elmer80 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Dodaje zdjęcia;) Wszystkie szklanki po stronie zaworów wydechowych zużyte tak jak na zdjęciu, te od ssących w miarę ok. Dodatkowo widać jedną z półpanewek: Nowa szklanka vs stara: Półpanewka: Wałek: no prosze jak ładnie wytarte krzywki... a swego czasu czasu ktoś mnie tu na forum zje..... że wałek się tak nie wyciera pomimo że pokazałem zdjęcia swojego wałka z pomiaru zwykłą suwmiarką u mnie wyszło 0,8mm różnicy w porównaniu do nowego. Z moich wyliczeń wychodzi że to 10% z wysokości otwierania się zaworu a więc dość sporo
KoJ@K Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 C4 kawon - no i jak, poskladsny silnik? Zakrecil ladnie czy jakies niespodzianki?
C4NC3R Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Jedna niespodzianka, pompki Zregenerowane, założone, ustawione jak trzeba ale BIPy ponad 70, korekcje stają w miejscu i nie wiem czemu tak?? Może dlatego że włożyłem "większe" pompki (AL) i trzeba soft zrobić? Jeśli niczego nie wymyśle wkładam seryjne pompki i zobaczę wtedy co i jak, bo teraz za wcześnie na diagnozę...
turzol Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Jedna niespodzianka, pompki Zregenerowane, założone, ustawione jak trzeba ale BIPy ponad 70, korekcje stają w miejscu i nie wiem czemu tak?? Może dlatego że włożyłem "większe" pompki (AL) i trzeba soft zrobić? Jeśli niczego nie wymyśle wkładam seryjne pompki i zobaczę wtedy co i jak, bo teraz za wcześnie na diagnozę... Jeśli włożyłeś AL-ki wymagana jest korekta softu, wlasnie miedzy innymi że są inne czasy otwarcia elektrozaworu.
kkam Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Jeżeli wczesniej nie miales pompek AL to masz do korekcji BIPy w sofice
C4NC3R Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Uff;) To gdzie jechać na soft, zrobi mi ktoś dziś korektę? Czy zakładać stare pompki? Bo na wiosnę jest plan na GTB, FMIC i 2XXKM/4XXNm, i trochę bez sensu robić 2x soft
lukaszooo Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 odrazu ci powiem ze jesli masz zamiar wsadzić gtb to czeka cie rzeźba z kolektorem, do tego odrazu szykuj kase na całę sprzegło ....
turzol Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Pod linkiem na dole kilkanaście zdjęć mojego wałka, panewek, szklanek z AVF po przelocie 240tys, który latał w DE w trybie Long-Life Na wzniosach wałka nie było już fazki, przy przejechaniu palcem można się przeciąć. 2 z 8 szklanek miały już wyżłobienia wyczuwalne pod palcem. Dolne panewki powycierane , ale to norma. Górne jak nowe. Wymieniłem wałek i panewki na oryginał, szklanki czarne INA, wszystkie śruby oczywiście nowe OEM. Zdjęcia
C4NC3R Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Wpadły stare pompki i silnika gada jak należy:-).Co do gtb i rzeźby to wiem.Sprzegło wymienione na komplet od BRD w styczniu, skrzynia też jest od BRD czyli HCK...Potrzebne mi jest w.w. turbo i fmic.Wieczorem na spokojnie zrobię podsumowanieWysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 8 Listopada 2014 przez C4_KAWON
lukaszooo Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Czytając to co napisałes wsadziłes juz mase pieniędzy a chcesz wsadzić jeszcze ok 5 tysi nie lepiej dozbierać kasy i kupić 3.0 tdi w b7 ???? Za 35 tysi mozna kupic ładną b7 z takim silnikiem. Moim marzeniem jest ori sline w b7 ale takie sztuki chodzą po 50 tysi więc zbieram kase i czekam aż spadna z ceny.
elmer80 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Czytając to co napisałes wsadziłes juz mase pieniędzy a chcesz wsadzić jeszcze ok 5 tysi nie lepiej dozbierać kasy i kupić 3.0 tdi w b7 ???? Za 35 tysi mozna kupic ładną b7 z takim silnikiem. Moim marzeniem jest ori sline w b7 ale takie sztuki chodzą po 50 tysi więc zbieram kase i czekam aż spadna z ceny.... i wsadzić kolejne 10 tysi w sam rozrząd...wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 w naszych PD rozrządu sie nie wymienia ???? mało tez to nie kosztuje ...... pozatym chyba nigdy nie jezdziłeś b7 3.0 TDI 234km po sofcie wypluje 270km i nie martwisz sie że ci kolektor pęknie, rano sie nie trzęsie a pod światłami cięzko wyczuć czy silnik pracuje. Ja jestem zakochany w tym aucie i jest to moje wielkie marzenie. Zobacz sam (klubowe auto)
elmer80 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 No właśnie mało bo parę stówek :-) wysłane z Commodore 64
KoJ@K Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Ktore gtb bedziesz zakladal 17 czy 22 ? bo jak 17 to chyba nie ma sensu wymieniac pompek na ALki.
C4NC3R Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) ALki już mam także chyba GTB22... Kase przestałem liczyć ale kupiłbym już jakieś b8 lub wypasione b7... Ogólnie to miałem robić swap na 3.0 tdi + Q oczywiście, ale naczytałem się o tych rozrządach i wtryskach i jednak pozostanę przy 1.9 A co do tematu wałka.... Ciężko cokolwiek powiedzieć bo przejechałem ledwi 200 km po remoncie. Nie mam już drgawek podczas przyśpieszania w przedziale 1800-2400 obr, aale na jałowym delikatne drgania są, jednak wydaje mi sie że to naturalny objaw... Pufanie z obudowy filtra... Jest nadal ale to taki ładne stonowanie pufanie niż dudnienie które było wcześniej... Edytowane 8 Listopada 2014 przez C4_KAWON
piotrsob1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Co prawda mam w swojej 2,0 tdi BPW, ale konstrukcyjnie to rozwinięcie 1,9 na PD. Udało mi się zwalczyć telepanie silnikiem na biegu jałowym, przyczyną okazały się uszczelniacze na PD. Po wymianie (mimo że wałek rozradu lekko powycierany), nic nie telepie. Więcej na temat tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/ Edytowane 8 Listopada 2014 przez piotrsob1
Jarek882 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Co prawda mam w swojej 2,0 tdi BPW, ale konstrukcyjnie to rozwinięcie 1,9 na PD. Udało mi się zwalczyć telepanie silnikiem na biegu jałowym, przyczyną okazały się uszczelniacze na PD. Po wymianie (mimo że wałek rozradu lekko powycierany), nic nie telepie. Więcej na temat tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/ Chyba w swoim avfie tez wymienie bo z rana musze przykrecic go z 2 sekundy i czasami puści szarego dyma noi oczywiście drga po rozgrzaniu do 90 stopni.Jaki koszt samych uszczelnień ?
piotrsob1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 33 zeta za komplet na jedną pompkę. Po zniżkach w Auto-landzie.
lukaszooo Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Od poczatku tego tematu pisze ze 70% przypadków ciezkiego palenie z rana jak i telepanie to wina walnietych uszczelniaczy PD, tłumaczyłem juz z 10 razy dlaczego tak sie dziej........ wy wolicie myslec o wymianie połowy silnika niż słuchać sie bardziej doświadczonych .......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się