_Solar_ Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 adasko19855 najwyżej nie odpalisz auta możesz smiało odłączyć aku nic sie nie stanie
Filemonl Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 a ja te dwie "membrany" calkowicie usunąłem i mam pewność ze sie nie zatka;] a ten wężyk to od akumulatora ;p
slaw86 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 u mnie wyglądało to tak po pół roku od ostatniego czyszczenie rozwiązałem to wstawiając plastikową tulejkę w miejsce zwężenia gumowej przelotki w odpływie
edekxp Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Ja to rowiazałem w inny sposób.Przawdę mówiąc nie wiedziałem o tych miejscach odprowadzenia wody. Wcisnąłem trochę tą uszczelkę przy przewodach chyba nagrzewnicy i woda spobodnie spływa na dół.(zielona strzałka)
bossawka Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Dzięki za foto i instrukcje trebor6 Jak tylko znajdę chwilę to przeczyszczę te odpływy, zwłaszcza że jesień juz powoli nadchodzi.
Danny Way Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Ja takze dziekuje za opis , ja jeszcze przeczyscilem droge wody z podszybia od strony kierowcy (tam gdzie wychodzi linka od otwierania maski), bo woda tam stala jak polalem.
bakuś Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Ooo... Dobry temat! Kilka dni temu patrzyłem w tą przegrodę gdzie jest aku i zauważyłem, że odpada/łuszczy się farba na dole - czyli musi tam stać woda po deszczu czy myciu. :/ Jutro udrożnię odpływy.
pawel1985 Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 opis dobry i przydatny zawsze po wyjeździe z myjni miałem basen pod akumulatorem, dzięki
davidoff82 Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Ja takze dziekuje za opis , ja jeszcze przeczyscilem droge wody z podszybia od strony kierowcy (tam gdzie wychodzi linka od otwierania maski), bo woda tam stala jak polalem. Kolego a gdzie tam masz odplyw? Szukalem dzis i nie znalazlem, wody jest na tyle duzo że nie wyjme tej plastikowej obudowy od ECU bo mi zaleje wnętrze a elektronika mi już świruje i chyba od wilgoci.......Idzie to jakos namacac albo powiedz mi jak to robiles bo mam z tym duzy problem......
Danny Way Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 davidoff82 pod tą obudową ECU masz taki kanał (bliżej silnika) który prowadzi wodę w stronę tych słynnych odpływów pod aku, ja nie pomyslalem i zdjalem cala obudowe zeby to przeczyscic a wystarczy tam drut wsadzic przepchnac i przeplukać. Drugi odplyw jest blizej szyby jak sie ECU kończy. Przydało by się jeszcze uszczelke pod ECU czyms przesmarowac bo moze juz byc nieszczelne łączenie. 1- tą dziure trzeba przepchać 2-tam przydałoby sie przepłukać bo też się syf zbiera
davidoff82 Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 OK! Wielkie dzieki szkoda ze sie juz sciamnilo. Jutro to zrobie,jeszcze raz dzieki!
leszo62 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 witam ,jeżeli wszystkie odprowadzenia są sprawdzone i drożne ,to na 97% masz nieszczelną szybę a dokładniej na prawym słupku . najpewniej w samym górnym rogu. trza zdjąc listwę maskującą z zewnątrz napakowac ODPOWIEDNIEGO uszczelniacza lub kleju, miałem dokładnie to samo i pomogło
medyczny.ratownik Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam, dobry i prosty artykuł. Polecam wszystkim przeczyścić jesienią spusty wody i pisaku . Miałem ostatni taki problem i były zatkane odpływy, a myślałem że jest ok . Jak odkręciłem akumulator i wyciągnąłem ( wcześniej jak ktoś ma alarm i może kluczykiem dołączonym wyłączyć to niech to zrobi bo będzie syrena wyć )jego na zewnątrz to ukazał mi się przerażenie , tyle wody że mogłem rybki hodować .Po przetkaniu otworów w wysuszeniu wszystkiego już jest OK . Dodam że zachęciło mnie to sprzątanie bo po myciu na prawej wycieraczce i pod nią było mokro .
