Nosb Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Najprosciej jak sie da ... Ktos moze powiedziec ze tandeta ale obudówki po 14 zl ... Montaz 30 minut... A wszystko wygląda dobrze i dosc estetycznie Daje po oczach jak kazde inne Tzn tam są niby jakies dwie intensywnosci wiec moze to jeszce pospinam inaczej Ale generalnie jest ok
jarucki Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Masz regulację podświetlenia deski rozdzielczej? to podepnij się pod oświetlenie deski! jak wali za mocno to taj jakiś opornk na wejściu i już Ciut ciemniej będzie świeciło
Nosb Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Kiedy ja jestem jak sroka : lubie swiecidełka A serio to mi na raze nei przeszkadza jak zacznie to powalcze
labek Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Ja mam u siebie tak zamontowane ( wklejam w celu porównania ) Kolory w rzeczywistosci sa ciemniejsze ( ten pomarancz to bardziej taki bursztynowy)
seba1-2 Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Opublikowano 2 Lutego 2009 Najprosciej jak sie da ... Ktos moze powiedziec ze tandeta ale obudówki po 14 zl ... Montaz 30 minut... A wszystko wygląda dobrze i dosc estetycznie he he, ważne że robią robotę........
Gornano Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Jedno zaznaczone żółto czerwoną strzałką a drugie ( tam ja się wpiąłem ) żółtym kółkiem. Panowie mam pytanie. Pare miesięcy temu zamontowałem wskażnik a wężyk wpiołem tam gdzie kolega zaznaczył kółkiem kolorem żółtym. nadciśnienie pokazuje około 1.2bara a podciśnienie -0,85bara Wczoraj mnie coś tknęło i wężyk podłączyłem w miejsce gdzie kolega labek zaznaczył dwoma strzałkami (o ile sie nie myle WG-->kol.ssący) nadciśnienie pokazuje 1.2bara ale już podciśnienie -0,5bara Kto mi powie skąd ta różnica? i czy tak ma być? czy po tym podciśnieniu da sie zdiagnozować że układ jest szczelny? Pozdro
Dev Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 100 % wynik bedziesz miał jak podepniesz sie zaraz za turbiną a ten mały przewodzik nie idzie do WG tylko do DV
jasiek Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 A powiedzcie mi w dieslu podciśnienia nie będzie pokazywał ten wskaźnik ????
jasiek Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 bo chodzi o to : podłączyłem wskaźnik pod wężyk od ecu, i podciśnienia nie pokazuje. a wężyk od ecu idzie prosto do dolotu
seba1-2 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Opublikowano 6 Lutego 2009 sprawdź trójnik, albo odłącz wężyk od ecu i spróbuj podłączyć pod jakiś kompresor i ustaw jakiekolwiek ciśnienie nieprzekraczające 2 bar
sokolnh Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 koledzy drodzy, powiedzcie mi czy wam te wskaźniki tak świdrują ? ( taki metaliczny dzwiek podczas przyspieszania) denerwuje mi to troche
cichy1989 Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 To da sie jakoś zrobić bo kuzyn miał w a6 taki głośny świst a teraz jest cichutki. Niestety nie wiem jak...
dudi75 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 koledzy drodzy, powiedzcie mi czy wam te wskaźniki tak świdrują ? ( taki metaliczny dzwiek podczas przyspieszania) denerwuje mi to troche U mnie tez wskazowka miala takie wibracje i brzeczala bo nie podlaczylem sie przez trujnik ,tylko odrazu do dolotu. Potem zalozylem ten trujnik z zaworkiem i jest ok
sokolnh Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 no własnie ja tez mam załozone bez trójnika, ale obawiam sie że teraz go juz nie znajde
dudi75 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 No i wlasnie to jest przyczyna drzenia tej wskazowki nie stety niewiem co na to mozna poradzic . Kupic nowy wskaznik to tylko 80 zl :gwizdanie: albo jezdzic tak
jasiek Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 sprawdź trójnik, albo odłącz wężyk od ecu i spróbuj podłączyć pod jakiś kompresor i ustaw jakiekolwiek ciśnienie nieprzekraczające 2 bar ale ciśnienie mi pokazuje ok, tylko brak podciśnienia. W dawnym samochodzie miałem 1.8 T benzyna, pokazywało pod i nadciśnienie, a tu tylko nadciśnienie. Prosze o odpowiedz kogos kto ma diesla i podłaczony wskaźnik.
krzyniek Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 sprawdź trójnik, albo odłącz wężyk od ecu i spróbuj podłączyć pod jakiś kompresor i ustaw jakiekolwiek ciśnienie nieprzekraczające 2 bar ale ciśnienie mi pokazuje ok, tylko brak podciśnienia. W dawnym samochodzie miałem 1.8 T benzyna, pokazywało pod i nadciśnienie, a tu tylko nadciśnienie. Prosze o odpowiedz kogos kto ma diesla i podłaczony wskaźnik. w dieslu nie będzie podciśnienia :gwizdanie:
Dev Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 sprawdź trójnik, albo odłącz wężyk od ecu i spróbuj podłączyć pod jakiś kompresor i ustaw jakiekolwiek ciśnienie nieprzekraczające 2 bar ale ciśnienie mi pokazuje ok, tylko brak podciśnienia. W dawnym samochodzie miałem 1.8 T benzyna, pokazywało pod i nadciśnienie, a tu tylko nadciśnienie. Prosze o odpowiedz kogos kto ma diesla i podłaczony wskaźnik. w dieslu nie będzie podciśnienia :gwizdanie: bedzie.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się