Falcone Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Wszyscy piszą że na zaciski 320 felga stalowa 16 nie wejdzie, a wczoraj widziałem a6 c6 3.0 tdi na właśnie stalowych 16. Ktoś umie to wyjaśnić? Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka
H4mm3R Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 9 minut temu, Falcone napisał: Wszyscy piszą że na zaciski 320 felga stalowa 16 nie wejdzie, a wczoraj widziałem a6 c6 3.0 tdi na właśnie stalowych 16. Ktoś umie to wyjaśnić? Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Zapewne kierowca z A6
Wandej Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 2 godziny temu, H4mm3R napisał: Zapewne kierowca z A6 Po czym wnosisz że było to 3.0tdi? C6 miały również 312mm zacisk
Falcone Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Po napisie na tylnej klapie [emoji4] poza tym to gość z mojej okolicy i kojarzę go z widzenia. Już jakiś czas temu słyszałem że kupił 3.0 tdi i widziałem go ale dopiero ostatnio zwróciłem uwagę na koła Jak go gdzieś spotkam to się wypytam co i jak Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 4 godziny temu, Falcone napisał: Wszyscy piszą że na zaciski 320 felga stalowa 16 nie wejdzie, a wczoraj widziałem a6 c6 3.0 tdi na właśnie stalowych 16. Ktoś umie to wyjaśnić? Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Dystans?
pioteros Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 żadna nowina, w c6 tarcza jest 13mm glebsza wiec w gratisie ma 13mm wiecej zapasu na zacisk
Bilder Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Nie było pytania Edytowane 20 Lutego 2017 przez Bilder
Onyks Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Z jakimi srednimi kosztami wiąże się przejście z 288 na 312 i na 320 ? Mowie o częściach w dobrym stanie, najlepiej po regeneracji.
Falcone Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Ja na swap 255/312 >> 288/320 liczę ok 2 tys
Onyks Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Godzinę temu, Falcone napisał: Ja na swap 255/312 >> 288/320 liczę ok 2 tys Wiec gdy już będziesz po daj znac, a chętnie przygarne jarzma pod 312
Dev Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 37 minut temu, Onyks napisał: Wiec gdy już będziesz po daj znac, a chętnie przygarne jarzma pod 312 Mam jarzma
Falcone Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Godzinę temu, Onyks napisał: Wiec gdy już będziesz po daj znac, a chętnie przygarne jarzma pod 312 Ale ja będę zmieniał dopiero przy zmianie kół na letnie alu 17, bo obecne stal 16 mi nie wejdą na te zaciski Edytowane 20 Lutego 2017 przez Falcone
Onyks Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 10 godzin temu, Dev napisał: Mam jarzma Nie trzeba czytać całego wątku by widziec ze masz o tym spore pojecie. Probowalem juz wczesniej wysłać do Ciebie PW z kilkoma pytaniami ale musiałeś wyłączyć możliwość ich odbioru.. . Odezwij się jak będziesz miał chwile by nie zaśmiecać tematu.
cysiek18 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 10 minut temu, Onyks napisał: Nie trzeba czytać całego wątku by widziec ze masz o tym spore pojecie. Probowalem juz wczesniej wysłać do Ciebie PW z kilkoma pytaniami ale musiałeś wyłączyć możliwość ich odbioru.. . Odezwij się jak będziesz miał chwile by nie zaśmiecać tematu. W każdej stopce w poście Dev'a jest numer zaczynający się na +48. Taka jest forma kontaktu z nim
kiedrus Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 A ja mam małe pytanie AVB z przodu ma tarcze 280 prawda? Więc żeby przejść na 320 potrzebne są jarzma, zaciski i co jeszcze? zwrotnice? jak tak to od czego szukac? Może jakiś numer z etki? Dzięki z góry
Falcone Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 po co zwrotnice? wszystko jest w pierwszym poscie.
kiedrus Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 10 godzin temu, Falcone napisał: po co zwrotnice? wszystko jest w pierwszym poscie. Właśnie w pierwszym poście jest jak przejść z288 a nie 280. Już nie pamiętam dokładnie ale gdzieś czytałem czy słyszałem że któreś otwory nie pasują dlatego wole się upewnić tutaj
H4mm3R Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 25 minut temu, kiedrus napisał: Właśnie w pierwszym poście jest jak przejść z288 a nie 280. Już nie pamiętam dokładnie ale gdzieś czytałem czy słyszałem że któreś otwory nie pasują dlatego wole się upewnić tutaj Masz tam również podane kody wyposażenia które okrelaja jaki masz hamulec, sprawdź.
kiedrus Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 (edytowane) 4 minuty temu, H4mm3R napisał: Masz tam również podane kody wyposażenia które okrelaja jaki masz hamulec, sprawdź. 1LZ 280 przód. Malutkie. Edytowane 22 Lutego 2017 przez kiedrus
Bilder Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Dla potomnych, felga ta z audi et45 16 cali 7j nie wejdzie na zacisk 320 dziś próbowałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się