Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Myślałem, że byłaby możliwość zamocowania hebla z Golfa R, a tu lipa... :kwasny:

A jak to jest z zaciskiem S4 pod tarczę 300mm - pasuje też do 330mm?

Bo RS-y widzę w katalogu mają inne numery, a same zaciski są aluminiowe, nie żeliwne (wg. opisu na iparts.pl)... mocowanie/kształt/rozmiar jest nadal to samo? :mysli:

Edytowane przez BeyerBrown
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zeliwnych zaciskow nie robia od 2001 roku kiedy ostatnie quattro b5 wyjechalo z fabryki..

a czy te esowe wejda na 330 moze i wejda, ale wez znajdz same jarzma pod 330, predzej znajdziesz caly komplet, bez sensu kombinowanie

szukaj calego kompletu na tyl od s4ki i tyle, bo jak zaczniesz kombinowac z jakims r32, gti itp itd to wcale cie to taniej nie wyjdzie nawet jesli uda sie cos wykombinowac

Opublikowano

Nie znam się, proszę nie bić :wink:

Opublikowano

Tylko B7 i Exeo

Opublikowano

zeliwnych zaciskow nie robia od 2001 roku kiedy ostatnie quattro b5 wyjechalo z fabryki..

a czy te esowe wejda na 330 moze i wejda, ale wez znajdz same jarzma pod 330, predzej znajdziesz caly komplet, bez sensu kombinowanie

szukaj calego kompletu na tyl od s4ki i tyle, bo jak zaczniesz kombinowac z jakims r32, gti itp itd to wcale cie to taniej nie wyjdzie nawet jesli uda sie cos wykombinowac

Temat już dawno opanowany tutaj na forum, zaciski z S4, jarzma z A6C6 które bez problemu można kupić, drobna modyfikacja tarczy i otworów w zwrotnicy i pasuje...

Opublikowano

Pany czy przy przodzie 345mm tył 288mm nie będzie za słaby? Nie będzie tył mi tańczył przy hamowaniu?Chciałbym ofkorz założyć wentylowane 300mm ale dostępność mizerna :kwasny:

Opublikowano

Jeździc sie da przeca ;)

Kiedyś szukałem i znalazłem jakieś wzory nawet coby policzyc różnicę pomiędzy poszczególnymi zestawami, i mniej więcej jest tak (mniej więcej, bo powierzchnia kocka nie jest np. uwzględniana):

312/245 vs 320/288 tył mocniejszy około 37% przód około 23%

320/288 vs 345/300 tył 15% przód 9%

Pozdr

Opublikowano

Najlepsza opcja to:

320/300

345/324

Opublikowano (edytowane)

Jeździc sie da przeca ;)

Kiedyś szukałem i znalazłem jakieś wzory nawet coby policzyc różnicę pomiędzy poszczególnymi zestawami, i mniej więcej jest tak (mniej więcej, bo powierzchnia kocka nie jest np. uwzględniana):

312/245 vs 320/288 tył mocniejszy około 37% przód około 23%

320/288 vs 345/300 tył 15% przód 9%

Pozdr

tu sie zgodze. roznica hamowania po swapie na z 280/245 na 320/288 jest kolosalna szczegolnie na tyle.

czasami mialem wrazenie ze hample sa na tyle mocniejsze niz na przodzie...

Edytowane przez niestandardowy
Opublikowano

Zastanawia mnie dlaczego jest taka duza dysproporcja w wielkości tarcz pomiędzy przodem i tyłem w beemwu jest z tylu tyle samo prawie co z przodu.

Stwierdzenie ze jest to rwd mnie nie przekonuje bo w audi jest przecież tez Q.

Druga sprawa czy mam dobre wrazenie, ze tarcze z aso sa jakies lepsze jakościowo? Chodzi mi o to, ze nie porastają tak rdza poniżej obszaru hamowania... tak mi się rzuciło na kilku autach. Czy jest to możliwe, może jakies zabezpieczenie uzywaja ?

Opublikowano

Co do dysproporcji w wielkości tarcz w Audi, to według mnie, dany zestaw miał byc najprawdopodobniej bezpieczny w przypadku padu elektroniki (a korektora w autach z ABS brak). Małe tarcze z tyłu, małe prawdopodobieństwo zablokowania tyłu jako pierwszego.

Największą robotę we wzroście skuteczności hamowania robi większa średnica tłoczka, a dopiero później wielkośc tarczy.

Opublikowano

Staniek, troche zmyslasz ...

Opublikowano (edytowane)

Panowie podpowie ktoś co to i ile to warte ?

d2656ecd89497fa19f952e8b65151b4a.jpgf39b9ac838c2924680d48e7b8507d9c8.jpg656134466b525465a2c17217f016b0ab.jpgb1aef260add555f19e1a00cdd01b6d2d.jpg180449fc5beba61527f8399358196f0b.jpg16b5eced862e02f5677b982159a32207.jpg4c70eb4f2e8d9059c43db0c427051368.jpgf924f06121198f978aafcdb2ca13306b.jpg i takowy klocek pod to znajomy wrzuca

I tarcza niby s4b6

4a95858e86f424ac544443175a77c673.jpg

Edytowane przez Arturoo
Opublikowano

Staniek, troche zmyslasz ...

W którym miejscu?

Opublikowano

Art, w czym to jezdzilo ?

Opublikowano

Nie mam Tomku bladego pojęcia w czym było :kwasny: ...

ogólnie wyglądało jak zbieranina z całej europy :decayed: pod toledo to znajomek szykuje ;)

Opublikowano

Zastanawia mnie dlaczego jest taka duza dysproporcja w wielkości tarcz pomiędzy przodem i tyłem w beemwu jest z tylu tyle samo prawie co z przodu.

Stwierdzenie ze jest to rwd mnie nie przekonuje bo w audi jest przecież tez Q.

Druga sprawa czy mam dobre wrazenie, ze tarcze z aso sa jakies lepsze jakościowo? Chodzi mi o to, ze nie porastają tak rdza poniżej obszaru hamowania... tak mi się rzuciło na kilku autach. Czy jest to możliwe, może jakies zabezpieczenie uzywaja ?

Bmw ma z tyłu tarczobeben. Muszą być większe żeby jakieś w miarę szczeki wsadzić do ręcznego

Tapnięte z SGS5

Opublikowano

Artur zadzwoń do pavela :decayed:

Opublikowano

Czy ktoś z was zmieniał kodowanie dla hamulcow po przejściu na większe? Bo stosunek przodu do tylu przy 288/245, 312/255, 320,280 i 345/300 jest inny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...