kubabkb Opublikowano 10 Lipca 2020 Opublikowano 10 Lipca 2020 ale pisze OEM wiec myslalem ze to jest ori
Langista Opublikowano 10 Lipca 2020 Opublikowano 10 Lipca 2020 W dniu 8.07.2020 o 20:15, kubabkb napisał: to sa na 100% oryginalne ramiona? cos tanio jak na niemcy W opisie ma, że jakość 'najwyższa' porównywalna do oryginału. Co mnie zszokowało, dane sprzedającego : Janusz Adamski Pozostaje kwestia jakości wykonania i trwałości
kubabkb Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 czyli wiadomo o co chodzi jak polak sprzedaje za granica
Langista Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 No właśnie kwestia jest taka, że w Niemczech to co masz w aukcji napisane to musi się zgadzać ze stanem rzeczywistym, inaczej masz problemy, że celowo wprowadzasz ludzi w błąd, są za to nie małe kary, nie to co w Polsce.
Langista Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 (edytowane) Chciałbym wymienić ramiona wycieraczek na te z B7, wszystko pasuje P&P? Jaka jest różnica? Edytowane 17 Lipca 2020 przez Langista
kamil-vag Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 W B7 i końcówka B6 miały Areo, także różnią się mocowaniem pióra... Reszta pasuje P&P. Jak kupisz nowe ramiona to i nowe same wycieraczki potrzebujesz pod mocowanie Areo
Langista Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 No właśnie ja mam niby 2002 (modelowo) a produkcja 2001 i mam aero twin oryginalnie ale ramiona już zmęczone, a że ostatnio zakupione (rok temu) Bosch za 300 zł (komplet przód i tył) padły praktycznie po pół roku i do teraz sie kulam z tym, to myślę nad zmianą ramion z B7 bo niby one mają normalne mocowanie i pasuje więcej zamienników jak te najdroższe..
GreGoriO Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 zawsze możesz dokupić samą gumę zamiast kompletnych piór.
Damnian89 Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 4 godziny temu, Langista napisał: No właśnie ja mam niby 2002 (modelowo) a produkcja 2001 i mam aero twin oryginalnie ale ramiona już zmęczone, a że ostatnio zakupione (rok temu) Bosch za 300 zł (komplet przód i tył) padły praktycznie po pół roku i do teraz sie kulam z tym, to myślę nad zmianą ramion z B7 bo niby one mają normalne mocowanie i pasuje więcej zamienników jak te najdroższe.. B7 mają jeszcze jakies inne mocowanie? Z tego co teraz patrzę to do 2007 jest aero. Ja do siebie kupilem od B7 bo do 11.2002 było jeszcze to wcześniejsze śmieszne mocowanie na które nie ma zbyt wielkiego wyboru.
kamil-vag Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 Nie, w B7 jest tylko jeden typ wycieraczek, w B6 były 2 rodzaje przejściowo...
ferdek77 Opublikowano 19 Lipca 2020 Opublikowano 19 Lipca 2020 Kupiłem parę dni temu denso, trasa zrobiona, jak na razie elegancja-francja zobaczymy jak długo...
Paavo Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam, Jestem na etapie szukania nowych wycieraczek, przesyłam zdjęcia obecnych które posiadam łącznie z ramionami. Nie jestem pewien czy są to ramiona typu "aero" Czy szukać zamienników w lepszej cenie czy iść w oryginalne z takim mocowaniem? edit: znalazłem stare wycieraczki które kupiłem 2 lata temu były to wycieraczki z linku poniżej, jednak od samego początku źle zbierały i skakały, czy jest to możliwe żeby były źle zamontowane? PIÓRA WYCIERACZEK AERO AUDI A4 B6 B7 A6 EXEO ORYG. 6739446778 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 189 zł - PIÓRA WYCIERACZEK AERO AUDI A4 B6 B7 A6 EXEO ORYG. (6739446778). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez Paavo
Langista Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Skakały bo były ramiona krzywe, musisz je wygiąć aby zmienić kąt przylegania pióra wycieraczki do szyby, ma być bliski 90°. Nie są to aero a zwykłe. Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez Langista
mikel79 Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 problem z tym że jak zacznie się człowiek bawić samemu w doginanie ramion to prędzej pogorszy się sprawę. Raczej wymiana ramion, bo na oko 90° to ciężko wymierzyć.
greg2505 Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 (edytowane) W dniu 25.08.2020 o 10:21, Langista napisał: Skakały bo były ramiona krzywe, musisz je wygiąć aby zmienić kąt przylegania pióra wycieraczki do szyby, ma być bliski 90°. Nie są to aero a zwykłe. na foto ma aero,a nie zwykłe 26 minut temu, mikel79 napisał: problem z tym że jak zacznie się człowiek bawić samemu w doginanie ramion to prędzej pogorszy się sprawę. Raczej wymiana ramion, bo na oko 90° to ciężko wymierzyć. pociągnij za ten plastik na końcu ramienia wzdłuż pióra ,powinien się trochę zsunąć,następnie wyjmij pióro i płóż ramię na szybie ,końcówka ma przylegać całością do szyby,u ciebie pewnie jedną stroną będzie uniesione, przegij żeby dolegało i skończy się problem ze skakaniem po szybie,doginałem tak u siebie bo też prawa mi skakała,jeśli chodzi o pióra polecam denso mam je ok pół roku i zbierają super Edytowane 2 Września 2020 przez greg2505
Langista Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 5 godzin temu, greg2505 napisał: na foto ma aero,a nie zwykłe To już się pogubiłem, w takim razie na aero są dwa rodzaje mocowań pióra?
tass Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 To są 2 rodzaje? Myślałem, że te zabezpieczane przez zasuwanie to aero, a te zapinane to zwykłe. Mam takie jak na tym foto.
greg2505 Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 40 minut temu, Langista napisał: To już się pogubiłem, w takim razie na aero są dwa rodzaje mocowań pióra? Mocowanie w ramionach jest jedno ,tylko zapinki w piórach mają różne kształty,stąd może cię to zmylilo
greg2505 Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 (edytowane) 3 minuty temu, tass napisał: To są 2 rodzaje? Myślałem, że te zabezpieczane przez zasuwanie to aero, a te zapinane to zwykłe. Mam takie jak na tym foto. to są aero,jest 1 rodzaj,zwykłe pióra mają metalowy stelaż Edytowane 2 Września 2020 przez greg2505
pelonek1 Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 6 godzin temu, mikel79 napisał: problem z tym że jak zacznie się człowiek bawić samemu w doginanie ramion to prędzej pogorszy się sprawę. Raczej wymiana ramion, bo na oko 90° to ciężko wymierzyć. Kiedyś w golfie IV ułamałem jedno ramiono. Kupiłem jakąś podróbę i wycieraczka przestała zbierać jakąś tam powierzchnią. Za nic w świecie nie udało się tego ustawić tzn. dogiąć. Jedynie zakup ORI rozwiązał problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się