kuba84 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 wszystkie końcówki rur spiłowałem na szlifierce mógłbys to jeszcze tak po chłopsku wyjasnic ? :>
Kowicz Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Rury jak widać są polerowane przez co były bardzi śliskie. Wziąłem więc ostatnie 3cm każdego kawałka rury i spiłowałem wkoło na szlifierce tak żeby były chropowate... mam nadzieję że teraz jest bardziej jasno
kuba84 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 jasne o tym wlasnie myslalem ale chcialem sie jeszcze upewnic dzieki
kidzio Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Może jak znajdę gościa który się tego podejmie w rozsądnych pieniądzach to je pospawam. Spawanie tej cud rury to raczej bym sobie odpuścił - spawy będą rdzewieć a poza tym strasznie to pryska przy spawaniu. jeżeli teraz jest to szczelne i nic się nie dzieje to bym to tak zostawił - a jak chcesz pospawać to zrób albo z nierdzewki albo z alu
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 gratki ... jak odczucia podczas jazdy ? Odczucia są takie że furka idzie równo do 4500 i nie traci mocy a poza tym już tak nie kopci jak z SMIC. musze sie przejechac ...
jaro4444 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 a jak chcesz pospawać to zrób albo z nierdzewki albo z alu Święta racja. Ewentualnie zrób to z cienkościennych rur stalowych) zwykłych czarnych. Dobrze się je spawa i są tanie. Po tym daj do wypaskowania i porządnego polakierowania proszkowego z zewnątrz. W środku nie musisz nic robić rura ma naturalną konserwację olejem z odmy
boseron Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 zaczyna mi sie podobać ten FMIC tylko pytanie bo na kazdym zdjęciu jest pokazane orurowanie of FMIC do kolektora a ja mam pytanie od turbiny idzie czarny gumowy wąż na dół w kształcie litery S i do niego sie trzeba podpiąć dalej to juz wiem bo nie bardzo wiem w którym miejscu mam się wpiąć przed FMIC
Kowicz Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 zaczyna mi sie podobać ten FMIC tylko pytanie bo na kazdym zdjęciu jest pokazane orurowanie of FMIC do kolektora a ja mam pytanie od turbiny idzie czarny gumowy wąż na dół w kształcie litery S i do niego sie trzeba podpiąć dalej to juz wiem bo nie bardzo wiem w którym miejscu mam się wpiąć przed FMIC Ja się wpiąłem właśnie do tego gumowego węża (w kształcie litery S) Jak będę miał chwilę to może pomyślę nad innym rozwiązaniem ale póki co jest dobrze... a jak jest dobrze to po co zmieniać
jaro4444 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Panowie mam jedno pytanie, tyczy się ono szczególnie Kowicza - wieszacie IC na górze tylko. Dół sobie wisi jak wahadło. Przy 100 km/h jestem gotów się założyć, że odgina go do tyłu. Nie haczy wówczas o chłodnicę klimy i jej nie przeciera? U kolegi Teslica rury są podparte i pełnią rolę wspornika poprzez redukcje silikonowe. A u Kowicza IC będzie latał jak starej babie ząb szczególnie, że płaskownik, na którym wisi IC jest podatny na skręcanie i ugina się podczas jazdy po nierównościach...
boseron Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 czy ktos był po założeniu FMICa na hamowni i moze powiedzieć ile mocy mu przybyło?
jaro4444 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 czy ktos był po założeniu FMICa na hamowni i moze powiedzieć ile mocy mu przybyło? Mocy to Ci nie przybędzie ale będzie ona stabilna niezależnie od temperatury zewnętrznej (oczywiście w pewnym zakresie temp. otoczenia). Przy 25C otoczenia na SMIC już zaczyna spadać moc bo w dolocie masz przy pełnym bucie ok. 80-90C. Przy FMIC nie ma praktycznie tego problemu nawet przy 30C na dworze i dużo większej mocy. Dlatego moc jest stabilna niezależnie od warunków zewnętrznych.
adamooo Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 mi przybyło z 5 koni i z 20 niutów..
A3 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Ja też uważam że IC mocy dużo nie doda a jak doda to symbolicznie Adamoo a jak się prace na Twoją furką miewają?
Kowicz Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Panowie mam jedno pytanie, tyczy się ono szczególnie Kowicza - wieszacie IC na górze tylko. Dół sobie wisi jak wahadło. Przy 100 km/h jestem gotów się założyć, że odgina go do tyłu. Nie haczy wówczas o chłodnicę klimy i jej nie przeciera? U kolegi Teslica rury są podparte i pełnią rolę wspornika poprzez redukcje silikonowe. A u Kowicza IC będzie latał jak starej babie ząb szczególnie, że płaskownik, na którym wisi IC jest podatny na skręcanie i ugina się podczas jazdy po nierównościach... Na IC'ku od strony chłodnicy mam ponaklejane podkładki filcowe ale to tylko asekuracyjnie bo nawet pchając na siłę IC'ek nawet nie drgnie więc nic nie lata jak starej babie... Poza tym orurowanie złapałem opaskami zaciskowymi w kilku miejscach ale to głównie dlatego że drgała ta rura z prawej strony.[br]Dopisany: 10 Sierpień 2008, 09:07 _________________________________________________Mam jeszcze pytanko do specjalistów: Czy po wrzuceniu FMIC możliwe żeby turbina bardziej świstała (jakby miała blow off-a)?? Teraz mam wrażanie że jak zdejmuję nogę z gazu to słuchać bardziej wyraźny świst niż z SMIC. Czyżby dolot był nieszczelny?? (wątpię bo wszystko jest porządnie pościskane)
teslic Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 U mnie po założeniu FMIC "świstanie" ucichło (kat wywalony)
jaro4444 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 No to zgromadziłem materiały potrzebne do budowy FMIC: - FMIC jednak "chinol" http://www.allegro.pl/item408871301_sportowy_intercooler_chlodnica_powietrza_m_tuning.html - redukcje 55/50x130 Sico Rubena - 1,5 mb rury fi 51mm, ścianka 1.2 mm, - 8 kolanek hamburskich 90o fi 51 mm, ścianka 1,2 mm, - 4 opaski GBS, - materiał na wspornik, - tarcze do cięcia i ze sklejanych lamelek papiery do szlifowania. Za 2 tygodnie równo start montażu
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 No to zgromadziłem materiały potrzebne do budowy FMIC: - FMIC jednak "chinol" http://www.allegro.pl/item408871301_sportowy_intercooler_chlodnica_powietrza_m_tuning.html - redukcje 55/50x130 Sico Rubena - 1,5 mb rury fi 51mm, ścianka 1.2 mm, - 8 kolanek hamburskich 90o fi 51 mm, ścianka 1,2 mm, - 4 opaski GBS, - materiał na wspornik, - tarcze do cięcia i ze sklejanych lamelek papiery do szlifowania. zgodnie z tradycja prosze o wstawienie fotki zakupionych gadzetow ...
jaro4444 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 zgodnie z tradycja prosze o wstawienie fotki zakupionych gadzetow ... Jutro dojdzie FMIC to wstawie fotki [br]Dopisany: 12 Sierpień 2008, 14:06 _________________________________________________Bez GBS-ów bo zostały w robocie, ale generalnie widać co i jak :
guardian Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 zakładał to już ktoś do 1,9 AVF (buda B6)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się