Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b7 BPG] 2.0 t fsi quattro Abt Recaro S-line Neon Led STAGE 4 Total Custom - 402.9Ps/518.1Nm "SUKCES DONE " !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wolałbym wsadzić tą kasę w S4 B8, przynajmniej frajda z jazdy większa 

Opublikowano

@HOLMATRO @dRACoNIx
Co w tym momenie jest największym problemem, żeby iść z mocą w górę ponad 350km?

Opublikowano

Według mnie rozsądek ?

Opublikowano
W dniu 12.05.2022 o 06:56, LUKENSZ napisał:

@HOLMATRO @dRACoNIx
Co w tym momenie jest największym problemem, żeby iść z mocą w górę ponad 350km?

Absurdalne koszty przerobienia całego silnika żeby uzyskać 50 koni. Dziesiątki tysięcy złotych. Nikt nigdy ci tego nie odda, zesra się szybciej niż planujesz od upalania przed kolegami. Stage 3 nie wystarcza - gonisz auto i kupujesz coś co z fabryki wyjechało na stage 0 równym stage 3 w ea113. I nie, nie wyjdzie drożej. Wyjdzie to dużo taniej. Tak jak Dev napisał - S4 B8 z silnikiem z potężnym potencjałem, za grosze przełamujesz 450 koni. 

Opublikowano
19 minut temu, HOLMATRO napisał:

Tak jak Dev napisał - S4 B8 z silnikiem z potężnym potencjałem, za grosze przełamujesz 450 koni. 

Ze 12000 trzeba miec

Opublikowano

Tylko za S4 B8 zawsze się w uj przepłaca, bo to "S".

A ten sam 3.0 TFSI siedzi choćby w A6 C6 ;)

Opublikowano

Za co w eSie przepłacasz ?

Opublikowano

No właśnie za to, że to "S". To taki trigger. Przecież tam nie ma nic nadzwyczajnie lepszego od regularnego A4 B8 poza silnikiem.

Opublikowano

Żebyś jeszcze ja miał to moglibyśmy pogadać a tak... sam rozumiesz...

  • Lubię to 2
Opublikowano

Ja rozumiem, że to jest nieopłacalne.

Mnie zastanawia co z mechanicznego (nie rozsądkowego) punktu widzenia nie pozwala iść dalej. Zapłon wypada? Za mało paliwa (wiem, że układ jest zrobiony)? itd

Rozumiem, że w tym momencie ten silnik jest przygotowany jak S3 (poza wałkami)? I jak się więcej dmuchnie (inna turbina albo hybryda) to zrobi więcej?

Opublikowano (edytowane)

Hello wszystkim taki przedsmak tego co już bardzo niebawem będzie strojone.

Widzę że dyskusja się rozpoczeła:) - Wypowiem się w temacie po osiągnięciu celu.

A puki co to jeszcze dodałem.

 

I. Zniwelowałem restrykcję przepływu paliwa z pompy low presure rs4 b7

II. Dodałem wałek ssący z CDLA "większa krzywka"

III. Dodałem również:

1 x 2.0L TFSI Centralna śruba do przekładni przez ARP & BAR-TEK
Numer artykułu: 2118t142 1442821282-13147.jpg.a97c6bc6755d5420e90f0f621af6163c.jpg

1 x BAR-TEK® High Torque Pulley Kit, odpowiedni do 2.0L TFSI & TSI
Numer artykułu: 21tf020Fertigjzup7ZvxUpnaK.thumb.jpg.0761f7c092b4dabb0ad8bbd175bed78a.jpg

1 x 2.0L TFSI EA113 Śruba wałka rozrządu Koło BAR-TEK®
Numer artykułu: 21tf174BAR-TEK-Schraube-Nockenwellenrad-1-8T-TFSI.thumb.jpg.83d3d09d5ea69fa72ae3f6c8eb8a89dd.jpg

1 x 2.0L TFSI EA113 Regulowane koło wałka rozrządu BAR-TEK® 
Numer artykułu: 21tf16616-11-18-15-01.jpg.3d7c1f33191af584b0f9038124f370ca.jpg

1x Gates T334RB Racing 300% mocniejszy pasek rozrządu

1607006_x600.jpg.ea0e2bf898a002090183aedb3c4a5541.jpg

 

IV. Turbo K04-064 "Hybryda"   - set pod płynne dostarczanie momentu i najszybsze wstawanie jakie tylko się da:)

Gruszka 6PSI / 9Blade Hot / 11+0 Cold / Clipping / Rozwiercone obie strony / Łożyska oporowe mocniejsze / itd.

turbo.thumb.jpg.5028e8aeba216ec00be3bec836035482.jpg

 

PS. Prace trwają ale już widać finisz. Focia dla poprawy nastroju.

