slo Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 wie ktoś jaka jest różnica wagowa zestawu 312/255 i 345/300 ?
H4mm3R Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 wie ktoś jaka jest różnica wagowa zestawu 312/255 i 345/300 ? Na pewno spora, inne, większe zaciski, tarcze.. Tył masz 22mm gruby a nie 12mm
slo Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 wiem właśnie dlatego pytam ile kg jest wiecej
pioteros Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 W zacisku nie ma roznicy tym bardziej ze 312 są cale żeliwne a 345 tylko jarzmo i część zacisku gdzie jest płyn... Obstawiam ze nawet 345 jest ciut lżejszy Tarcze 345 będą cięższe pewnie ze 3kg od 312.. A tył.. Wiadomo, zaciski tyle samo tylko tarcze cięższe
co-driver Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) pytanie do znawców hamulcowych od A4-ek, a widze że jest ich tu kilku ;-) czy zacisk 245/255 pasuje do jarzma od hamulca 288 ? pomijam fakt że zacisk 288 ma większy tłok od 245/255 Edytowane 24 Listopada 2014 przez co-driver
Wandej Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Do b8 oznaczenie 1kw podejdą fdb4050? Bo tak trochę mylnie jest to opisane
Imhotet Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Pany pod 320mm + FDS brac OZa gładkiego czy wierconego ? Czy one się różnią jeszcze czymś oprócz "nawiercenia" (materiał?) jak z tym pękaniem o ktorym niektórzy wspominaja ? edit: dobra juz znalazłem ze wystarczą gładkie, pozdro Edytowane 25 Listopada 2014 przez Imhotet
Imhotet Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 hmm rozwiniesz myśli ? tylko oczyszczanie klocka jest lepsze czy faktycznie materiał tez ?
radi Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 A czy hamulce z A8 na tyl na tarczy 269mm x 20mm mogą pasować do A4 B6 Q, ewentualnie po jakiej malej przerobce
Dev Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 269 to zabytek jak chcesz to mam 288/12mm z B7
radi Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 no niby 269 to zabytek ale jest na wentylowanej tarczy i będzie lepsze odprowadzania ciepla, a pod 288/12 z B7 wejdzie felga 15" która mam na zapasie
bombel8407 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 wejdzie bo teraz masz 288 z przodu a tył 245.
H4mm3R Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Bombel ale z tyłu chyba bardziej wystaje zacisk, tarcza to nie wszystko...
pioteros Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Nie wejdzie, przy 269mm nie wiem czy nie trzeba juz nawet 16cali
radi Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) z przodu mam już 345mm na zacisku od A6 C6 ,a na tyl rozglądam się za czyms mocniejszym tak żeby weszla felga 15-"narazie",bo w przyszłości będę zakladal na pewno 300mm od s4 lub 288 od B7 Edytowane 25 Listopada 2014 przez radi
niestandardowy Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Przod masz 345 a tyl chcesz na 15"? To przod 18" cali zima a tyl 15?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się