Marcin850527 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 A pod 17 et 38 co sie zmiesci? 320 czy może cos lepszego?
Maczyszczon Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Witam Czy warto zmieniać serię 288/245 na 312/255 ? Do przodu bym tylko potrzebował jarzma a tył? Tarcze klocki oczywiście nowe Pozdrawiam
erchi Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Z tyłu cały zestaw: zaciski, jarzma, tarcze, klocki. Z przodu tylko jarzma.
Tajfun211 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Czy ten sworzeń idący do tej tulejki z tworzywa można/trzeba czymś posmarować?
Dev Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Tego nie smaruje sie Wyczysc trzpien i gumke wewnątrz
staniek Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Witam Czy warto zmieniać serię 288/245 na 312/255 ? Do przodu bym tylko potrzebował jarzma a tył? Tarcze klocki oczywiście nowe Pozdrawiam Z tyłu cały zestaw: zaciski, jarzma, tarcze, klocki. Z przodu tylko jarzma. Tył różni się chyba tylko jarzmem i tarczą, zacisk raczej jest taki sam.
Dev Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Z tyłu cały zestaw: zaciski, jarzma, tarcze, klocki. Z przodu tylko jarzma. Wez to popraw Witam Czy warto zmieniać serię 288/245 na 312/255 ? Do przodu bym tylko potrzebował jarzma a tył? Tarcze klocki oczywiście nowe Pozdrawiam Jak SWAP to minimum 320/288mm
Tajfun211 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Tego nie smaruje sie Wyczysc trzpien i gumke wewnątrz Dzięki Dev, przyszły smary dzisiaj i zabrałem się za rozbieranie zacisków w drobny mak. Przód poszedł sprawnie, przy tylnych utknąłem na tym co widać na zdjęciu w środku obudowy, muszę jutro kupić odpowiednie szczypce do pierścieni bo te co mam nie podchodzą Przy rozkręcaniu wypadło z środka tłoczka i obudowy zacisku trochę galarety ale smaru tam nie zauważyłem...
Dev Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Nie rozbieraj tych zacisków bo ich nie poskladasz.
Tajfun211 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Ok cenna rada przypuszczałem że tam z tym mechanizmem od ręcznego może być ciężko. Czyli zakończyć na tym etapie wszystko spirytusem przepłukać poczekać aż wyschnie później smar i składać?
Dev Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Nic nie plucz, posmaruj oring i gumke wewnatrz
Tajfun211 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Być może ale na tym etapie złożyć z powrotem to nie problem. W środku była galaretowata maź z grudkami chciałem to wyczyścić, pytanie czy pakować smar do środka teraz?
GregorX Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Pytanie trochę z innej beczki, czy zestaw na tył z B5 S4 tarcza 256/22mm da się zamontować do B6? Edytowane 17 Marca 2015 przez GregorX
seniu001 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Zalozylem dzisiaj hamulce 320 mm i jakos duzej ruznicy nie widze w hamowaniu...moze tylio mi sie tak tylko wydaje....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się