jedrekx Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 ameryka Panie! teraz coś wyślij na wiadomego maila w wiadomym celu
trepek Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Otototo tylko teraz znaleźć garaz cieply Kowi dobrze wygrzej lakier, bo inaczej Ci spęka, a miałeś coś szpachlowane przy błotnikach? znowu bedzie malowal tera pojdzie calak on mysli ze jak wyroluje to sladu po tym nie bedzie kowi opalarka i grzej mocno plus z naciskiem to powoli i z uczuciem niezbyt nachalnie roluj Czyli tak jakbys sie za kobiete pierwszy raz bral. Delikatnie i z czuciem, odpowiednio rozgrzej bo jak nachalnie zrobisz to popeka i bedzie d*pa
mrogal Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 mrogal miał et25 i mu paliło lakier, jak sobie dobierałem dystans to myslałem że bardziej wyjdą, a teraz widze że dystans 25 moze i 30 zrobił by robote, tylko by lakier paliło, a to też nie dobrze bo ja jednak czesto jeżdze załadowany:whistling: wczoraj auto przeszło testy z pasażerami i gwint daje rade, prawie nic sie nie ugina:banan: palilo lakier bo opona schowala sie w nadkole CALA gdyz auto przez 70 kmow robilo za przeprowadzkowoz ---------- Post dopisany at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany at 14:25 ---------- i bedzie d*pa Perwer by Note 2 aaa Tyyy koniu podnieciles siem
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Podnosnik niskoprofilowy wszedł w miedzy czasie trwaja prace nad w tym celu zamówiłem takie cóś do malowania:decayed: mam zamiar tym pomalować nadkola od wewnatrz farbą antykorozyjną, dekory i konsole środkową w czarny połysk i pewnie pół domu:grin: tak pozatym szukam turbo, myślałem o gtb17, na alegro interesuje mnie taka TURBO GTB1756VK GTB2260 TUNING 1.9 TDI (4071793638) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ale biore jeszcze pod uwage BRD z większym wirnikiem, są dostepne w ofercie toptune, ale jest to oferta olek_wroc i google dobrze nie wspomina, miał ktos do czynienia z czymś takim? HYBRYDOWA STAGE I BILLET WHEEL BRD BVA 03G145702H DO MOCY 200-230KM bądź jakims AWXem hybrydowym? Mam obecnie hybryde AWX/ARL
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 A masz jakies logi tej twojej turbinki, jaka ma to wydajnosc?
tomaz_oz Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Widziałem Cie na Rykach ostatnio, fela robi swoje
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Widziałem Cie na Rykach ostatnio, fela robi swoje A no witam kolege:hi:
junior_tdi Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 a ta dmuchawka Bosha nie nada się do plastidipa?
mrogal Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 a ta dmuchawka Bosha nie nada się do plastidipa? ON JA DO SILNIKA CHCE WPAKOWAC
Revor Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Może nie jestem w temacie, ale Kowi do czego będą służyć te dodatkowe przyciski w dekorze?
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Jeszcze mysle napewno przycisk św mgłowych bedzie jako dzienne FUNK - moze sobie obrysy zrobie ten środkowy służy do chwilowej funkcji, jakaś czasowa ponieważ nie ma diody sygnalizujacej, narazie nie mam pomysłu, no ale można by cbradio, spryski, tylną klape jak w usa... niewiem:grin:
jihaad Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Ja mam na czymś takim podłączone osobno spryski reflektorów. Do tego zapiąłem przekaźnik czasowy i działa dla mnie lepiej jak ori, bo sam je kontroluję.
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Ja mam na czymś takim podłączone osobno spryski reflektorów. Do tego zapiąłem przekaźnik czasowy i działa dla mnie lepiej jak ori, bo sam je kontroluję. o toto, tylko teraz przydał by sie jakiś elektryk co by mi to do porzadku doprowadził, jak dokałdałem spryski to mechanik podpiał sie do instalacji na szybe i właczaja sie z szybą a co do turbo moze ktos z tych korzystał? Naprawa i regeneracja turbosprężarek,serwis turbin Warszawa, mazowieckie
przemciotorun Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 daj znac jak Ci sie ten bosch sprawuje
jihaad Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 @Kowi, rozumiem, że ten środkowy to monostabilny, czyli robisz na dwa sposoby: 1. Tak jak długo trzymasz przycisk, tak długo działa np. sprysk. 2. Krótkie naciśnięcie wysterowuje przekaźnik czasowy (uniwersalny), który następnie podtrzymuje napięcie na wyjściu przez określony czas i urządzenie działa tylko przez ten czas. ASE :: przekaźnik czasowy wydłużający: 3SRP30
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 @Kowi, rozumiem, że ten środkowy to monostabilny, czyli robisz na dwa sposoby:1. Tak jak długo trzymasz przycisk, tak długo działa np. sprysk. 2. Krótkie naciśnięcie wysterowuje przekaźnik czasowy (uniwersalny), który następnie podtrzymuje napięcie na wyjściu przez określony czas i urządzenie działa tylko przez ten czas. ASE :: przekaźnik czasowy wydłużający: 3SRP30 Nie no zdecydowanie ta druga opcja, tylko teraz trzeba będzie sie doszukać kabelkologii w aucie, najprawdopodbniej mam pompke sprysków na krótko podłaczona pod pompke do szyb.
jihaad Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Ja uruchomiłem sprysk na krótko, zmierzyłem czas jaki jest potrzebny na takie średnie przemycie i ustawiłem to na przekaźniku. Jeśli wiem, ze lampy za***ane, to trzymam najpierw chwilę przycisk i po puszczeniu one wciąż pracują przez ten zaprogramowany czas, albo naciska drugi raz i mam mycie podwójne. System absolutnie niezależny od włączenia lub nie świateł oraz od sprysków szyby. Wadą jest to, że wymaga dodatkowego, wolnego przycisku monostabilnego. Ja wykorzystałem ASR w przedlifcie. Jak będzie ci to robił elektryk, to sobie poradzi Jakbyś chciał sam rzeźbić, to daj PW, rzucę ci schematem na podstawie tego konkretnego przekaźnika z linku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się