1wi7 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Dnia 27.09.2015 o 16:21, wesz82 napisał: Pany a próbował ktoś podjąć rękawice i wstawić FMIC z A6 C5 ten wielki jak chłodnica. Podpinam się pod to pytanie. Zastanawiam się właśnie czy taki cooler nie wymaga mniej wycinania zderzaka. Po drugie to mam dostęp do części tanich jak barszcz od 2.5tdi.
DaveDaveDave Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 icek nie podnosi mocy, a wielkości to nie tyle co po mocach. Oglądaliście kiedyś logi na icku 140 w 1.8t po "programie"
Łukasz13 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Ic 140 wydajnosciowo wychodzi podobnie jak dwa smice z bexa jak ic to minimum 180.
Brzeziak Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Jak sam będę sobie Fmica rzezał to na rurach z kwasiaka tam gdzie przychodzą obejmy naspawać sobie takie delikatne zgrubienia żeby silikonów mi nie ściągnęło. Czy to raczej niepotrzebny zabieg?
Łukasz13 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Tak zrob sobie cos takiego bo silikony bez tego bedzie sciagac na bank.
karol24 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Ściąga niestety więc lepiej naspawaj. Tak z innej beczki pytanie, czy jest jakaś alternatywa dla tego oryginalnego węża w kształcie S od turbiny do tej rury pod chłodnicą?
dj domin1 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Ja w tamtym miejscu dałem kolanko 90'. Potem była rura wyprofilowana i wyspawana co szła przed przedni pas i tam połączenie z fmic. Tyle że ja miałem turbine CAHA to może być różnica ułożenia wyjścia względem serii.
Brzeziak Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Jak to w końcu z tym Fmicem? Ładować tego o wymiarach 550x140x65mm czy pokusić się o dołożenie kilku groszy i 550x180x65mm ? Co sądzicie, będzie to pchane do AFNa pod około 200 kuni. W tym mniejszym producent przekonuje że posiada wydajność do 350 koni, ile w tym prawdy?
Kowi87 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Bierz 18ke, chodzi o objętość
jacek70 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 6 godzin temu, Brzeziak napisał: pod około 200 kuni. Pod tyle to 140 styknie a i łatwiej zmieścić.
Brzeziak Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 To żeście chłopy mi podpowiedzieli Suszarka za AWXa nadmucha tą 180tkę?
arekdkw Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 głowny problem to chyba suszarka z AWX-a nie nadmucha na 200KM Ja mam intercoler z Audi A5 o wymiarach 665x144x66 pod turbo BV43A z CAHA i raczej do suszarki z AWX to chyba ten mniejszy FMIC bym polecał, chyba ze w planach jakies dalsze kroki pod wieksze turbo
Kowi87 Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 4 godziny temu, Brzeziak napisał: To żeście chłopy mi podpowiedzieli Suszarka za AWXa nadmucha tą 180tkę? nadmucha, 8 lat temu miałem taki set, jak kupisz 140ke to tylko sie nią zaklinujesz w dalszych modach. turbo od AWX starczy na 160-170km
Brzeziak Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Dobra biorę 180. W późniejszym czasie będę chciał pewnie pchać jakiegoś GTB.
Młodyy Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Witam Panowie, może delikatny odkop ale do rzeczy Będę robił FMIC do mojej A4 B5 AJM 115 koni, intercooler zamówiłem już 550x230x65, a za dwa trzy tygodnie wpada GTB1756VK i pod to turbo chciałbym robić FMIC, orientuje się ktoś jaką średnice rur puścić od turbo do ic ? 55 będzie okej czy ładować może 60 ? I drugie pytanie MAP sensor będzie potrzebny od AWX ten 17 mm czy starczy mój z AJM ?
Kowi87 Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Ja robie na 51 pod moc 270-300km
Młodyy Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 (edytowane) Okej jeśli 51 wystarczy to zrobię i ja PS. A jak z tym maf sensorem wkładać z awx ? Edytowane 22 Listopada 2017 przez Młodyy
Kowi87 Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Teraz miałem dolot 51 pod gtb17 i wypluł ~210km.
wodz Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 (edytowane) 17 godzin temu, Kowi87 napisał: Teraz miałem dolot 51 pod gtb17 i wypluł ~210km. U mnie seryjna plastikowa i daje rady 235/450,tak że z dolotem nie ma co przesadzać.51 w zupełności wystarczy.Co do turbiny z AWX to na hardcorowym doładowaniu(jak dla niej) miałem ponad 180KM.Więc bezpiecznie dla niej to jakieś 160-165,według nie. Edytowane 23 Listopada 2017 przez wodz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się