87mlodybp Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 kolejny artykuł bardzo się przydał dzięki za pomoc ;] kolejna ręczna robótka wykonana
Mrozial Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 co do czyszczenia samych zapchanych odpływów brudem, to polecam wyciągnąć czarną gumkę (ta okrągła, wychodzi łatwo wystarczy podważyć paznokciem wraz z brudem bez grzebania śrubokrętem), wtedy wszystko wyjmiemy, bez zbędnego spadania brudu niżej. Tej drugiej gumki bliżej serwo w ogóle nie mam u mnie to wyglądało tak na pewno przy obfitych opadach woda się tylko tam sączyła, ale dziwi mnie aż tak mokra podłoga pod dywanikiem pasażera, skoro drugiej gumki nie było, więc woda tamtędy spływała swobodnie, a może to nie wylepczy w pełni mojego problemu, zobaczymy okaże się...
yarel Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 już wiem co będę robił w sobotnie popołudnie świetny opis
rastafaraj87 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Witam przeglądając nasze forum często napotykam na wątki dotyczące zalewania po opadach waszych a to dywan od strony kierowcy ,a to dywan od strony pasażera, to że szyby parują itp . Oczywiście mnie również ten problem nie ominął . Często pytacie gdzie są odpływy jak je wyczyścić. Postaram się przybliżyć temat. -odkręcamy śrubę ( oznaczoną strzałką czerwoną klucz nasadowy 10 ) -odkręcamy pół obrotu w lewo zatrzaski ( oznaczone zółtą strzałką ) Teraz można wyciągnąć plastik podszybia. Widzimy filtr kabinowy -zdejmujemy rynienkę odprowadzającą o którą często pytacie ( oznaczoną strzałką zółtą ) , wysuwamy ją do siebie gdyż posiada zaczepy (oznaczone strzałkami kolorem zielonym ) -wyciągamy filtr kabinowy (zakładamy nowy groszowe sprawy ok 15 zł) - następnie wykręciłem akumulator śruby ( oznaczone strzałkami czerwonymi klucz 10 ) oraz śrubę ( oznaczoną niebieską strzałką klucz 13 ) -następnie powyciągałem wszystkie skarby (liście itp.)z wiatraka ( strzałka czerwona ) -przemyłem wszystko płynem z alkoholem -odkręcamy podstawę akumulatora śruby (oznaczone strzałkami czerwonymi klucz 13 ) Widzimy pierwszy z 2 odpływów oznaczony ( czerwoną ) strzałką ja akurat wywaliłem tą gumę która jest pewnie u was. A teraz drugi odpływ (czerwona strzałka ) jest za pompą wspomagania (zółta strzałka ) czyścimy. Ja postanowiłem wyczyścić również drugą stronę koło STEROWNIKA a właściwie za nim ,co się okazało niedaremnie. -odkręcamy ramiona wycieraczek (zółte strzałki klucz 14) Nie wyciągałem ECU ,użyłem kleju sylikonowego do klejarki do przepychania skarbów a było ich tam z kilogram , trzy porządne kupki. Myślę że troszkę pomogłem . Jest to mój pierwszy temat jeśli macie jakieś uwagi piszcie . Pozdrawiam
OGr Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Po zimie przydałoby się i u mnie takie czyszczenie
dzedaje Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Dzieki trebor6..a zastanawilem sie dlaczego tam woda stoi..dobrze ze wymienialem plyn chlodzacy to zajrzalem do odpowietrznika.
pierogi Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 U mnie te otwory byly tak zaniedbane przez poprzedniego wlasciciela ze po wyjezdzie z myjki czuc bylo nieprzyjemny zapach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się