Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 27.09.2015 o 16:21, wesz82 napisał:

Pany a próbował ktoś podjąć rękawice i wstawić FMIC z A6 C5 ten wielki jak chłodnica.

Podpinam się pod to pytanie. Zastanawiam się właśnie czy taki cooler nie wymaga mniej wycinania zderzaka. Po drugie to mam dostęp do części tanich jak barszcz od 2.5tdi.

 

Opublikowano

icek nie podnosi mocy, a wielkości to nie tyle co po mocach. Oglądaliście kiedyś logi na icku 140 w 1.8t po "programie" 

Opublikowano

Ic 140 wydajnosciowo wychodzi podobnie jak dwa smice z bexa jak ic to minimum 180.

Opublikowano

Jak sam będę sobie Fmica rzezał to na rurach z kwasiaka tam gdzie przychodzą obejmy naspawać sobie takie delikatne zgrubienia żeby silikonów mi nie ściągnęło.
Czy to raczej niepotrzebny zabieg?

Opublikowano

Tak zrob sobie cos takiego bo silikony bez tego bedzie sciagac na bank.

Opublikowano

Ok dzięki :wink:

Opublikowano

Ściąga niestety więc lepiej naspawaj. 

Tak  z innej beczki pytanie, czy jest jakaś alternatywa dla tego oryginalnego węża w kształcie S od turbiny do tej rury pod chłodnicą? 

Opublikowano

Ja w tamtym miejscu dałem kolanko 90'. Potem była rura wyprofilowana i wyspawana co szła przed przedni pas i tam połączenie z fmic. Tyle że ja miałem turbine CAHA to może być różnica ułożenia wyjścia względem serii.

Opublikowano

Jak to w końcu z tym Fmicem? Ładować tego o wymiarach 550x140x65mm czy pokusić się o dołożenie kilku groszy i 550x180x65mm ?
Co sądzicie, będzie to pchane do AFNa pod około 200 kuni.
W tym mniejszym producent przekonuje że posiada wydajność do 350 koni, ile w tym prawdy?

Opublikowano

Bierz 18ke, chodzi o objętość

Opublikowano
6 godzin temu, Brzeziak napisał:

pod około 200 kuni.

Pod tyle to 140 styknie a i łatwiej zmieścić.

Opublikowano

To żeście chłopy mi podpowiedzieli:co:
Suszarka za AWXa nadmucha tą 180tkę?

Opublikowano

głowny problem to chyba suszarka z AWX-a nie nadmucha na 200KM

Ja mam intercoler z Audi A5 o wymiarach 665x144x66 pod turbo BV43A z CAHA i raczej do suszarki z AWX to chyba ten mniejszy FMIC bym polecał, chyba ze w planach jakies dalsze kroki pod wieksze turbo

Opublikowano
4 godziny temu, Brzeziak napisał:

To żeście chłopy mi podpowiedzieli:co:
Suszarka za AWXa nadmucha tą 180tkę?

nadmucha, 8 lat temu miałem taki set, jak kupisz 140ke to tylko sie nią zaklinujesz w dalszych modach. turbo od AWX starczy na 160-170km

Opublikowano

Dobra biorę 180.
W późniejszym czasie będę chciał pewnie pchać jakiegoś GTB.

Opublikowano

Witam Panowie, może delikatny odkop ale do rzeczy

Będę robił FMIC do mojej A4 B5 AJM 115 koni, intercooler zamówiłem już 550x230x65, a za dwa trzy tygodnie wpada GTB1756VK i pod to turbo chciałbym robić FMIC, orientuje się ktoś jaką średnice rur puścić od turbo do ic ? 55 będzie okej czy ładować może 60 ? I drugie pytanie MAP sensor będzie potrzebny od AWX ten 17 mm czy starczy mój z AJM ? 

Opublikowano

Ja robie na 51 pod moc 270-300km

Opublikowano (edytowane)

Okej jeśli 51 wystarczy to zrobię i ja

PS. 

A jak z tym maf sensorem wkładać z awx ? 

Edytowane przez Młodyy
Opublikowano

Teraz miałem dolot 51 pod gtb17 i wypluł ~210km.

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Kowi87 napisał:

Teraz miałem dolot 51 pod gtb17 i wypluł ~210km.

U mnie seryjna plastikowa i daje rady 235/450,tak że z dolotem nie ma co przesadzać.51 w zupełności wystarczy.Co do turbiny z AWX to na hardcorowym doładowaniu(jak dla niej) miałem ponad 180KM.Więc bezpiecznie dla niej to jakieś 160-165,według nie.

Edytowane przez wodz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...