Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedna srubke jest trochę kichowato odkręcić ale jak masz umiejętność manualne to dasz radę :)

By HTC Desire 820

Opublikowano

Czyli tam pod podszybiem jest tylko ta jedna, co ją widać patrząc od strony błotnika?

Opublikowano

Czyli tam pod podszybiem jest tylko ta jedna, co ją widać patrząc od strony błotnika?

ja kolego u siebie robiłem to przeplatałem wiazkę od manetki za zegarami i potem za przekaźnikami i tam jest przejście do obudowy ECU spoczątku chciałem zrobic tk jak to powinno być czyli wpiąć piny w białą kostkę ale tam jest tak mało miejsca i potrzeba mieć sprytne rączki wiec wybrałem lutowanie do białej kostki idacej od ecu do kabli a kabel zasilający nie dawałem z pomarańczowej kostki tylko dałem osobny plus po zapłonie pod kierownica tam gdzie przekaźniki i zrobiłem to poprzez bezpiecznik który jest tam gdzie wszystkie inne bezpieczniki czyli pod tą klapką.

Opublikowano

przeplatałem wiazkę od manetki za zegarami i potem za przekaźnikami i tam jest przejście do obudowy ECU

...ale i tak trzeba od spodu walczyć ponieważ za zegarami nie widać u mnie nic prócz stalowej konstrukcji, która skutecznie wszystko zasłania, dobrze mówię?


wybrałem lutowanie do białej kostki idacej od ecu do kabli


..dopytam Cię czy przewody idące już do ECU (te, w które się wlutowujesz) mają te same kolory, co te idące od manetki?
Opublikowano

przeplatałem wiazkę od manetki za zegarami i potem za przekaźnikami i tam jest przejście do obudowy ECU

...ale i tak trzeba od spodu walczyć ponieważ za zegarami nie widać u mnie nic prócz stalowej konstrukcji, która skutecznie wszystko zasłania, dobrze mówię?

ja sobie zdjąłem całe podszybie do tej operacji oraz obudowę ECU i od gury spuściłem sznurek do którego poten przywiazałem wiązkę manetki i pociagnąłem i miałem je już w obudowie ECU bez wyginania się jakiegoś.

.

wybrałem lutowanie do białej kostki idacej od ecu do kabli

..dopytam Cię czy przewody idące już do ECU (te, w które się wlutowujesz) mają te same kolory, co te idące od manetki?

jeżeli chodzi o kolory to nie pomoge ci bo ja wiazkę robiłem sobie sam wiec uzywałem inych kolorów takie jakie dostałem w sklepie ale opis pod względem pinów który pin z manetki do kostki białej się wszystko zgadza jak najbardziej wiec i tak musisz sprawdzic według pinów jaki pin do jakiego bo z kolorami może być róznie.

Opublikowano

Ok. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Jednak tak jak myślałem, że bez zdjęcia wycieraczek i podszybia się nie obejdzie. No ale cóż, zakasać rękawy i do roboty :)

Opublikowano

Ok. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Jednak tak jak myślałem, że bez zdjęcia wycieraczek i podszybia się nie obejdzie. No ale cóż, zakasać rękawy i do roboty :)

lepiej zdjąć wycieraczki i podszybie żeby mieć lepsze pole do manewru z tymi kabelkami a zdjąć podszybie i wycieraczki to chwila

Opublikowano

A czy manetka z audi a6 c5 becie pazkwac do a4 b5 ?

?

Opublikowano

Nie. Mój sąsiad też będzie zakładał bo podpatrzył u mnie i manetki wyglądają troszkę inaczej. Zajrzyj na Allegro to zobaczysz różnicę.

Opublikowano

W a6 c5 włącznik świateł jest oddzielnie

Opublikowano (edytowane)

http://allegro.pl/audi-80-a4-b5-od-95do-98-manetka-tempomat-komputer-i5503149520.html

http://allegro.pl/pajak-kierownicy-audi-a4-b5-fl-lift-fis-tempomat-i5443884831.html

czyli tylko ten pasuje do a4 b5 afn polift bo gość w aukcji ogłasza ze do a6 c4 ?

Edytowane przez yuch
Opublikowano (edytowane)

-potem "11-login w okienku wpisujemy kod 11463 i klikamy "do it"

Tak zapytam, bo zajrzałem tam w 11-login i w tym momencie jest tam "00000", jeszcze przed aktywacją tempo bo zostało mi podłączenie.

Czy tak jest OK?

Czy ten kod, który podajesz czyli "11463" jest dla wszystkich silników?

Edytowane przez irzyk
Opublikowano

Tak dla wszystkich , po prostu go wbijasz.

Opublikowano (edytowane)

I gotowe. Założone, podłączone i aktywowane. Trybi wszystko bez zarzutu. Dziękuję wszystkim za pomoc i podpowiedzi. Jednocześnie służę teraz pomocą innym, którzy się biorą za temat.

Edytowane przez irzyk
Opublikowano

Mam pytanie założyłem wszystko zgodnie z instrukcją i mam problem. Vag nie pokazuje mi w logach 1 gdy wciskam przycisk SET, inne z manetki + i - są ok jedynki pojawiają się. Sprzęgło i hamulec też pokazuje w logach poprawnie może jakiś kabel źle podłączyłem do ECU.


Już znalazłem problem odłączyłem akumulator na 5 min i jakieś dziwne parametru pokazało mi w VAG-u co się okazało manetka była w środku zanieczyszczona. Rozebrałem manetkę napsikałem IZOPROPANOL-u w sprayu resztę wydmuchałem POWIETRZEM w sprayu. Zaraz zrobiłem jazdę próbna. Wszystko działa, koszt całkowity 117zł.

Opublikowano

Mam takie pytanko,czy jest ktoś w stanie założyć do mojego autka tempo,jeśli jest w ogóle taka możliwość,jest?

Opublikowano (edytowane)

Dobra mam manetkę z tempomatem i chcę to podłączyć u siebie, myślę ze nie będzie problemu bo mam przepustnice sterowana elektronicznie tylko jak z tymi pinami gdzie co podpiąć w moim silniku?

Dobra już działa podłączyłem na podstawie 1 postu i działa :)

Edytowane przez kamil3993
Opublikowano

Pytanko. Czy manetka od s4 będzie pasowała do a4 po lifcie? Raczej żadnych różnic nie powinno być ale chciałbym się upewnić.

Opublikowano

potrafi mi ktos powiedziec konkretnie co bede potrzebowal do zalozenia do mojego ADR z przepustnica na linke tempo,i jaki jest koszt calkowitej operacji ,mam na mysli wszystkie czesci i robocizne. ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...