JarekST202 Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 Tylko pod uszczelkę w wyznaczone miejsca i dokręcasz 10Nm....
kami050 Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 A gdzie dokladnie go dac macie moze jakis schemat? I schemat do dokrecania srub? Nigdzie nie moge znalezc...
JarekST202 Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 (edytowane) Możesz znaleźć tylko nie chcesz szukać... Czytałeś temat w którym zadajesz pytanie czy tylko nabijasz posty?!!! Edytowane 12 Lipca 2019 przez JarekST202 1
QuikSilver Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 im więcej czytam tym obawiam sie tej wymiany... mam już w sumie wszystko i w następnym tyg będę rozkręcać pokrywę, i tez mam pytanie bo niektórzy pod napinaczem wymieniają uszczelkę bez odkręcania walków, ale gdym nie dal rady i musiał je odkręcić to pod tym mostkiem od strony rozrządu są tylko uszczelniacze na walkach nie daje się tam żadnego sylikonu ? no i ta uszczelka co idzie po srodu jak swiece to dajemy na "sucho" sile i kolejność dokręcania juz znalazłem. a co do odkręcania walka coś gdzieś kiedyś znalazłem w komentarzach na youtube ze szklanki mogą się przestawić i najlepiej rozgrzane auto zostawić na noc do ostudzenia i wtedy dopiero to rozkręcać tak jak by olej miał z nich wypłynąć i zmniejszyć naprężenia
grubcio1980 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Jeżeli chcesz wymienić tylko uszczelkę pokrywy to łatwizna. Jeżeli chcesz i pod napinaczem to luzujesz wałek ssący. Nie odkręcasz go do końca. Walki mają uszczelniacze. Nic tam nie smarujesz. Silikon dajesz tylko na rogi
pelonek1 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 (edytowane) Jakiej firmy uszczelki pokrywy zaworów oraz napinacza łańcucha polecają teraz forumowicze, ASO czy jakiś zamiennik? Edytowane 5 Stycznia 2021 przez pelonek1
pelonek1 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 9 godzin temu, pelonek1 napisał: Jakiej firmy uszczelki pokrywy zaworów oraz napinacza łańcucha polecają teraz forumowicze, ASO czy jakiś zamiennik? Nikt nie wymieniał ostatnio?
przem8 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Ale masz problem... Elring albo victor reinz.
pelonek1 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Teraz, przem8 napisał: Ale masz problem... Elring albo victor reinz. Może i nie taki wielki problem, tylko jakbyś zauważył to pytałem czy kupić ORI czy zamiennik wystarczy. Widzę, że wystarczy zamiennik. Obojętnie która firma z tych dwóch, nie ma różnicy w jakości?
przem8 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Nie ma różnicy. Podstawa to dobrze wyczyścić powierzchnię przed założeniem i poskręcać jak należy.
pelonek1 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 1 minutę temu, przem8 napisał: Nie ma różnicy. Podstawa to dobrze wyczyścić powierzchnię przed założeniem i poskręcać jak należy. Muszę zajrzeć jeszcze czy z pod napinacza cieknie, bo może wystarczy tylko pod pokrywą wymienić ... . Czy lepiej wymienić komplet i mieć spokój? Wiem, że uszczelniacz powinienem dać na zgięciach pod uszczelkę pokrywy. Odnośnie uszczelek pod napinaczem to niestety nie mogę znaleźć tzn. czy i gdzie je smarować?
przem8 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Wymień od razu pod napinaczem jak nigdy tam nie było ruszane.
pelonek1 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 2 minuty temu, przem8 napisał: Wymień od razu pod napinaczem jak nigdy tam nie było ruszane. Smarować gdzieś te pod napinaczem?
pila24 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 15 minut temu, pelonek1 napisał: Smarować gdzieś te pod napinaczem? One mają już naniesiony uszczelniacz. Te niebieskie punkty
pelonek1 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 1 minutę temu, pila24 napisał: One mają już naniesiony uszczelniacz. Te niebieskie punkty Wiem, że mają tylko jedni smarują, inni nie i już sam nie wiem co robić żeby dwa razy tego nie rozbierać.
pila24 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 1 minutę temu, pelonek1 napisał: Wiem, że mają tylko jedni smarują, inni nie i już sam nie wiem co robić żeby dwa razy tego nie rozbierać. Moje 2 sztuki nie były smarowane i od 30 tys km sucho.
pelonek1 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 1 minutę temu, pila24 napisał: Moje 2 sztuki nie były smarowane i od 30 tys km sucho. Na początek umyję porządnie silnik przy napinaczu i zobaczę skąd cieknie, jak tylko spod pokrywy to te pod napinaczem zostawię, może kiedyś będę wymieniał napinacz czy łańcuch to wtedy to zrobię jak teraz jest tam sucho. Wszystko już wiem, nie zawracam więcej.
BARTEK75121 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 (edytowane) Witam, A4 B7 1.8T BFB, niedawno wymieniana uszczelka pod pokrywą zaworów. Niedługo po tym widać, że cieknie z tyłu po lewej stronie w okolicach napinacza. Czy to będzie uszczelka pod napinaczem? Dodam, że dookoła pokrywy wszędzie suchutko, tylko tam z tyłu pojawia się olej. Edytowane 30 Czerwca 2021 przez BARTEK75121
pelonek1 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 (edytowane) Godzinę temu, BARTEK75121 napisał: Witam, A4 B7 1.8T BFB, niedawno wymieniana uszczelka pod pokrywą zaworów. Niedługo po tym widać, że cieknie z tyłu po lewej stronie w okolicach napinacza. Czy to będzie uszczelka pod napinaczem? Dodam, że dookoła pokrywy wszędzie suchutko, tylko tam z tyłu pojawia się olej. Może być uszczelka pod napinaczem, może nie umyłeś silnika podczas wymiany uszczelki pod pokrywą i wydaje Ci się że jest tam wyciek a jest to tylko stary olej który przeciekał uszczelką pokrywy zaworów przed wymianą. Ja też z pół roku temu wymieniałem uszczelkę pod pokrywą, fakt przyznam się że nie umyłem silnika podczas tej naprawy (było zimno a w garażu nie chciałem bratu za bardzo bałaganić). 3 miesiące temu byłem na przeglądzie i diagnosta zwrócił mi uwagę że cieknie olej, czasem też olej kapał na katalizator jednak mniej niż przed wymianą, myślałem że uszczelka do d..y bo to zamiennik. Kilka dni temu miałem auto na podnośniku i nie widać żadnych kropli pod silnikiem oraz na osłonie, to co miało ścieknąć z silnika to ściekło i jest ok, na katalizator też nic nie kapie. Edytowane 30 Czerwca 2021 przez pelonek1 1
BARTEK75121 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Nie, nie. Widać na 100%, że to świeży olej, bo przetarłem do sucha w tym miejscu. Na zimnym nie było nic, a później po jeździe na gorącym silniku, widać było olej w tym miejscu. Ubywa minimalnie co prawda, wyciek nie jest duży w aucie nie czuć palonego oleju. Od dołu widać trochę, że jest zapaćkane olejem tam z tyłu. Niby nic, ale wolałbym się tego pozbyć przy okazji innych rzeczy. :p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się