 

silnik.thumb.jpg.8b03cb51e25b5572503a30b44fb26109.jpg

 

poskładany :)

IMG_4237.thumb.jpg.b7b0ecf9f3e6408cd370bebae400253f.jpg

 

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano

Odmę zostawiasz?

Opublikowano (edytowane)

Odma jest nowa czysta tak zostawiam .

 

zostało mi sprawdzić czemu mi świruje ciśnienie na pompie niskiego ciśnienia . 
kupiłem nowa dla rs4 b7 ale coś tu z nią nie tak . 
ps. Muszę sprawdzić instalacje zasilania do pompy bo może to ona jest problemem . 

Jak to ogarnę to już tylko strojenie :)

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano

Moduł rs4 b7 nie do kupienia , brak szans .

kupione zostało to

BARTEK TFSI & TSI Low Pressure Fuel Pump Control Unit4A38F2CA-1EBE-4D24-910F-390392507EFF.webp.fdfcf32f9cd4f0afa0d32628d8e636d3.webp

Opublikowano (edytowane)

Update układ wydechowy - balans  ciśnień spalin redukcja decybeli - dostosowywanie pode mnie :)

IMG_4223.thumb.jpg.2403700d32aed40162f434f0d16427db.jpg

 

IMG_4225.thumb.jpg.f056640a187e67e033d0722040049a67.jpg
 

to jest tak DP 2.75”

70mm na 63mm na 57mm 

5 przelotowych tłumików custom sport 

2 komorowe ABT sebring 

pole powierzchni  to :

66x66x3.14 = 13677
61x61x3.14 x 2 = 23367
54x54x3.14 x 2 = 18312

jest więcej niż trzeba ale nie za dużo wiec buczenia nie ma , ciśnienie jest na tyle durzę że jeszcze lepiej spaliny oddaje układ. 5x przelotowe wyciszają lecz nie są restrykcyjne - nadal jest męski układ :)

 

na wolnych obrotach 900 obrotów

 IMG_4235.MOV
IMG_4236.MOV  

 

28-05-2022r - Update FIX redukcja niepożądanych drgań : DONE Sukces

 

Edytowane przez dRACoNIx
  • wow 1
Opublikowano

Noooo... ładne cacko...

Opublikowano

Gates racing nie jest 300% mocniejszy niz zwykly. Jest mniej wytrzymaly niz ori.  Mozna na nim krecic wyzej silnik ale przejechac wiecej!

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Kangar0 napisał:

Gates racing nie jest 300% mocniejszy niz zwykly. Jest mniej wytrzymaly niz ori.  Mozna na nim krecic wyzej silnik ale przejechac wiecej!

Wiesz pewnie masz na myśli tego zwykłego Gates , to wtedy by się zgadzało to co piszesz. Lecz ja mówię o T334RB odsyłam :)

GatesRacing - T334RB - Gates RPM Timing Belt (ecstuning.com)

https://www.ecstuning.com/b-gatesracing-parts/gates-racing-timing-belt/t334rb~gtr/

 

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.05.2022 o 20:51, dRACoNIx napisał:

Wiesz pewnie masz na myśli tego zwykłego Gates , to wtedy by się zgadzało to co piszesz. Lecz ja mówię o T334RB odsyłam :)

GatesRacing - T334RB - Gates RPM Timing Belt (ecstuning.com)

https://www.ecstuning.com/b-gatesracing-parts/gates-racing-timing-belt/t334rb~gtr/

 

One są tylko odporniejsze na ciepło i mniej rozciągliwe (słowo klucz). Nigdzie sam producent nawet nie wspomina że wytrzyma 3x tyle przebiegu ;) To sa torowe paski gdy się przechodzi na mechaniczną góre i opory (oraz obroty maksymalne) znacznie rosną w głowicy. Z reszta nie bez powodu maja w nazwie RPM ;) Ale zuzycie maja znacznie szybsze. Z reszta co ja bede tłumaczył. Zrób na tym 60-70k to się przekonasz

Edytowane przez Kangar0
Opublikowano (edytowane)
W dniu 24.05.2022 o 23:14, Kangar0 napisał:

 Zrób na tym 60-70k to się przekonasz

po takim przebiegu to 2 razy już wymienię ten pasek :) lol

 

ps. chodzi o to że mam mocniejsze sprężyny zaworowe w głowicy szpile apr uszczelkę 9mm - koniecznością dla bezpieczeństwa silnika przy takiej głowicy jest właśnie T334RB, bo on ma się nie zerwać przy katowaniu i liczę się z tym że po 35tys mogę zmienić na nowy koszt tego paska to 200zł,  to niewiele w stosunku do tego ile kosztuje cały silnik na tych komponentach NOWYCH ASO :) 

Edytowane przez dRACoNIx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...