Dev Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Dlaczego pytałeś ? Co potrzebujesz ?
Dawid Wątroba Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Zestaw naprawczy do tylu bo mi od czasu do czasu łapie lewy tył i się grzeje. Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
Dawid Wątroba Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Wydaje mi się ze nie bo z prawej strony po wymianie klocków ładnie zbiera tarczę. A lewa dużo gorzej. Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
Roboform550 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Kupiłem tarcze na przód do smerfowozu i zdziwiła mnie jedna rzecz...patrząc na tarczę lewa strona jest grubsza a prawa cieńsza... albo odwrotnie zależy jak się patrzy? WTF? Sprzedający twierdzi, że tak ma być.....
Dawid Wątroba Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Zmierz grubość tarczy Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Kupiłem tarcze na przód do smerfowozu i zdziwiła mnie jedna rzecz...patrząc na tarczę lewa strona jest grubsza a prawa cieńsza... albo odwrotnie zależy jak się patrzy? WTF? Sprzedający twierdzi, że tak ma być..... Wsio jest ok
Dawid Wątroba Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Dev znasz może numer zestawu naprawczego pod 288 mm tył. Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 TRW SJ1236 ale to tylko na tloczek. Sprawdź co krosuje się z AutoFrenem.
Dawid Wątroba Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Zamówiłem D4656 z autofrena powinno być ok Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Potrzebuje dwie zdrowe tylne tarcze do RS4 B5. Ktoś coś?
Adam-Lewian Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Jak padnie na najzdrowsze czyli nowe to pisz ;D
Dev Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Adam pamiętam, ale średnio widzę wydatek 1.5 tzł za dwa dyski
albert224 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Fajny byłby test hamowania zestawu 320/288 z 100 km/h z ori 288/245 . Tu by też by wyniki były miarodajne przydałyby się takie same opony i rozmiar kół. Jak i też silnik by waga auta była mniej więcej taka sama. Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Kiedyś wrzuciłem. Ze stowy to pestka, zabawa zaczyna się od 150ciu
BeyerBrown Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Już o tym kiedyś pisałem. Co prawda mam zestaw 345/300mm ale hamując nim z ponad 150-160km/h do zera to samochód mi na końcu zgasł, komputer silnika nie zdążył skorygować dawki paliwa i/lub sterownik skrzyni nie zdążył zrzucić biegu do 1 Kodowanie ABS-u zrobione mam pod zestaw 320/288, nie da się wkodować większych hamulców na sterowniku przewidzianym do zwykłych A4-ek. Być może gdybym miał ABS od S4 to silnik wciąż by pracował po wytraceniu prędkości. Skrzynia w aucie to automat, 5-cio biegowy tiptronic ZF-a. W aucie wszystko sprawne. Na fabrycznym setupie (312/255mm) nigdy mi się nie zdarzyło by silnik zdechł przy takiej próbie. Opony (Pirelli PZERO) i warunki pogodowe (lato) były takie same. No i auto Fabryczny zestaw miał ori tarcze przód+tył i praktycznie nowe klocki ATE i TRW (przód/tył) Zestaw po modzie oparty jest o gładkie OZ+zwykłe Ferodo z przodu i ori tarcze+najtańsze klocki EBC z tyłu. Płyn ham. przy fabrycznym zestawie - wyczynowy Motul RBF660, po swapie - zwykły Motul 5.1 Przewody hamulcowe - zwykłe, gumowe. PS. Myślę, że pomiędzy zestawem 288/245 a 320/288 będą podobne różnice jeśli chodzi o % poprawę skuteczności hamowania. Edytowane 22 Listopada 2016 przez BeyerBrown
Arturoo Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Reasumując ... właściciele automatów muszą się zastanowić nad tym zestawem bo będą mieli problemy przy dohamowaniach z gasnącym autem
BeyerBrown Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Może powinni zamontować skrzynię Tip 6-cio biegową (ta która występowała w S4)? Nie zgłębiałem za bardzo tematu z tym gaśnięciem po swapie hebli ale na seryjnym zestawie zrobiłem wiele prób z hamowaniem z dużej prędkości i nigdy nie udało mi się na nich zdusić auta. Zgaśnięcie następuje dopiero na ostatnich metrach, gdy samochód wytraca ostatnie km/h... w praktyce nikt tak nie hamuje aż do samego zera. A jeśli już to musi mieć naprawdę grubą sytuację podbramkową
Arturoo Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Miałem tipa 5'tkę i paść nie gasł jak hamował
BeyerBrown Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Miałem tipa 5'tkę i paść nie gasł jak hamował Po swapie seryjnych 312/255 na 345/300mm?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się