Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem w trakcie robienia upgradu na 345 przód, 330 tyl.
Jakiej firmy dać tarcze a jakiej klocki,
Powiedzmy, że budżet na tarcze przód to +/- 1k, tył 700zł, klocki po 300zł.

Co byście polecili?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

Poda ktoś numery linek hamulca ręcznego po swapie z 245 na 288mm?

Opublikowano
2 godziny temu, krojo napisał(a):

Witam

Poda ktoś numery linek hamulca ręcznego po swapie z 245 na 288mm?

Nie trzeba zmieniać pasują od 245,zmieniałem na 288 i linki zostały stare

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 25.07.2024 o 20:59, krojo napisał(a):

Witam

Poda ktoś numery linek hamulca ręcznego po swapie z 245 na 288mm?

Tylko robisz regulację. 

Opublikowano
W dniu 5.06.2024 o 18:14, afroo. napisał(a):

Przód Porsche Macan czterotłok pod ten sam wymiar tarczy, a tył to już tylko 324mm więc bez sensu jeśli masz 300mm.

Czy pod ten zacisk podejdzie tarcza ori z s4 czy trzeba montować tarczę z mietka ?

Opublikowano
W dniu 5.08.2024 o 13:30, Monti napisał(a):

Czy pod ten zacisk podejdzie tarcza ori z s4 czy trzeba montować tarczę z mietka ?

Przód? Tarcza S4.

Opublikowano
W dniu 10.07.2024 o 09:58, DubixPL napisał(a):

Tarcza pod Z18 Brembo

09.D937.11

350x34mm

H=52mm

Od Porsche Macan

Siada to czy trzeba kombinować inne?

Jeśli dobrze pamiętam to tarcze z a45 amg pasują pod zacisk z18 mają 350mm, ale otwór na piastę chyba trzeba powiększyć.

Opublikowano

Panowie dawno nie interesowałem się tematem, ale znów mnie korci aby coś polepszyć w hamowaniu mojego grata obecnie 320/288

co lepiej zamontować kiedyś miałem naszykowane zaciski z q5 345, ale sprzedałem i kupiłem 18z i zastanawiam się czy nie wrócić do zacisków q5 i złożyć z tarczami s4, czy założyć 18z i do tego tarcza a45 amg 350 (ponoć pasuje oczywiście po rozwierceniu otworu na piastę).

ma ktoś jakieś doświadczenia z jednym i drugim zaciskiem i podzieli się za i przeciw?

Opublikowano

Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania są w tym poście 

Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał(a):

Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania są w tym poście 

witam , jak można do ciebie napisać na forum , albo zobacz mój post o układzie chłodzenia   pozdrawiam

Opublikowano
5 minut temu, Dev napisał(a):

Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania są w tym poście 

chodzi mi o uzytkownika DEV

Opublikowano
8 godzin temu, Rzeznik533 napisał(a):

Jeśli dobrze pamiętam to tarcze z a45 amg pasują pod zacisk z18 mają 350mm, ale otwór na piastę chyba trzeba powiększyć.

Te tarcze z Mercedesa mają wymiary 350x32mm i wysokość 51mm? Ale otwór do przetoczenia.
Czyli tarcze z Macana które podałem też będą pasować i będą miały prawidłową grubość do zacisku Z18.
Co o tym myślisz Dev?

Opublikowano
W dniu 11.08.2024 o 09:49, Dev napisał(a):

Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania są w tym poście 

Jak bym miał to wszystko czytać to brakło by mi tygodnia i jedyne co wyczytam to, to że każdy poleca to co ma założone a mało kto się wypowiada mając jedne i drugie.

poza tym to nie jest odpowiedź na moje pytanie….

Opublikowano
W dniu 11.08.2024 o 12:24, DubixPL napisał(a):

Te tarcze z Mercedesa mają wymiary 350x32mm i wysokość 51mm? Ale otwór do przetoczenia.
Czyli tarcze z Macana które podałem też będą pasować i będą miały prawidłową grubość do zacisku Z18.
Co o tym myślisz Dev?

Nie ukrywam że bardzo by mi pasowało jak by ktoś potwierdził te info że pasują, bo nie trzeba by było się bawić z toczeniem, i chyba zobaczę za używkami na przymiarkę aby zbyt dużo kasy nie utopić jak nie będą pasowały.

Opublikowano

Czytałem raz post na zagranicznej grupie FB o A4 B7 i tam koleś używał tych tarcz których numer podałem wyżej. Także pasować na pewno pasują. I dziwne że w PL nikt ich nie używa tylko wszyscy lecą na tym drucie 345mm z MLA.

 

Opublikowano (edytowane)
44 minuty temu, DubixPL napisał(a):

Czytałem raz post na zagranicznej grupie FB o A4 B7 i tam koleś używał tych tarcz których numer podałem wyżej. Także pasować na pewno pasują. I dziwne że w PL nikt ich nie używa tylko wszyscy lecą na tym drucie 345mm z MLA.

 

Może chodzi o cenę, nie wiem ile kosztują te z Macana bo jeszcze nie sprawdzałem, żale zakładam ze dwa razy tyle co do ml co nie zmienia faktu że jak pasują to są lepszym rozwiązaniem.

wiesz co kraj to inny obyczaj tutaj ktoś wpadł na tarcze ml i tak wszyscy kupują bo pewny set, tam ktoś wpadł na inny pomysł.

Tak samo z x-pipe w de robią inny i u nas inny, jak ktoś sprzedaje jakiś wydech zrobiony w de to go jadą za xpip że zły itd a prawda jest taka, że z braku wiedzy tak piszą.

 

 

Po wpisaniu numeru tarczy który podałeś wyskakuje mi kilka kompletów oczywiście jest to numer tarcz Brembo, ale

zaciekawipy mnie tarcze zimmmermann bo pojawiają mi się o dwóch różnych numerach 

460.1553.52
460.4515.20

paramerty wyglądają na takie same, ale jeszcze nie wiem czym się różnią, że mają inne numery.

Edytowane przez Rzeznik533
Opublikowano

Jedne które podałeś to zwykłe gładkie tarcze a drugie nawiercane. Stąd różnica w numerze.

Opublikowano
Godzinę temu, DubixPL napisał(a):

a drugie nawiercane

 

Nie ma takich

Opublikowano
W dniu 13.08.2024 o 22:34, Dev napisał(a):

 

Nie ma takich

To co są takie same tylko numer się zmienił czy jest jakaś różnica między nimi?

Opublikowano

Kto o zdrowych zmysłach zakłada jeszcze Z18, przecież to są zaciski z poprzedniej epoki. Utlenione amelinium, że nie ma co regenerować.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...