Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

16"

16"

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A pod 17 et 38 co sie zmiesci? 320 czy może cos lepszego?

Opublikowano

Witam

Czy warto zmieniać serię 288/245 na 312/255 ?

Do przodu bym tylko potrzebował jarzma a tył?

Tarcze klocki oczywiście nowe

Pozdrawiam

Opublikowano

Z tyłu cały zestaw: zaciski, jarzma, tarcze, klocki. Z przodu tylko jarzma.

Opublikowano

Tył sobie odpuszczę, przód warto?

Opublikowano

Czy ten sworzeń idący do tej tulejki z tworzywa można/trzeba czymś posmarować?

h8eziu95.jpg

sqt9mmzl.jpg

Opublikowano

Tego nie smaruje sie

Wyczysc trzpien i gumke wewnątrz

Opublikowano

Witam

Czy warto zmieniać serię 288/245 na 312/255 ?

Do przodu bym tylko potrzebował jarzma a tył?

Tarcze klocki oczywiście nowe

Pozdrawiam

Z tyłu cały zestaw: zaciski, jarzma, tarcze, klocki. Z przodu tylko jarzma.

Tył różni się chyba tylko jarzmem i tarczą, zacisk raczej jest taki sam.

Opublikowano

Z tyłu cały zestaw: zaciski, jarzma, tarcze, klocki. Z przodu tylko jarzma.

Wez to popraw

Witam

Czy warto zmieniać serię 288/245 na 312/255 ?

Do przodu bym tylko potrzebował jarzma a tył?

Tarcze klocki oczywiście nowe

Pozdrawiam

Jak SWAP to minimum 320/288mm

Opublikowano

Tego nie smaruje sie

Wyczysc trzpien i gumke wewnątrz

Dzięki Dev, przyszły smary dzisiaj i zabrałem się za rozbieranie zacisków w drobny mak.

Przód poszedł sprawnie, przy tylnych utknąłem na tym co widać na zdjęciu w środku obudowy, muszę jutro kupić odpowiednie szczypce do pierścieni bo te co mam nie podchodzą :(

Przy rozkręcaniu wypadło z środka tłoczka i obudowy zacisku trochę galarety ale smaru tam nie zauważyłem...

lyw7ijsz.jpg

ur2mdpou.jpg

Opublikowano

Nie rozbieraj tych zacisków bo ich nie poskladasz.

Opublikowano

Ok cenna rada przypuszczałem że tam z tym mechanizmem od ręcznego może być ciężko.

Czyli zakończyć na tym etapie wszystko spirytusem przepłukać poczekać aż wyschnie później smar i składać?

Opublikowano

Nic nie plucz, posmaruj oring i gumke wewnatrz

Opublikowano

Do środka tłoczka smaru nie dawać?

Opublikowano

Rozebrałes go bez potrzeby

Opublikowano

Być może ale na tym etapie złożyć z powrotem to nie problem.

W środku była galaretowata maź z grudkami chciałem to wyczyścić, pytanie czy pakować smar do środka teraz?

Opublikowano

Mozesz dac ale nie jest to konieczne

Opublikowano (edytowane)

Pytanie trochę z innej beczki, czy zestaw na tył z B5 S4 tarcza 256/22mm da się zamontować do B6?

Edytowane przez GregorX
Opublikowano

Nie

Opublikowano

Zalozylem dzisiaj hamulce 320 mm i jakos duzej ruznicy nie widze w hamowaniu...moze tylio mi sie tak tylko wydaje....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...