Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, Grzesiek.k24 napisał(a):

Witam wszystkich 

czy możecie podratować numerem jarzma pod set 345 od S4 

bo już zgłupiałem, przyszły jarzma ale to nie to. 
I jakie przewody w oplocie ? 
 

 

1K0 615 125 B

 

Co do przewodów to z Hel, mają zestawy gotowe do b6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam,

 

Pytanie czy testował ktoś w B6 zestaw na tarczy 345 z S4, z zaciskiem Brembo 4 tłoki z audi Q5 (załącznik) pod felgą 7,5x17 ET45? 

 

Pozdrawiam. 

s-l500.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2023 o 20:27, Grzesiek.k24 napisał(a):

Witam wszystkich 

czy możecie podratować numerem jarzma pod set 345 od S4 

bo już zgłupiałem, przyszły jarzma ale to nie to. 
I jakie przewody w oplocie ? 
 

 

Przewody w oplocie  https://sklep.przewodystalowe.pl/

20230328_194219.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2023 o 18:27, finch napisał(a):

Witam,

 

Pytanie czy testował ktoś w B6 zestaw na tarczy 345 z S4, z zaciskiem Brembo 4 tłoki z audi Q5 (załącznik) pod felgą 7,5x17 ET45? 

 

Pozdrawiam. 

 

Mam dwa pytanka:

1. Czy taki czterotłok z Q5 z tarczą S4 B6/B7 podchodzi P&P bez adapterów?

 

2. Aktualnie mam 320/288 i ostatnio pedał zrobił się miękki i zaczął lekko wpadać. Wycieku nie stwierdziłem. Czy to kwestia odpowietrzenia, czy któraś gumka uszkodzona na tłoczku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka pytań:
1. Do stalowego oplotu: czy jeśli przechodzimy z 312/255 (1.8t fwd) na 320/288 to kupuje się rozmiar pod 1.8t czy trzeba szukać pod 3.0 tdi? 

2. Stalowy oplot: Hel/przewodystalowe/pizzabrakes? - co polecacie? różnica w cenie jest znaczna za komplet. 
3. Jakiej firmy polecacie osłony na tył? Szukać OEM czy może być zamiennik? 

Dziękuję z góry za odpowiedzi. 
Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kqba napisał(a):

Mam dwa pytanka:

1. Czy taki czterotłok z Q5 z tarczą S4 B6/B7 podchodzi P&P bez adapterów?

 

2. Aktualnie mam 320/288 i ostatnio pedał zrobił się miękki i zaczął lekko wpadać. Wycieku nie stwierdziłem. Czy to kwestia odpowietrzenia, czy któraś gumka uszkodzona na tłoczku?

Tak, ale o ile nie mylę się musi być dłuższy przewód, @Dev wspominał o tym.

Godzinę temu, szwagier.szwagra napisał(a):

Kilka pytań:
1. Do stalowego oplotu: czy jeśli przechodzimy z 312/255 (1.8t fwd) na 320/288 to kupuje się rozmiar pod 1.8t czy trzeba szukać pod 3.0 tdi? 

2. Stalowy oplot: Hel/przewodystalowe/pizzabrakes? - co polecacie? różnica w cenie jest znaczna za komplet. 
3. Jakiej firmy polecacie osłony na tył? Szukać OEM czy może być zamiennik? 

Dziękuję z góry za odpowiedzi. 
Pozdrawiam 

1. Po prostu pod 1,8 T. 

2. Korzystam z HELa, nie ma problemów. Do pozostałych nie wypowiem się.

3. Jeżeli skoroduje albo uszkodzi się, to szybciej wymienisz. Szukaj od Seata Exeo lub A4 B7 z FWD osłon, ponieważ quattro ma inną liczbę otworów. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworów w oslonie jest tyle samo i sa w tym samym miejscu. Różni się centralnym otworem, w Q jest wiekszy.

W zwykłym B6/7 są 3 otwory a w S4 są 4

Edytowane przez Dev
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kqba napisał(a):

Mam dwa pytanka:

1. Czy taki czterotłok z Q5 z tarczą S4 B6/B7 podchodzi P&P bez adapterów?

 

2. Aktualnie mam 320/288 i ostatnio pedał zrobił się miękki i zaczął lekko wpadać. Wycieku nie stwierdziłem. Czy to kwestia odpowietrzenia, czy któraś gumka uszkodzona na tłoczku?

