobie darował.

Opublikowano

Panowie,

To opisze moją mała histroyjke z zawieszeniem w B5 Avant TDI a mianowicie wracałem z trasy zjechał z obwodnicy Krakowa i po 3 km wjechałem do siebie na osiedle przejechałem wolniutko przez trzy "hopki" i....złamał mi sie wachacz dolny nośny na pół....koło wystartowało do góry odkrzywiając błotnik i robiąć wiele szkód...... zadzwoniłem do ASO przyjechali , a w seriwsie powiedzieli ze to nie możliwe by pękł na pół , wachacze były firmy.....TRW. Dobrze ze nie pękł na autobanie ..... wymieniono mi na TRWjak później zauważyłem i audica jeździ do dziś u innego własciciela. Wiec zdarzaja sie wpadki z wahaczami co nie znaczy ze TRW jest do d....

Opublikowano

Kupilem jakies g...... za 1100 na Allegro. Koncowki padly po mniej niz 10000 przebiegu, tuleje w dolnych tylnych po niecalych 15000 - od razu wymienilem na caly TRW. Treaz znow cos slysze i domniemam ze to kolejne gowienko allegrowe - sukcesywnie wymieniam na TRW; w ASO w Olsztynie byl przypadek ze do passata b5 zabraklo czesci na magazynie i wsadzili TRW z Auto Landu - spilowali znaczki TRW, niestety na gumowych czesciach tulei sie nie dalo wiec stad wiadomo co wsadzili zamiast ORI w ASO Olsztyn. Firme Hansa Preise bym odradzal, kolega z Auto Landu mowil ze kicha i ze Hans Preis rypie serie na wschod . Polecam TRW i Lamforder. Co do max przebiegow to licze na max 40.000.

Mimo tego wszystkiego bakcyl na A4 trwa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...