quadral20004 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac.
skrab Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac. Zawsze będziesz miał znikome ślady oleju , nie podniecaj się tak tym ,lej paliwo i jeździj
mycha852 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac. zgadza się masz fabryczny dwumas bo był wymieniany w serwisie przy przebiegu około 100 tys km. przy przebiegu około 200 tys km znowu czeka cię wymiana :-) mój silnik jest "suchy" jak sachara. przy przebiegu około 100 tys km EGR się nie poci, odma ideał. dwumas - element eksploatacyjny. audi musi zarobić na częściach skoro nie zarabia na produkcji samochodów. Edytowane 13 Listopada 2014 przez mycha852
quadral20004 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Pocil ci sie egr.co bylo powodem? A dwumasa od poczatku ta sama,sprawdzalem historie w aso
wojcian Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 MNie sie poci od 150tys , raz na jakis czas robieram i czyszczę wszystko.
lukas309 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) MNie sie poci od 150tys , raz na jakis czas robieram i czyszczę wszystko. norma w TDI przy wiekszych przebiegach, jak mowi Wojtek czyszczonko raz za czas i bedzie dobrze Edytowane 14 Listopada 2014 przez lukas309
quadral20004 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Panowie rozebralem dzis odme.prawie polowa membrany jest pomarszczona,tym samym teflon ktory jest w srodku tej membany zle uszczelnia otwor odpowietrzajacy .ciekaw jestem czy jest dostepna sama membrana na rynku? Napewno zjadanie tej mgly oleju dobrze nie wplynie na uklad wydechowy a najbardziej na dpf.
cbear Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac. zgadza się masz fabryczny dwumas bo był wymieniany w serwisie przy przebiegu około 100 tys km. przy przebiegu około 200 tys km znowu czeka cię wymiana :-) mój silnik jest "suchy" jak sachara. przy przebiegu około 100 tys km EGR się nie poci, odma ideał. dwumas - element eksploatacyjny. audi musi zarobić na częściach skoro nie zarabia na produkcji samochodów. No i dalej kolego gadasz bzdury 280 tyś i dopiero pojawiają się pierwsze objawy dwumasy
skrab Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac. zgadza się masz fabryczny dwumas bo był wymieniany w serwisie przy przebiegu około 100 tys km. przy przebiegu około 200 tys km znowu czeka cię wymiana :-) mój silnik jest "suchy" jak sachara. przy przebiegu około 100 tys km EGR się nie poci, odma ideał. dwumas - element eksploatacyjny. audi musi zarobić na częściach skoro nie zarabia na produkcji samochodów. No i dalej kolego gadasz bzdury 280 tyś i dopiero pojawiają się pierwsze objawy dwumasy A no gada głupoty ,ja też zmieniałem dwumas po 180tys
casavio Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Dwumas to kwestia umiejętności i nogi unsera. 280 tyś na ori dwumasie realne i potwierdzone w moim poprzednim b6 W b8 mam 186 tyś dwumas od nowości i nie daje znaków zużycia.
jedrekx Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) ja mam w A5 173 tys i auto po programie od ponad 50 tys. dwumas ciągle fabryczny Edytowane 19 Listopada 2014 przez jedrekx
quadral20004 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Dwumas to kwestia umiejętności i nogi unsera. 280 tyś na ori dwumasie realne i potwierdzone w moim poprzednim b6 W b8 mam 186 tyś dwumas od nowości i nie daje znaków zużycia. ja mam 187 tys najechane. jak u ciebie zero znakow zuzycia.choc boje sie ze mopja ciezka noga szybko ja wykonczy.
mufik900 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Jeśli mowa tylko o silniku 2.0TDI CR 140KM to obecnie posiadam golfera V z 2009r.z motorem o oznaczeniu CBDB. Mam go od prawie nowości bo kupiłem w go we Frankfurcie z salonu VW z przebiegiem 40tyś km oczywiście z książką i roczną gwarancją. Dziś auto ma 201tyś km i oprócz rozrządu przy 180tyś i wymian filtrów i oleju nie robiłem nic. Jeżdżę tylko w cyklu mieszanym bo pracuję poza miastem i średnie spalanie na teraz to około 6l/100km. Dwumas do tej pory oryginał i nie ma go słychać. Zyczę sobie i każdemu takiego silnika . Edytowane 19 Listopada 2014 przez mufik900
leonek10 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Audi b8 143km 198tys Auto hula Do tej Port wymienilem pasek przy 175tys.kolektor i terau wymienilem drug Pompe Wodn
dzg Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 a4 b8 218 tys po wymianie sprzegła i dwumasu lata jak malina
quadral20004 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 moja dzis przyswirowała.odpalilem ja po 2 dniach postoju no i przydrgała delikatnie,sekuinda spokoju i znow przydrgała. nacisnalem sprzeglo i jakby przestalo chodc nie jestem pewien bo te drgania byly tak delikatne ze ciezko cos stwierdzic.ostatnio na trasie podczas ruszania trzesla mi silnikiem,pozniej przestała.konczacy sie dwumas rano na zimnym moze dawac takie dziwne objawy??chodzi mi o ta drgawke,na rozgrzanym nic nie czuc ani slychac.
Gibons Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Ja obecnie mam nalatane 180tyś. od zakupu przejechane ponad 40tyś do tej pory wymienione czujnik xenonu przód łożysko przedniego koła lewe przegłub lewy przód żarniki oba oczywiście i teraz popsuty nastawnik kolektora a tak auto śmiga aż miło.
vvalery Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Mój ma przebieg 123 tyś i wymienione łożysko tylnego koła, pompka spryskiwacza tylnej szyby i dysza spryskiwacza prawego reflektora. Poza tym nic nie było robione, tylko to co w akcjach serwisowych, zgodnie z historią przewertowaną w ASO.
zlota1977 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 A ja mam 2.0l w automacie i ktos mnie moze uświadomić ile to ma palic bo po B7 z tym silnikiem jestem troche przerazona spalaniem!!! Na pelnym baku robie zaledwie 700km czy to standard???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się