pioteros Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 dev, a może podpasować od innego dłuższego auta po prostu linke? np A6 C5, trzeba by było porównać obydwie w ręku
Dev Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 nie mam pojecia czy od A6 będzie pasowac, nigdy nie przymierzałem na pewno od RS4 B5 będzie pasowac
pioteros Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 a no właśnie, zapomniałem o rsce ;] ---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ---------- 1812mm ma od rski - 80zł ATE od C5 Q 1925mm - 105zł ATE ---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- ale wedlug etki jest inaczej A4 w q ma 1775mm a RS4 1850mm
pioteros Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 podejrzewam ze mocowania w rs4 i a4 beda jednakowe.. bo niby czym wiecej mialy by sie roznic? tylko koncem ze wzgledu na wyzsze jarzmo
Pawel_M Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 inna jest wysokosc tarczy, wieć sie nie przydadząjarzma wykorzystasz, bo te same, co do zacisków to nie pamietam ale chyba wystraczy przełożyc mocowanie od ręcznego i powinno zagdakać Dzisiaj porównywałem jarzma i zaciski z audi TT 256/22 ale taki zestaw trochę się różni od S4. W TT jest inne odsadzenie na jarzmie a w zacisku oprócz mniejszego tłockza ( 38mm zamiast 43mm ) trzeba zakładać dłuższe przewody hamulcowe ponieważ w innym miejscu jest gniazdo. Takżezestaw od TT 256/22 nie podejdzie p&p do B5 quattro
kuba84 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 dev czyżbyś pisał o zestawie który leży u mnie w garażu ? Komplet pochodzi z A6 2.5Q 180PS AKE 2000. Jeśli tak to jest do sprzedania za śmieszne pieniążki Hamulce zaciski Quattro 255mm Audi A6 A4 VW Passat (3116356430) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
GregorX Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 czy nie wystarczy znaleźć tylko jarzma od A6, a zacisk i klocki pozostają od B5?
Dev Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 Jezeli chodzi o rozmiar 255/10 mm to tak.
bawół1 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Wczoraj natknąłem się na pewne forum , auto na pewno z grupy VAG , ale nie pamiętam które. I tam goście dość mocno rezali w hamulcach : dorabiane adaptery przód, tył , ....spawanie jarzma z 288 na 312. Ale jeden patent mnie zainteresował . Otóż dopasowali na tył tarczopiastę od jakiegoś auta , następnie z tej tarczopiasty robili jakby samą piastę z łożyskami , natomiast na tą już "piastę" zakładali inną dużą tarczę jaką chcesz. Do tego dorobienie adaptera i po sprawie. Tak się zastanawiam , czy nie da się w naszych ośkach zrobić takiego patentu? Przerobić na piastę zwykłą tarczę jaką mamy w ośce? Tak wiem , że ta niby piasta odsunie tarczę i zacisk bardziej w felgę , ale jednak może bez dystansów to by weszło ? Co myślicie o takim rezaniu?
Dev Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Druciarstwo, nie ma pewnosci czy będzie wszystko ok I czy sie cos nie wysypie
bawół1 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 No właśnie Tomku, tak trochę to druciarsko wyglądało I tak sobie myślę , gdybym u siebie miał takie patenty to przy każdym hamowaniu bym myślał czy aby ten Adapterek wytrzyma
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 tymczasem w porutgalii w osce taki hebel wyrezali.. 320mm Przeróbka w piascie i adapter ---------- Post dopisany at 10:15 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ---------- W USA jeszcze popularny jest kit z S4 B7 300mm Big Brake Kit, B5 & C5 Rear, 300mm - 034Motorsport | Performance Parts for Audi, Porsche, and Volkswagen ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ---------- 330 na przód quattroworld.com Forums: allroad cheap Brembo BBK (Big Brake Kit) DIY....
pioteros Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 tyl na tej samej zasadzie co 280x13, tylko ze w osce jeszcze piasta do przekombinowania dochodzi, ciekawe jak z linkami jakie wsadzili, a to 320mm na tyl to bez sensu chyba na osi nie-napedzanej a na przod juz wole swoja koncepcje 334mm przynajmniej pasuje pod stare zwrotnice B5:)
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Czemu bez sensu na osi nie napedzanej ???...zawsze to hebel skuteczniejszy jest ...tak mi się wydaje...
pioteros Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Ale nie aż taki, te tarcze kosztują krocie, założę się ze przy takich 300mm kosztujących 3 razy mniej nie odczulby roznicy, a na osi tylnej i na takich i na takich koło staje już dęba
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 OT i ładnie zza ramion alu wygląda........przynajmniej wiadomo ,że samochód z tyłu ma tarcze bo można by przypuszczać ,że są bębny Takie dystanse pod 300 na tył tylko do ściągnięcia z usa są ?
pioteros Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 samemu mozna latwo zrobic albo dac do jakiegos tokarza, sa bardzo proste bo rozsaw otworow sie nie zmienia, wystarczy odsadzenie jarzma o 22.5mm wzgledem mocowania starego w zwrotnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się