Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Maniusiek28

Rekomendowane odpowiedzi

wszystkie końcówki rur spiłowałem na szlifierce

mógłbys to jeszcze tak po chłopsku wyjasnic ? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jak znajdę gościa który się tego podejmie w rozsądnych pieniądzach to je pospawam.

Spawanie tej cud rury to raczej bym sobie odpuścił - spawy będą rdzewieć a poza tym strasznie to pryska przy spawaniu.

jeżeli teraz jest to szczelne i nic się nie dzieje to bym to tak zostawił - a jak chcesz pospawać to zrób albo z nierdzewki albo z alu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratki ... jak odczucia podczas jazdy ?

Odczucia są takie że furka idzie równo do 4500 i nie traci mocy a poza tym już tak nie kopci jak z SMIC.

musze sie przejechac ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak chcesz pospawać to zrób albo z nierdzewki albo z alu

Święta racja. Ewentualnie zrób to z cienkościennych rur stalowych) zwykłych czarnych. Dobrze się je spawa i są tanie. Po tym daj do wypaskowania i porządnego polakierowania proszkowego z zewnątrz. W środku nie musisz nic robić rura ma naturalną konserwację olejem z odmy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczyna mi sie podobać ten FMIC tylko pytanie bo na kazdym zdjęciu jest pokazane orurowanie of FMIC do kolektora a ja mam pytanie od turbiny idzie czarny gumowy wąż na dół w kształcie litery S i do niego sie trzeba podpiąć dalej to juz wiem bo nie bardzo wiem w którym miejscu mam się wpiąć przed FMIC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczyna mi sie podobać ten FMIC tylko pytanie bo na kazdym zdjęciu jest pokazane orurowanie of FMIC do kolektora a ja mam pytanie od turbiny idzie czarny gumowy wąż na dół w kształcie litery S i do niego sie trzeba podpiąć dalej to juz wiem bo nie bardzo wiem w którym miejscu mam się wpiąć przed FMIC

Ja się wpiąłem właśnie do tego gumowego węża (w kształcie litery S)

Jak będę miał chwilę to może pomyślę nad innym rozwiązaniem ale póki co jest dobrze... a jak jest dobrze to po co zmieniać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam jedno pytanie, tyczy się ono szczególnie Kowicza - wieszacie IC na górze tylko. Dół sobie wisi jak wahadło. Przy 100 km/h jestem gotów się założyć, że odgina go do tyłu. Nie haczy wówczas o chłodnicę klimy i jej nie przeciera? U kolegi Teslica rury są podparte i pełnią rolę wspornika poprzez redukcje silikonowe. A u Kowicza IC będzie latał jak starej babie ząb szczególnie, że płaskownik, na którym wisi IC jest podatny na skręcanie i ugina się podczas jazdy po nierównościach... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos był po założeniu FMICa na hamowni i moze powiedzieć ile mocy mu przybyło?

Mocy to Ci nie przybędzie ale będzie ona stabilna niezależnie od temperatury zewnętrznej (oczywiście w pewnym zakresie temp. otoczenia). Przy 25C otoczenia na SMIC już zaczyna spadać moc bo w dolocie masz przy pełnym bucie ok. 80-90C. Przy FMIC nie ma praktycznie tego problemu nawet przy 30C na dworze i dużo większej mocy. Dlatego moc jest stabilna niezależnie od warunków zewnętrznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też uważam że IC mocy dużo nie doda a jak doda to symbolicznie :)

Adamoo a jak się prace na Twoją furką miewają? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam jedno pytanie, tyczy się ono szczególnie Kowicza - wieszacie IC na górze tylko. Dół sobie wisi jak wahadło. Przy 100 km/h jestem gotów się założyć, że odgina go do tyłu. Nie haczy wówczas o chłodnicę klimy i jej nie przeciera? U kolegi Teslica rury są podparte i pełnią rolę wspornika poprzez redukcje silikonowe. A u Kowicza IC będzie latał jak starej babie ząb szczególnie, że płaskownik, na którym wisi IC jest podatny na skręcanie i ugina się podczas jazdy po nierównościach... :cool1:

Na IC'ku od strony chłodnicy mam ponaklejane podkładki filcowe :tongue4: ale to tylko asekuracyjnie bo nawet pchając na siłę IC'ek nawet nie drgnie więc nic nie lata jak starej babie... :wink4:

Poza tym orurowanie złapałem opaskami zaciskowymi w kilku miejscach ale to głównie dlatego że drgała ta rura z prawej strony.[br]Dopisany: 10 Sierpień 2008, 09:07 _________________________________________________Mam jeszcze pytanko do specjalistów:

Czy po wrzuceniu FMIC możliwe żeby turbina bardziej świstała (jakby miała blow off-a)??

Teraz mam wrażanie że jak zdejmuję nogę z gazu to słuchać bardziej wyraźny świst niż z SMIC.

Czyżby dolot był nieszczelny?? (wątpię bo wszystko jest porządnie pościskane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zgromadziłem materiały potrzebne do budowy FMIC:

- FMIC jednak "chinol" http://www.allegro.pl/item408871301_sportowy_intercooler_chlodnica_powietrza_m_tuning.html

- redukcje 55/50x130 Sico Rubena

- 1,5 mb rury fi 51mm, ścianka 1.2 mm,

- 8 kolanek hamburskich 90o fi 51 mm, ścianka 1,2 mm,

- 4 opaski GBS,

- materiał na wspornik,

- tarcze do cięcia i ze sklejanych lamelek papiery do szlifowania.

Za 2 tygodnie równo start montażu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zgromadziłem materiały potrzebne do budowy FMIC:

- FMIC jednak "chinol" http://www.allegro.pl/item408871301_sportowy_intercooler_chlodnica_powietrza_m_tuning.html

- redukcje 55/50x130 Sico Rubena

- 1,5 mb rury fi 51mm, ścianka 1.2 mm,

- 8 kolanek hamburskich 90o fi 51 mm, ścianka 1,2 mm,

- 4 opaski GBS,

- materiał na wspornik,

- tarcze do cięcia i ze sklejanych lamelek papiery do szlifowania.

zgodnie z tradycja prosze o wstawienie fotki zakupionych gadzetow ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgodnie z tradycja prosze o wstawienie fotki zakupionych gadzetow ...

Jutro dojdzie FMIC to wstawie fotki ;)[br]Dopisany: 12 Sierpień 2008, 14:06 _________________________________________________Bez GBS-ów bo zostały w robocie, ale generalnie widać co i jak :naughty::

zdjcie010fc0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...