 

Tarcze trzeba stoczyć na 342mm, dać inne przewody i przelutować wtyczki od czujników zużycia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem przewody w oplocie na Alle...o od użytkownika desmo999 Nie są to firmy Hel, tylko Włoskiej produkcji "Allegri" używam ich już ponad rok z zestawem hamulców z S4 (345/300) i nic się złego nie dzieje. Niczym nie odbiegają od Hel

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2022 o 15:40, Wandej napisał(a):

Tarcze maja tylko 1mm roznicy w wysokości. Na piaste w zwykłej C6 i D3 pasuja bez problemu. 

taaa ale odsadzenie tarcz jest inne i jest jakieś 4mm różnicy, tak więc bez wymiany zwrotnicy się nie obejdzie. Jakbym ok 4mm zdjął z uchwytu jarzma to by wtedy wszystko siadło ale to już poważnie osłabi materiał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2022 o 15:05, H4mm3R napisał(a):

385 było w S6 i bez zmiany piasty nie pasuje. 

a co można zamontować w C6 tak żeby tarcza miała ok 380mm bez konkretnej rzeźby w aucie? w tej chwili mam 360mm na zaciskach ATE z A8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, g1zm0 napisał(a):

a co można zamontować w C6 tak żeby tarcza miała ok 380mm bez konkretnej rzeźby w aucie? w tej chwili mam 360mm na zaciskach ATE z A8

Akebono 6t z tarczą 375 lub 390. Poza zaciskami i tarczami potrzebujesz odpowiedni adapter, który mogę wykonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2023 o 18:42, H4mm3R napisał(a):

Akebono 6t z tarczą 375 lub 390. Poza zaciskami i tarczami potrzebujesz odpowiedni adapter, który mogę wykonać.

heh byłby sztos ale taki zestaw to już majątek :kwasny: może w przyszłości się uda

 

wrócę jeszcze do zestawu z S6(wyrwałem cały komplet za śmieszne pieniądze i teraz mam zabawę :( ) aby siadły tarcze z zaciskami w zwykłej A6 to trzeba zmienić piastę(wysuwa tarczę bardziej na zewnątrz) czy zwrotnicę(chowa jarzmo bardziej do środka) bo już zgłupiałem. W tej chwili po przyłożeniu brakuje jakichś 4mm żeby to wszystko ładnie siadło.

 

Piasta jest inna już wszystko wiem.

 

sorry za zawracanie 4 liter

Edytowane przez g1zm0
zdobyłem potrzebną informację gdzie indziej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę zmienić tył, z przodu mam brembo 320 mm, zastanawiam się czy lepiej 288 czy 300?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki przepraszam że tutaj.. powie ktoś czy trzeba kodować swap hamulcy z 312/255 na 345/300 audi a4 b7 ? I jeszcze zapytam czy wymiana pompy I serwa jest obowiązkowa z s4? Nie linczujcie mnie że tutaj zapytałem ... hamulec po 200 km jest dalej jak gąbka i wyskakuje kontolka asr i ABS po wciskaniu pedału hamulca na postoju1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Karolpawlak napisał(a):

Chlopaki przepraszam że tutaj.. powie ktoś czy trzeba kodować swap hamulcy z 312/255 na 345/300 audi a4 b7 ? I jeszcze zapytam czy wymiana pompy I serwa jest obowiązkowa z s4? Nie linczujcie mnie że tutaj zapytałem ... hamulec po 200 km jest dalej jak gąbka i wyskakuje kontolka asr i ABS po wciskaniu pedału hamulca na postoju1?

Ja nic nie kodowałem i nie zmieniałem pompy i serwa. Działa jak należy. Coś masz skopane przy montażu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Karolpawlak napisał(a):

Chlopaki przepraszam że tutaj.. powie ktoś czy trzeba kodować swap hamulcy z 312/255 na 345/300 audi a4 b7 ? I jeszcze zapytam czy wymiana pompy I serwa jest obowiązkowa z s4? Nie linczujcie mnie że tutaj zapytałem ... hamulec po 200 km jest dalej jak gąbka i wyskakuje kontolka asr i ABS po wciskaniu pedału hamulca na postoju1?

Odpowietrz dobrze układ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...