junior555 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 zgadzam się masz uszkodzony ten zawór u mnie też padł i miałem taki sam objaw
tgrabowski Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) Prosze o opini czy kierownica dziala prawidlowo ? Edytowane 26 Października 2014 przez tgrabowski
junior555 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 kolego udostępnij prawa do tego filmu bo pokazuje ze film jest prywatny
tgrabowski Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Ops, przepraszam za to niedopatrzenie juz wszystko powinno być ok
mati95115 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Kierownica działa jak powinna
tgrabowski Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Cholera, to juz nie wiem gdzie kłopot... Filtry powietrza i paliwa zmienione, olej wymieniony, swiece wymienione, zbieznosc zrobiona, kierownica powietrza podobno ok... Jakies Sugestie ? Spalanie na gazie to wedlug fis srednio 11-12 litrow w cyklu mieszanym... po miescie od 14 w gore... . Moc zdecydowanie nie czuje tu 130 km zwlaszcza na 1 i 2 biegu... . Co powinienem jeszcze sprawdzic ? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dorzucam logi z silnika. Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8E0 909 557 H Component: 2.0L R4/5VS 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0000 0000 Edytowane 27 Października 2014 przez tgrabowski
mati95115 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Zrób logi dynamiczne przepływomierza nom ale jakby nie było masz błąd sondy który w znacznym stopniu także odpowiada za skąd mieszanki paliwowo-powietrznej.
tgrabowski Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Ok, za kilka dni coś zrobię, potrzebuje skoczyc do domu po kabel (viaken obd2) i załatwić sobie jakiś przyzwoity program diagnostyczny (polecicie coś ) ? Check zapala sie standardowo, czyli po skasowaniu pojawia sie po 50-200 km... pozniej gasnie i zapala sie nieregularnie. Przy ruszaniu na jedynce potrafi szarpnac, a gdy doda sie za malo gazu gasnie. Auto jezdzi w LPG (stag 300 isa2), 60k km temu, auto palilo na cyklu 70% trasa 30 % miasto okolo 9,5 - 10 litrow. (380-400 km na butli 38 l). Obecnie w stosunku 50 -50 % trasa miasto robie 280-300 max. Obecnie przy przebiegu 228 k pojawił się objaw wariatora i zaworu cisnienia oleju ( tylko na zimnym przez okolo 2 sekudny).
halek091 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Mam takie pytanie czy nie ma możliwości dopasować gruszki od silnika 2.8 V6.? Do alt bardzo ciężko znaleźć dobrą zawsze coś uszkodzone
zaldar Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Witam Czy to normalne że dzwignia kierownicy powietrza schodzi na dól po opaleniu bez gazowania a po wyłączeniu silnika wraca do pozycji górnej
daro84.pl Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 Nie powinno tak być. Może to być wina zaworu sterującego gruchą. Jak byś chciał to mam taki zaworek na zbyciu
benyA4 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Witam Czy to normalne że dzwignia kierownicy powietrza schodzi na dól po opaleniu bez gazowania a po wyłączeniu silnika wraca do pozycji górnej Wyglada na to ze zaworek caly czas jest otwarty. Albo on jest uszkodzony albo dostaje jakis sygnal z komputera. Najlepiej odlaczyc wtyczke i sprawdzic.
zaldar Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam Oklepałem profilaktycznie zaworek kombinerkami oraz odłączyłem wtyczkę zgodnie z poradami problem znikł teraz działa tak jak na filmiku dzięki
Henx29 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Pnowie pytanko mam. Mam uszkodzoną kierownice powietrza (membrana prawdopodobnie) Co sie stanie gdy wywale ten cały wałek z kolektora ?
benyA4 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 nic sie nie stanie o ile pozniej go tam włożysz . Na stronie 2 tego watku jest zdjecie obrazujace dzialanie kierownicy bez niej powietrze bedzie sie mieszac wiec pewnie ani mocy ani momentu nie bedzie.
zięba25 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) mam pytanko czy sama dzwignie w kierownicy powietrza można wymienić czy trzeba cała kierownice ??bo skoro chodzi to znaczy że membrana jest dobra prawda? Edytowane 11 Lutego 2015 przez zięba25
benyA4 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Tak prawda, mozna wymienic sama dzwigienke bez membrany. Tyle tylko zeby to zrobic i tak musisz wyciagnac membrane. Edytowane 11 Lutego 2015 przez benyA4
enrike2 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Taki zaworek mam na zbyciu z obudową kierownicy powietrza jakby ktoś chciał pisać na priv.
zięba25 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Tak prawda, mozna wymienic sama dzwigienke bez membrany. Tyle tylko zeby to zrobic i tak musisz wyciagnac membrane. Nie powinno być z tym żadnego problemu chyba??? bo cała kierownice wyciągałem z samochodu bo chciałem jakoś naprawić tą dzwignie ale nie dało rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się