BeyerBrown Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Myślałem, że byłaby możliwość zamocowania hebla z Golfa R, a tu lipa... A jak to jest z zaciskiem S4 pod tarczę 300mm - pasuje też do 330mm? Bo RS-y widzę w katalogu mają inne numery, a same zaciski są aluminiowe, nie żeliwne (wg. opisu na iparts.pl)... mocowanie/kształt/rozmiar jest nadal to samo? Edytowane 27 Lutego 2015 przez BeyerBrown
pioteros Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 zeliwnych zaciskow nie robia od 2001 roku kiedy ostatnie quattro b5 wyjechalo z fabryki..a czy te esowe wejda na 330 moze i wejda, ale wez znajdz same jarzma pod 330, predzej znajdziesz caly komplet, bez sensu kombinowanieszukaj calego kompletu na tyl od s4ki i tyle, bo jak zaczniesz kombinowac z jakims r32, gti itp itd to wcale cie to taniej nie wyjdzie nawet jesli uda sie cos wykombinowac
H4mm3R Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 zeliwnych zaciskow nie robia od 2001 roku kiedy ostatnie quattro b5 wyjechalo z fabryki.. a czy te esowe wejda na 330 moze i wejda, ale wez znajdz same jarzma pod 330, predzej znajdziesz caly komplet, bez sensu kombinowanie szukaj calego kompletu na tyl od s4ki i tyle, bo jak zaczniesz kombinowac z jakims r32, gti itp itd to wcale cie to taniej nie wyjdzie nawet jesli uda sie cos wykombinowac Temat już dawno opanowany tutaj na forum, zaciski z S4, jarzma z A6C6 które bez problemu można kupić, drobna modyfikacja tarczy i otworów w zwrotnicy i pasuje...
Wandej Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Pany czy przy przodzie 345mm tył 288mm nie będzie za słaby? Nie będzie tył mi tańczył przy hamowaniu?Chciałbym ofkorz założyć wentylowane 300mm ale dostępność mizerna
staniek Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Jeździc sie da przeca Kiedyś szukałem i znalazłem jakieś wzory nawet coby policzyc różnicę pomiędzy poszczególnymi zestawami, i mniej więcej jest tak (mniej więcej, bo powierzchnia kocka nie jest np. uwzględniana): 312/245 vs 320/288 tył mocniejszy około 37% przód około 23% 320/288 vs 345/300 tył 15% przód 9% Pozdr
niestandardowy Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Jeździc sie da przeca Kiedyś szukałem i znalazłem jakieś wzory nawet coby policzyc różnicę pomiędzy poszczególnymi zestawami, i mniej więcej jest tak (mniej więcej, bo powierzchnia kocka nie jest np. uwzględniana): 312/245 vs 320/288 tył mocniejszy około 37% przód około 23% 320/288 vs 345/300 tył 15% przód 9% Pozdr tu sie zgodze. roznica hamowania po swapie na z 280/245 na 320/288 jest kolosalna szczegolnie na tyle. czasami mialem wrazenie ze hample sa na tyle mocniejsze niz na przodzie... Edytowane 1 Marca 2015 przez niestandardowy
wampir Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Zastanawia mnie dlaczego jest taka duza dysproporcja w wielkości tarcz pomiędzy przodem i tyłem w beemwu jest z tylu tyle samo prawie co z przodu. Stwierdzenie ze jest to rwd mnie nie przekonuje bo w audi jest przecież tez Q. Druga sprawa czy mam dobre wrazenie, ze tarcze z aso sa jakies lepsze jakościowo? Chodzi mi o to, ze nie porastają tak rdza poniżej obszaru hamowania... tak mi się rzuciło na kilku autach. Czy jest to możliwe, może jakies zabezpieczenie uzywaja ?
staniek Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Co do dysproporcji w wielkości tarcz w Audi, to według mnie, dany zestaw miał byc najprawdopodobniej bezpieczny w przypadku padu elektroniki (a korektora w autach z ABS brak). Małe tarcze z tyłu, małe prawdopodobieństwo zablokowania tyłu jako pierwszego. Największą robotę we wzroście skuteczności hamowania robi większa średnica tłoczka, a dopiero później wielkośc tarczy.
Arturoo Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Panowie podpowie ktoś co to i ile to warte ? i takowy klocek pod to znajomy wrzuca I tarcza niby s4b6 Edytowane 1 Marca 2015 przez Arturoo
staniek Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Staniek, troche zmyslasz ... W którym miejscu?
Arturoo Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Nie mam Tomku bladego pojęcia w czym było ... ogólnie wyglądało jak zbieranina z całej europy pod toledo to znajomek szykuje
Wandej Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Zastanawia mnie dlaczego jest taka duza dysproporcja w wielkości tarcz pomiędzy przodem i tyłem w beemwu jest z tylu tyle samo prawie co z przodu. Stwierdzenie ze jest to rwd mnie nie przekonuje bo w audi jest przecież tez Q. Druga sprawa czy mam dobre wrazenie, ze tarcze z aso sa jakies lepsze jakościowo? Chodzi mi o to, ze nie porastają tak rdza poniżej obszaru hamowania... tak mi się rzuciło na kilku autach. Czy jest to możliwe, może jakies zabezpieczenie uzywaja ? Bmw ma z tyłu tarczobeben. Muszą być większe żeby jakieś w miarę szczeki wsadzić do ręcznego Tapnięte z SGS5
wampir Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Czy ktoś z was zmieniał kodowanie dla hamulcow po przejściu na większe? Bo stosunek przodu do tylu przy 288/245, 312/255, 320,280 i 345/300 jest inny
krzysiek23 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Panowie podpowie ktoś co to i ile to warte ? i takowy klocek pod to znajomy wrzuca I tarcza niby s4b6 chyba cos w ten desen http://allegro.pl/audi-tt-s3-a3-golf-4-leon-zaciski-hamulcowe-brembo-i5110016002.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się